Gå til innhold

Har fått uregelmessig syklus, vanskelig å bli gravid? (vitex bruker)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en ma som resulterte i sa for cirka 3 mnd siden, syklusene etter det har vært forskjellig. en syklus har vært på 30 dager, neste på 32 dager og deretter begynte jeg på vitex og nå er den plutselig på 26 dager...

Jeg fikk en skyggestrek på gravidtest to dager siden, på billig strimmel, men nå idag fikk jeg mensen...

Er det vanskeligere å bli gravid når man har uregelmessig mens som meg??



Anonymous poster hash: 3cfd7...59d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er vanskeligere fordi eggløsningsdagen varierer og fordi man kan ha sjeldnere eggløsning/mens enn det som er vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26-34 dager regnes som regelmessig. Det er ikke sikkert at syklusen din er helt i lage igjen etter aborten, det kan ta noen måneder å komme helt i rute igjen. Positiv test kan være falsk positiv, det kan også være et befruktet egg som har vært borti livmoren og begynt å produsere hormoner, men som ikke har festet seg. Hvis det er sistnevnte, har du jo kommet igang med eggløsninger igjen.



Anonymous poster hash: 01a21...f63
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sykluser på 30-70 dager, som oftest rundt 40 dager noe som er litt for langt. For oss klaffet det på første syklus:)

Begynte prøvingen 10. Juni og fikk positiv test 12. August, uten å få mens innimellom. Trodde det kom til å ta evigheter pga lang syklus OG vi har et avstandsforhold, han bor i utlandet og vi ser hverandre et par dager annenhver uke, men tydeligvis ikke :) Du har mer normale sykluser enn meg.

Endret av Teeny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...