Gå til innhold

Du vakre kvinne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva om jeg ikke har noe ønske om å finne noen, lenger? Hva om jeg ikke er interessert i sympati? Og jeg er iallfall ikke ute etter å fremstå som en martyr. Som jeg forsøker å si så har jeg det bra. Jeg har kuttet ut kvinner, og livet mitt er endelig blitt bra. Jeg har fjernet det som skaper usikkerhet. Det som skaper vonde følelser.

Og jeg vet jeg ikke er alene, noe en medposter også beviser. Det er flere og flere menn som rett og slett ikke gidder lenger. Hvorfor i alle dager skal man utsette seg for slikt? Det er ikke verdt det, rett og slett.

Alt jeg reagerte på er at man merker en veldig forskjell på kjønn her inne på forumet. Menn får beskjed om å ta seg sammen, blir kalt bitterpikker og lignende, mens kvinner omtrent blir forstått seg ihjel på. Likestilling? Hehe.

Anonymous poster hash: 04e30...8ba
Videoannonse
Annonse
Gjest Lincoln
Skrevet

Kvinner hater menn med liten tiss. Det er synd men sant.

• Liker 1
Skrevet

Hva om jeg ikke har noe ønske om å finne noen, lenger? Hva om jeg ikke er interessert i sympati? Og jeg er iallfall ikke ute etter å fremstå som en martyr. Som jeg forsøker å si så har jeg det bra. Jeg har kuttet ut kvinner, og livet mitt er endelig blitt bra. Jeg har fjernet det som skaper usikkerhet. Det som skaper vonde følelser.

Og jeg vet jeg ikke er alene, noe en medposter også beviser. Det er flere og flere menn som rett og slett ikke gidder lenger. Hvorfor i alle dager skal man utsette seg for slikt? Det er ikke verdt det, rett og slett.

Alt jeg reagerte på er at man merker en veldig forskjell på kjønn her inne på forumet. Menn får beskjed om å ta seg sammen, blir kalt bitterpikker og lignende, mens kvinner omtrent blir forstått seg ihjel på. Likestilling? Hehe.

Du beviser i denne tråden at du kun er interessert i det negative som gir deg rett. Du ofrer ikke ET ORD til det positive som blir sagt, eller det som kunne ha utfordret tankegangen din.

Det viser ikke bare at du ikke ønsker finne noen, men at du har en hang til å lage deg dine egne sannheter og tviholde på dem. Kanskje du ikke er smart nok til annet, da skal du selvsagt ikke klandres for det, men man trenger ikke særlig høy IQ for å forstå sånne ting, så derfor regner jeg med du bare er for ung enda. Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 1f4cb...a00

• Liker 4
Skrevet

Nei, det er ikke sant! Noen kvinner gjør det, mange gjør det ikke.

Anonymous poster hash: a841a...327

Skrevet

Jeg har utfordret tankegangen min mange ganger. Vært den positive, tålmodige sjelen, på søken etter den rette. For så å bli slått i bakken hver gang. Og hver gang på grunn av det samme. Lysten i øynene hennes forsvinner på sekundet. Igjen står en ubehagelighet. Noen blir, andre går. De som blir og fullfører ser mer ut til å ville forsvinne. Og etterpå får man enten vite grunnen direkte, sånn bare som en bekreftelse på det man allerede vet, eller så forsvinner de bare. Noen er "smarte" og holder kontakten gående litt til, men selvsagt UTEN sex, før man bare fases ut. Med elendige unnskyldninger. Hvorfor i alle dager skal man utsette seg for slik?

Gjest Inferno
Skrevet (endret)

+ menn uten penger

+ menn uten lappen

+ feite menn

+ tynne menn

+ menn med altfor stor tiss (selv om det kan være gøy å skryte av)

+ menn som er puslete

+ menn som er altfor brautende

+ dumme menn

+ menn med aspergers

+ menn som er psykopater

+ menn med kjønnssykdommer

+ menn som har ligget med for mange (player???)

+ menn som har ligget med for få (må jo være en grunn for det???)

++++++

Faen ikke lett å være mann, ass!

Edit: Hvordan glemte jeg "menn uten status"?!

Endret av Inferno
  • Liker 2
Skrevet

+ menn som har ligget med for få (må jo være en grunn for det???)

++++++

Faen ikke lett å være mann, ass!

Edit: Hvordan glemte jeg "menn uten status"?!

Jeg har ligget med få og grunnen er ganske enkel at jeg ikke gidder ons eller kun ff forhold. Noen ganger er det så enkelt som det ;)

Men joda, klar over at noen kvinner tenker slik, men det gjør ikke noe.

Anonymous poster hash: cc235...c33

Gjest Inferno
Skrevet

Jeg har ligget med få og grunnen er ganske enkel at jeg ikke gidder ons eller kun ff forhold. Noen ganger er det så enkelt som det ;)

Men joda, klar over at noen kvinner tenker slik, men det gjør ikke noe.

Unnskyldninger, unnskyldninger. Du er sikkert sengevæter.

Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Unnskyldninger, unnskyldninger. Du er sikkert sengevæter.

Nei, han har liten tiss (som sikkert var det første du skrev før du kom på at han faktisk HAR liten tiss) .

Endret av Lincoln
Gjest Inferno
Skrevet

Nei, han har liten tiss (som sikkert var det første du skrev før du kom på at han faktisk HAR liten tiss) .

Han har liten tiss og er sengevæter. Sånn går det når man bruker blunkesmiley.

Skrevet

Hvor liten er tissen da? Hvor liten må den være for å få en slik reaksjon?

