Gå til innhold

P-piller! Skal slutte på Microgynon - når kan jeg slutte?


Kaisamaia

Anbefalte innlegg

Jeg skal slutte med Microgynon og det helst så fort som mulig. Men når kan jeg tidligst slutte?

Hadde samleie den den dagen jeg skulle starte på pillene igjen etter den pillefri uka. Må jeg ta piller i 7 dager etter dette for å være sikker på at jeg ikke blir gravid?

Skal slutte pga. syke humørsvinginger og nedstemthet - flere som opplever dette med denne pillen? Har brukt den i snart 1 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil anbefalle seg å slutte når du tar den pillefrie uka, for å forhindre hormonkluss. Noe kluss blir det nok uansett.



Anonymous poster hash: bb8eb...fb1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefalle seg å slutte når du tar den pillefrie uka, for å forhindre hormonkluss. Noe kluss blir det nok uansett.

Anonymous poster hash: bb8eb...fb1

Takk, er klar over at det er best for klusset å vente til den pillefrie uka, men da må jeg ta pillene i 20 dager til og det vil jeg ikke, vil slutte så fort som mulig, for nå er det nok. Blir sikkert ikke så mye kluss om jeg slutter etter 1 uke på brettet. Det jeg lurte på er hvor lenge jeg må ta de for ikke å bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt når du vil.

Anonymous poster hash: 65f8f...a68

Kan vel ikke slutte kun få dager etter samleie når det var på første dagen på brettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sluttet bare plutselig midt i brettet. Fikk blødninger etter 2 dager, slik jeg alltid hadde fått. Begynte på nye piller 3 dager senere. Blødningene varte i én uke. Null stress, annet enn at annen prevensjon blir nødvendig.



Anonymous poster hash: 33c82...6aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det jeg lurer på er hvor mange piller jeg må ta etter dette ene samleiet.. før jeg slutter for godt. Og da skal vi bruke annen prevensjon en stund ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det, 7 dager så er du nok sikker.



Anonymous poster hash: b6b30...32a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det, 7 dager så er du nok sikker.

Anonymous poster hash: b6b30...32a

Gjør det, 7 dager så er du nok sikker.

Anonymous poster hash: b6b30...32a

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...