Gå til innhold

Erfaring med RFSU test?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt rfsu test de fleste gangene igjennom tiden vi har vært prøvere, fått en posetiv test på den, men da var jeg ikke gravid. Denne gangen er jeg nesten 100% sikker på at vi har klart det. Men jeg tester fortsatt negativ 12 dpo.. Har lest en del som tester negativt på rfsu og bytter over til clearblue og de får positiv test med engang!

Hvor mye kan man stole på rfsu testen?

Jeg skal ha TR om 2 dager,(Hvis jeg tar riktig) men i en hel uke nå så har jeg følt at den er rundt hjørnet. Men den kommer aldri, har bare masse utflod istedenfor.(føler meg våt der nede hele tiden pga utfloden) trodd flere ganger at TR har kommet pga det + at jeg våknet i dag morges og var kvalm! Har jo selvfølgelig mensen smerter innimellom som jeg merker godt. Da har jeg vært svært nervøs for at TR skal komme. Har ømme bryster, brystvortene er så såre at jeg nesten skriker bare ved å være nær dem. Skjeden min har forandret seg også. Den har blitt trangere inni, har ikke så mye plass inni der. Samboer har trua på at vi har klart det. Men med flere tester som blir negative, begynner man å lure.



Anonymous poster hash: 86760...e88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12dpo er jo ingenting. Vent til IKM med å teste igjen du.

Ang symptomer så hadde jeg tusenvis av dem de gangene jeg ikke var gravid, og plutselig ingen når det faktisk klaffet. Er jo lett og finne symptomer når man tenker mye på det.

Når det er sagt så håper jeg for din del at du er gravid :) Hvorvidt ClearBlue er mer sensitiv enn rfsu vet jeg ikke, men hører mange sier at CB digital er mindre sensitiv enn en del av de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er 99% sikker. Jg har alltid fått rett svar

Anonymous poster hash: 354fc...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12dpo er jo ingenting. Vent til IKM med å teste igjen du.

Ang symptomer så hadde jeg tusenvis av dem de gangene jeg ikke var gravid, og plutselig ingen når det faktisk klaffet. Er jo lett og finne symptomer når man tenker mye på det.

Når det er sagt så håper jeg for din del at du er gravid :) Hvorvidt ClearBlue er mer sensitiv enn rfsu vet jeg ikke, men hører mange sier at CB digital er mindre sensitiv enn en del av de andre.

Skal vente å se om mensen kommer. Nå har jeg murringer og føles ut som jeg fossblør, men ingenting... Vet det er noen som ikke merker det de gangene det klaffer, men det er jo en del som merker det også.

Har lest på nettet at folk tester negativt på rfsu og de testet positivt på CB digital med engang. Og mange som tester negativt selv om de er gravide. Men vet jo aldri.

Anonymous poster hash: 86760...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er 99% sikker. Jg har alltid fått rett svar

Anonymous poster hash: 354fc...de8

Fått noen positivt test? Fikk positivt engang, men jeg var ikke gravid.

Anonymous poster hash: 86760...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearBlue digital med ukesinsikator er den mest sensitive av ClearBlue testene såvidt jeg husker. Men om den er mer sensitiv enn rfsu vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...