Anonymous poster hash: d8168...d99
Skrevet

Jeg har utfordret tankegangen min mange ganger. Vært den positive, tålmodige sjelen, på søken etter den rette. For så å bli slått i bakken hver gang. Og hver gang på grunn av det samme. Lysten i øynene hennes forsvinner på sekundet. Igjen står en ubehagelighet. Noen blir, andre går. De som blir og fullfører ser mer ut til å ville forsvinne. Og etterpå får man enten vite grunnen direkte, sånn bare som en bekreftelse på det man allerede vet, eller så forsvinner de bare. Noen er "smarte" og holder kontakten gående litt til, men selvsagt UTEN sex, før man bare fases ut. Med elendige unnskyldninger. Hvorfor i alle dager skal man utsette seg for slik?

Men du sa jo du hadde hatt forhold OG god sex? Så... hva er det egentlig du prøver på her?

Anonymous poster hash: 1f4cb...a00

• Liker 1
Skrevet

Han har liten tiss og er sengevæter. Sånn går det når man bruker blunkesmiley.

Saklig. For øvrig er jeg en annen person enn ts.

Skrevet

Jeg forstår deg absolutt, TS. Man vil ikke ydmykes gang på gang på grunn av noe man ikke selv kan noe for eller har noe herredømme over. Og hvis du har det fint uten kvinner i livet ditt nå, så kan du fortsette med det så lenge det passer for deg. :) Det finnes mange andre kvaliteter i livet.

Anonymous poster hash: 0d3c3...d92
  • Liker 1
Skrevet

Men har du gjort noen handlinger? Har du jobbet med deg selv slik at du har noe annet å tilby? Har du brukt tid på å utforske kvinners erogene soner slik at du kan benytte deg av tunge eller fingre for å tilfredstille en kvinne slik hun aldri har blitt tilfredstillt før? Har du bygget opp livet ditt slik at du har god økonomi, og et tilfredstillende liv ellers som gjør at du stiller sterkere enn andre menn?

Hva konkret har du GJORT for å kompensere for den lille tissen din??

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt noen forhold der jeg har opplevd utroskap, så de har ikke akkurat hjulpet meg. Jeg var til og med med ei som mente hun burde ha krav på å gå ut for å skaffe seg en skikkelig mann, men da jeg slo opp, kom krokodilletårene. Jeg var jo så trygg og god. Men å ha sex med meg var visst mindre moro. Og ja, jeg har hatt noen gode opplevelser, men da var det som sagt andre ting som førte til at det ikke stemte mellom oss... og i forhold til de dårlige opplevelsene, er det rett og slett ikke verdt det.

Og ja, jeg har jobbet meg ihjel for å kompensere, for det har jeg jo lært at vi må gjøre. Selv om det også blir gjort narr av. Kjøper man seg en dyr bil, er det en penisforlenger. Men det er jo ikke verdt det. Dersom ingen vil ta meg for den jeg er, så er ikke jeg interessert i å ha dem heller. Jeg vil da ikke at noen skal velge meg fordi jeg er trygg økonomisk! Slike kvinner finnes ikke interessante. Og det hadde ikke blitt noe fart i senga av slik heller. Det har jeg erfart flere ganger. Vi har behov vi også, selv om man kanskje ikke skulle tro det.

Men nå trives jeg alene. Burde ikke være noe oppsiktsvekkende det.

• Liker 1
Skrevet

Men har du gjort noen handlinger? Har du jobbet med deg selv slik at du har noe annet å tilby? Har du brukt tid på å utforske kvinners erogene soner slik at du kan benytte deg av tunge eller fingre for å tilfredstille en kvinne slik hun aldri har blitt tilfredstillt før? Har du bygget opp livet ditt slik at du har god økonomi, og et tilfredstillende liv ellers som gjør at du stiller sterkere enn andre menn?

Hva konkret har du GJORT for å kompensere for den lille tissen din??

Det handler om å ha selvrespekt, ikke å skulle rettferdiggjøre sin eksistens som mann.

Skrevet

Det handler om å ha selvrespekt, ikke å skulle rettferdiggjøre sin eksistens som mann.

Så bare det å være en mann burde i seg selv være bra nok???

Skrevet

Jeg har hatt noen forhold der jeg har opplevd utroskap, så de har ikke akkurat hjulpet meg. Jeg var til og med med ei som mente hun burde ha krav på å gå ut for å skaffe seg en skikkelig mann, men da jeg slo opp, kom krokodilletårene. Jeg var jo så trygg og god. Men å ha sex med meg var visst mindre moro. Og ja, jeg har hatt noen gode opplevelser, men da var det som sagt andre ting som førte til at det ikke stemte mellom oss... og i forhold til de dårlige opplevelsene, er det rett og slett ikke verdt det.

Og ja, jeg har jobbet meg ihjel for å kompensere, for det har jeg jo lært at vi må gjøre. Selv om det også blir gjort narr av. Kjøper man seg en dyr bil, er det en penisforlenger. Men det er jo ikke verdt det. Dersom ingen vil ta meg for den jeg er, så er ikke jeg interessert i å ha dem heller. Jeg vil da ikke at noen skal velge meg fordi jeg er trygg økonomisk! Slike kvinner finnes ikke interessante. Og det hadde ikke blitt noe fart i senga av slik heller. Det har jeg erfart flere ganger. Vi har behov vi også, selv om man kanskje ikke skulle tro det.

Men nå trives jeg alene. Burde ikke være noe oppsiktsvekkende det.

Jeg blir deprimert av å lese svaret ditt jeg, og du har absolutt ikke forstått essensen i mitt. Jeg gir opp! Kos deg med stakkars meg holdningen din og livet du velger for deg selv pga den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...