Gå til innhold

Du vakre kvinne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du har hatt god sex med noen forholdet ikke funket med av andre grunner, blitt dumpet noen ganger, og sikkert kranglet litt (evt vært drittsekk mot dem uten å ha skjønt det selv) og fått noen krasse tilbakemeldinger.

Er ikke dette helt normalt, uansett kjønn og størrelser?

Anonymous poster hash: 1f4cb...a00
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir deprimert av å lese svaret ditt jeg, og du har absolutt ikke forstått essensen i mitt. Jeg gir opp! Kos deg med stakkars meg holdningen din og livet du velger for deg selv pga den!

Hvorfor kan du ikke drite i å svare om du likevel bare skal slenge dritt? Det er nok flere enn ts som er lei kvasipsykologbabbelet ditt her inne, spesielt når du titt og ofte bare svarer folk i en frekk tone.

Anonymous poster hash: cc235...c33

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvorfor kan du ikke drite i å svare om du likevel bare skal slenge dritt? Det er nok flere enn ts som er lei kvasipsykologbabbelet ditt her inne, spesielt når du titt og ofte bare svarer folk i en frekk tone.

Mitt håp er at TS en dag tar til seg det jeg og noen andre har sagt i denne tråden, og skaper den endringen han tydeligvis trenger for å ha det bedre i livet sitt. Hvordan du tar det, handler om hvordan du har det. Og din mening om meg bryr jeg meg fint lite om. Det går fint ann å blokkere meg slik at du ikke ser det jeg skriver, hvis det plager deg så mye.

Endret av Nettinettet
Skrevet

Du har hatt god sex med noen forholdet ikke funket med av andre grunner, blitt dumpet noen ganger, og sikkert kranglet litt (evt vært drittsekk mot dem uten å ha skjønt det selv) og fått noen krasse tilbakemeldinger.

Er ikke dette helt normalt, uansett kjønn og størrelser?

Jeg tror du er inne på noe veldig vesentlig her ja. Selv skyldte jeg på overvekten når jeg ikke var bra nok for noen, men sannheten var at det ikke hadde noe med kropp å gjøre. Vi har en tendens til å skylde på det som er synlig som grunn (for oss) for å slippe å ta tak i det som egentlig ødelegger for oss.

• Liker 1
Skrevet

Men jeg er jo ikke ute etter noen endring. Jeg er heller ikke ute etter sympati. Jeg synes ikke synd på meg selv lenger. Men det er fordi jeg har akseptert at jeg ikke har noe ute på markedet å gjøre.

Slik jeg forsøker å forklare det til dere, er det slik at det er langt mellom de gode opplevelsene. Det er få kvinner der ute som aksepterer meg for den jeg er. Det vil si at jeg allerede her har langt mindre sjanse til å møte noen enn en som er heldigere stilt på det området. Og NÅR jeg så møter noen av disse kvinnene, så skal også de vanlige tingene på plass. Som ellers i et forhold. Alle vet jo hvor vanskelig det kan være å møte noen som passer for seg. Selv om de ikke stiller med den dealbreakeren som jeg gjør. Og så går man inn i forhold, opplever utroskap, og får vite at det er samme grunnen. Da har man lov til å fjerne seg fra det som smerter, mener nå jeg. Det har med selvrespekt å gjøre.

Jeg antar da at du, Nettinettet, fikk vite at det var på grunn av overvekten din at disse mannfolka stakk? Eller så kan du ikke sammenligne de to situasjonene.

Anonymous poster hash: 04e30...8ba
Skrevet

Hun slenger ikke dritt. Hun prøver å utfordre han til å komme seg ut av suppa man ikke kommer seg ut av hvis man bare blir klappet på hodet.

Skrevet

Men jeg er jo ikke ute etter noen endring. Jeg er heller ikke ute etter sympati. Jeg synes ikke synd på meg selv lenger. Men det er fordi jeg har akseptert at jeg ikke har noe ute på markedet å gjøre.

Slik jeg forsøker å forklare det til dere, er det slik at det er langt mellom de gode opplevelsene. Det er få kvinner der ute som aksepterer meg for den jeg er. Det vil si at jeg allerede her har langt mindre sjanse til å møte noen enn en som er heldigere stilt på det området. Og NÅR jeg så møter noen av disse kvinnene, så skal også de vanlige tingene på plass. Som ellers i et forhold. Alle vet jo hvor vanskelig det kan være å møte noen som passer for seg. Selv om de ikke stiller med den dealbreakeren som jeg gjør. Og så går man inn i forhold, opplever utroskap, og får vite at det er samme grunnen. Da har man lov til å fjerne seg fra det som smerter, mener nå jeg. Det har med selvrespekt å gjøre.

Jeg antar da at du, Nettinettet, fikk vite at det var på grunn av overvekten din at disse mannfolka stakk? Eller så kan du ikke sammenligne de to situasjonene.

Det var en del som brukte det som unnskyldnig ja, men jeg tror nok ikke at det var den egentlig grunnen alltid.. slik som det mest sannsynlig er for deg.

Synes den siste meldingen din er mye mindre selvmedlidende enn de foregående så mulig noe av det vi har sagt har gått inn... det synes jeg er flott å se! :)

Skrevet

Du opplever akkurat det samme som oss andre, og skylder på liten tiss.

Du vil date out of your league, og føler ikke det rette for de du kan få. De out of your league du får finner grunner til å gå, noe de alltid gjør uansett, og du blir furt og tror tissen er grunnen. Sannsynligvis sier de det bare fordi det er det eneste du vil tro på.

Skrevet

Mitt håp er at TS en dag tar til seg det jeg og noen andre har sagt i denne tråden, og skaper den endringen han tydeligvis trenger for å ha det bedre i livet sitt. Hvordan du tar det, handler om hvordan du har det. Og din mening om meg bryr jeg meg fint lite om. Det går fint ann å blokkere meg slik at du ikke ser det jeg skriver, hvis det plager deg så mye.

Det er forskjell på konstruktive tips og trykke folk ned i søla.

Gjest Heartbeat
Skrevet

TS, jeg har det samme problemet som deg. Tiltrekker meg jenter hele tiden, men har også bygget meg opp en mur. Mitt problem er derimot ikke at pikken er liten, men at jeg kommer etter to sekunder.

Anonymous poster hash: c1914...95b

My man :hjerte:

Hva om jeg ikke har noe ønske om å finne noen, lenger? Hva om jeg ikke er interessert i sympati? Og jeg er iallfall ikke ute etter å fremstå som en martyr. Som jeg forsøker å si så har jeg det bra. Jeg har kuttet ut kvinner, og livet mitt er endelig blitt bra. Jeg har fjernet det som skaper usikkerhet. Det som skaper vonde følelser.

Og jeg vet jeg ikke er alene, noe en medposter også beviser. Det er flere og flere menn som rett og slett ikke gidder lenger. Hvorfor i alle dager skal man utsette seg for slikt? Det er ikke verdt det, rett og slett.

Alt jeg reagerte på er at man merker en veldig forskjell på kjønn her inne på forumet. Menn får beskjed om å ta seg sammen, blir kalt bitterpikker og lignende, mens kvinner omtrent blir forstått seg ihjel på. Likestilling? Hehe.

Er det virkelig bare meg som liker liten pikk? Stor pikk er bare vondt så kan ikke skjønne hvorfor kvinner higer etter det!

Kvinner hater menn med liten tiss. Det er synd men sant.

Det er ikke sant, liten pikk betyr nytelse, stor betyr smerte :)

Skrevet

Hun slenger ikke dritt. Hun prøver å utfordre han til å komme seg ut av suppa man ikke kommer seg ut av hvis man bare blir klappet på hodet.

Jeg anser ikke innlegg som postes for å få folk til å føle seg verre som "utfordring". Utfordring bør være konstruktivt

Skrevet

Det er forskjell på konstruktive tips og trykke folk ned i søla.

Noen ganger er man så selvdestruktiv at konstruktive tips ikke fungerer.. det går inn det ene øret og ut det andre, fordi det eneste man vil ha er bekreftelse på at det er synd på en og verden er forferdelig! Ut i fra det siste innlegget som TS skrev ser det ut til at jeg har lykkes litt med det jeg ville. :)

Skrevet

Noen ganger er man så selvdestruktiv at konstruktive tips ikke fungerer.. det går inn det ene øret og ut det andre, fordi det eneste man vil ha er bekreftelse på at det er synd på en og verden er forferdelig! Ut i fra det siste innlegget som TS skrev ser det ut til at jeg har lykkes litt med det jeg ville. :)

Ja, det er jo en kjmpegod ide å bruke litt nedsettende kommentarer om folk som er selvdestruktive. Som om det i hvert fall ikke bekrefter deres allerede eksisterende verdenssyn....not

Det er et gammelt ordtak som sier at det ikke har noen hensikt å sparke en død hest. Det kan anvendes i svært mange moderne sammehenger.

Skrevet

Jeg anser ikke innlegg som postes for å få folk til å føle seg verre som "utfordring". Utfordring bør være konstruktivt

Jeg har ALDRI som formål å få noen til å føle seg verre. Noen ganger skapes den følelsen i dem,( fordi konstruktiv kritikk kan anses som slemt når man ikke har det bra med seg selv.) og de vil hate meg en kort eller lang stund, men som oftes vil de innse at kritikken jeg kom med faktisk var konstruktiv og ikke slem. At det var sagt for å vise dem realiteten og at den eneste måten man kan komme seg videre på er å være realistisk og gjøre det beste ut av det.

Skrevet

Ja, det er jo en kjmpegod ide å bruke litt nedsettende kommentarer om folk som er selvdestruktive. Som om det i hvert fall ikke bekrefter deres allerede eksisterende verdenssyn....not

Det er et gammelt ordtak som sier at det ikke har noen hensikt å sparke en død hest. Det kan anvendes i svært mange moderne sammehenger.

Jeg synes du overdriver enormt her, men du har din mening, om meg og mine metoder, og det skal du få ha! :)

Skrevet

Det er holdningen din som må endres. Sikker på de fleste kvinnene her inne kunne hatt fantastisk sex med en fyr med "liten" pikk. Sex er så mye mer enn bare penetrering. Du har fingrer, du har tunge, og det finnes også utallige redskaper man kan kjøpe for å forbedre sex-opplevelsen til disse damene. Liten pikk er ingen unnskyldning! Hva med å heller tenke: jeg har liten pikk, men hva så? Du gjør det til det du ønsker å gjør det til. En liten pikk er kanskje en utfordring, men ikke et hinder. Disse damene hadde tatt deg som du er, om du selv hadde akseptert deg selv!

Og nå til det alle i denne tråden venter på å få vite svaret på: hvor liten er den, sann i stiv tilstand?

Skrevet

Jeg har utfordret tankegangen min mange ganger. Vært den positive, tålmodige sjelen, på søken etter den rette. For så å bli slått i bakken hver gang. Og hver gang på grunn av det samme. Lysten i øynene hennes forsvinner på sekundet. Igjen står en ubehagelighet. Noen blir, andre går. De som blir og fullfører ser mer ut til å ville forsvinne. Og etterpå får man enten vite grunnen direkte, sånn bare som en bekreftelse på det man allerede vet, eller så forsvinner de bare. Noen er "smarte" og holder kontakten gående litt til, men selvsagt UTEN sex, før man bare fases ut. Med elendige unnskyldninger. Hvorfor i alle dager skal man utsette seg for slik?

Det der opplever alle. Både kvinner og menn.

Det høres ut som du bruker komplekset ditt som forklaring på alt.

Og ja, hvor liten er egentlig penisen din?

Anonymous poster hash: 0c3f9...fcc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...