AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #21 Skrevet 22. januar 2014 Det kan være begge deler, men har det noen betydning egentlig?? Fyren sliter, ikke bruk tid på han. Det har betydning for hva jeg kan forvente meg fremover. Er han splitter hakke gal er det visse forholdsregler jeg vil ta. Men dere har sikkert rett i at det kan være en blanding. Anonymous poster hash: 5c15c...b69
Nettinettet Skrevet 22. januar 2014 #22 Skrevet 22. januar 2014 Det har betydning for hva jeg kan forvente meg fremover. Er han splitter hakke gal er det visse forholdsregler jeg vil ta. Men dere har sikkert rett i at det kan være en blanding. Anonymous poster hash: 5c15c...b69 Begge deler viser hva du kan forvente fremover. En splitter hakke gal mann og en mann som tror han er PUA er like ille. Tro meg. At du i det hele tatt vurderer han burde la det gløde en rød lampe hos deg. Hvorfor vil du deg selv så mye vondt?? 2
Gjest Lille-pus Skrevet 22. januar 2014 #23 Skrevet 22. januar 2014 Nei, det er ikke interessant annet enn å vite om det er bevisste strategier eller nær-psykotisk oppførsel. Anonymous poster hash: 5c15c...b69 Det spiller jo nada rolle, det er akkurat slik du opplever at han oppfører seg overfor deg. Og vil du leve med det, og det gjør deg lykkelig, - så smiler du og leker med. Han kommer da ikke til å endre seg ved et trylleslag enten oppførselen har den eller den andre årsaken. Om det derimot ikke gjør deg godt (noe innleggene dine kan tyde på) så sier du takk for selskapet og ønsker ham lykke til videre. 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #24 Skrevet 22. januar 2014 Begge deler viser hva du kan forvente fremover. En splitter hakke gal mann og en mann som tror han er PUA er like ille. Tro meg. At du i det hele tatt vurderer han burde la det gløde en rød lampe hos deg. Hvorfor vil du deg selv så mye vondt?? Vurderer han IKKE. Anonymous poster hash: 5c15c...b69
Gjest Lille-pus Skrevet 22. januar 2014 #25 Skrevet 22. januar 2014 Begge deler viser hva du kan forvente fremover. En splitter hakke gal mann og en mann som tror han er PUA er like ille. Tro meg. At du i det hele tatt vurderer han burde la det gløde en rød lampe hos deg. Hvorfor vil du deg selv så mye vondt?? - og det er ikke sjeldent at de to er sammenfallende... Så hva som kom først av høna og egget skal være usikkert, men det er ikke helsesamt. 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #26 Skrevet 22. januar 2014 Det spiller jo nada rolle, det er akkurat slik du opplever at han oppfører seg overfor deg. Og vil du leve med det, og det gjør deg lykkelig, - så smiler du og leker med. Han kommer da ikke til å endre seg ved et trylleslag enten oppførselen har den eller den andre årsaken. Om det derimot ikke gjør deg godt (noe innleggene dine kan tyde på) så sier du takk for selskapet og ønsker ham lykke til videre. Jeg er klar over at dette er et singelforum hvor man hovedsaklig skriver om aktuelle kandidater, men jeg spurte her inne fordi jeg vet en del av guttene her kjenner til PUA. Anonymous poster hash: 5c15c...b69
Nettinettet Skrevet 22. januar 2014 #27 Skrevet 22. januar 2014 - og det er ikke sjeldent at de to er sammenfallende... Så hva som kom først av høna og egget skal være usikkert, men det er ikke helsesamt. Spot on!
Nettinettet Skrevet 22. januar 2014 #28 Skrevet 22. januar 2014 Jeg er klar over at dette er et singelforum hvor man hovedsaklig skriver om aktuelle kandidater, men jeg spurte her inne fordi jeg vet en del av guttene her kjenner til PUA. Anonymous poster hash: 5c15c...b69 PUA er så absolutt et singelforum tema så ikke tenk på det. Jeg håper bare du nå ser at dette ikke er noe du bør bruke tiden din på. Ofte så bruker vi masse tid på å fundere på hvorfor de er sånn, og jeg tror det er fordi vi inderst inne ønsker å finne en løsning på det som vi kan godta og dermed bli værende i "forholdet". At vi finner noe som gjør at vi kan forstå han og dermed støtte han underveis i den prosessen han er i. Og så blir vi hekta og oppslukt av håpet om hva som kan bli og mister realitetsbegrepet totalt! Plutselig har det gått 4 år av livet og vi skjønner ikke hva som egentlig skjedde, men føler at vi aldri har hatt det dårligere enn nå.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #29 Skrevet 22. januar 2014 PUA er så absolutt et singelforum tema så ikke tenk på det. Jeg håper bare du nå ser at dette ikke er noe du bør bruke tiden din på. Ofte så bruker vi masse tid på å fundere på hvorfor de er sånn, og jeg tror det er fordi vi inderst inne ønsker å finne en løsning på det som vi kan godta og dermed bli værende i "forholdet". At vi finner noe som gjør at vi kan forstå han og dermed støtte han underveis i den prosessen han er i. Og så blir vi hekta og oppslukt av håpet om hva som kan bli og mister realitetsbegrepet totalt! Plutselig har det gått 4 år av livet og vi skjønner ikke hva som egentlig skjedde, men føler at vi aldri har hatt det dårligere enn nå. Har ikke et ønske om å støtte han. Vil bare vite hva han prøver å oppnå og det jeg nevnte tidligere. Anonymous poster hash: 5c15c...b69
Gjest Lille-pus Skrevet 22. januar 2014 #30 Skrevet 22. januar 2014 Har ikke et ønske om å støtte han. Vil bare vite hva han prøver å oppnå og det jeg nevnte tidligere.Anonymous poster hash: 5c15c...b69 Hvorfor er det viktig for deg å vite hva han prøver å oppnå? Det er faktisk ikke sikkert han egentlig vet det selv, så hvorfor skal du bruke verdifull tanketid og energi på det? 2
Gjest .-L-. Skrevet 22. januar 2014 #31 Skrevet 22. januar 2014 Har ikke et ønske om å støtte han. Vil bare vite hva han prøver å oppnå og det jeg nevnte tidligere. Anonymous poster hash: 5c15c...b69 Jeg synes det ser ut som han har lest pua-stoff. Han prøver vel å gjøre deg interessert.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #32 Skrevet 22. januar 2014 Hvorfor er det viktig for deg å vite hva han prøver å oppnå? Det er faktisk ikke sikkert han egentlig vet det selv, så hvorfor skal du bruke verdifull tanketid og energi på det? Har mine grunner. Anonymous poster hash: 5c15c...b69
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #33 Skrevet 22. januar 2014 Jeg synes det ser ut som han har lest pua-stoff. Han prøver vel å gjøre deg interessert. Synd for han at jeg var interessert da. Før han begynte med dette. Anonymous poster hash: 5c15c...b69 1
Gjest .-L-. Skrevet 22. januar 2014 #34 Skrevet 22. januar 2014 Synd for han at jeg var interessert da. Før han begynte med dette. Anonymous poster hash: 5c15c...b69 Du får si det til han. Han trenger kanskje noen smeller før han legger av seg den umodne oppførselen 1
Gjest lnx Skrevet 22. januar 2014 #36 Skrevet 22. januar 2014 Herlig, dette her. En usikker fyr som skriver rart og merkelig, og så antar dere at det må være en PUA. Usikre og rare gutter finnes, uansett om de har lest The Game eller ikke. LOL 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #37 Skrevet 23. januar 2014 Herlig, dette her. En usikker fyr som skriver rart og merkelig, og så antar dere at det må være en PUA. Usikre og rare gutter finnes, uansett om de har lest The Game eller ikke. LOL Når det beskrevne opptrer i kombo med tilsynelatende skyhøy selvtillit og dominerende væremåte, er ikke usikker og rar det første som popper opp i hodet på meg altså. Men du har kanskje andre erfaringer? Anonymous poster hash: 5c15c...b69
Gjest lnx Skrevet 23. januar 2014 #38 Skrevet 23. januar 2014 Jeg jo selvfølgelig ikke være 100 % sikker på dette. Man kan faktisk ha skyhøy selvtillit og være dominerende uten å ha lest en PU-bok.
Gjest Lincoln Skrevet 23. januar 2014 #39 Skrevet 23. januar 2014 Jeg vet ikke. Glemte også en ting til. "Gjentar alt motsatt vei". Hvis han blir konfrontert med det og man sier man er lei, sier han han er lei. Sier man han er helt virkelighetsfjern, sier han det motsatte litt senere. Blir man til slutt drittlei og spør om han ikke blir flau over oppførselen, sier han det motsatte litt senere. Osv., osv., osv. Anonymous poster hash: 5c15c...b69 Så hvorfor har du sex med ham?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #40 Skrevet 23. januar 2014 Jeg jo selvfølgelig ikke være 100 % sikker på dette. Man kan faktisk ha skyhøy selvtillit og være dominerende uten å ha lest en PU-bok. Så du sikter kanskje til at han har en underliggende usikkerhet han desperat prøver å skjule for andre med å kontrollere dem? Anonymous poster hash: 5c15c...b69
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå