Nefarian Skrevet 25. januar 2014 #41 Skrevet 25. januar 2014 Jeg drikker aldri kaffe. Lukter godt, men smaker høgg. Jeg våkner da om morgenen likevel, men det er vel fordi jeg aldri har vent meg til å drikke kaffe. Jeg blir uvel av kaffe. Urolig i kroppen, skjelven, hodepine og søvnløshet. Hvordan noen kan drikke bøttevis av det der, forstår jeg ikke. Det har nok litt med hva man venner seg til å gjøre, men som det blir sagt av andre her inne, vi reagerer veldig forskjellig på kaffe. Noen er veldig sensetive mot kaffe, mens andre kan bøtte nedpå en liter rett før de legger seg om kvelden, jeg er gift med en slik... Forskning viser at vi "fordøyer" koffeinet ulikt, hos noen fyker det ut av kroppen i rekordfart, mens det hos andre blir værende lengre. Noen har også en slags intoleranse mot kaffe, de blir dårlige, får hjertebank og skjelvinger av bare små mengder.
SardintrollReturns Skrevet 29. januar 2014 #42 Skrevet 29. januar 2014 Å be meg om å droppe morgenkaffen er som å be vannet om å slutte å være vått. Må bare ha det! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå