Gå til innhold

Positiv eggløsningstest, når ha sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi prøver å bli gravide, og har gått til innkjøp av eggløsningstester.

Idag var teststreken klart positiv, faktisk litt sterkere enn kontrollstreken. Ble sterk med en eneste gang.

Vil da eggløsningen skje idag, eller en av de nærmeste dagene?

Vi hadde sex fredag, søndag og idag morges..



Anonymous poster hash: a0fb0...a64
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annenhver dag holder. Vanligvis innen 24-48 timer etter positiv test, men jeg har gått mange prøveperioder og hatt sex annenhver dag akkurat rundt EL uten at det klaffet. Var først da vi hadde annenhver fra dagen etter mens og helt til testen viste positiv at det klaffet. Man vet aldri, noen ganger kan man også ha tidlig EL, men du burde allerede være dekket da med de siste dagenes aktivitet.

Anonymous poster hash: fd0fb...fe4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest at når testen er positiv så er det nesten for sent å ha sex hvis man ønsker å bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:)

Får håpe vi har klaffet bra med positiv test og helgas aktiviteter da:) Pluss igår morges.

Ble litt overrasket da jeg fikk positiv test igår faktisk, jeg trodde alltid jeg hadde senere eggløsning, men så viser det seg at jeg har eggløsning ikke så mange dagene etter avsluttet mens faktisk. Får håpe det klaffer nå, mtp at vi har prøvd ei stund.



Anonymous poster hash: a0fb0...a64
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:)

Får håpe vi har klaffet bra med positiv test og helgas aktiviteter da:) Pluss igår morges.

Ble litt overrasket da jeg fikk positiv test igår faktisk, jeg trodde alltid jeg hadde senere eggløsning, men så viser det seg at jeg har eggløsning ikke så mange dagene etter avsluttet mens faktisk. Får håpe det klaffer nå, mtp at vi har prøvd ei stund.

Anonymous poster hash: a0fb0...a64

Hvilken syklusdag fant du EL på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken syklusdag fant du EL på?

Dag 12..

Anonymous poster hash: a0fb0...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 12..

Anonymous poster hash: a0fb0...a64

Var teststreken sterkere enn kontrollstreken? :) Hvis ikke, så var ikke EL-testen positiv. Jeg trodde jeg hadde EL hele tiden før :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var teststreken sterkere enn kontrollstreken? :) Hvis ikke, så var ikke EL-testen positiv. Jeg trodde jeg hadde EL hele tiden før :ler:

Den var sterkere ja, kom opp tvert:)

Anonymous poster hash: a0fb0...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var sterkere ja, kom opp tvert:)

Anonymous poster hash: a0fb0...a64

Hm..snodig! Er sikkert mulig å ha tidlig EL, har bare aldri opplevd det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis mulig siden jeg fikk positiv test….

Får håpe det klaffer denne gangen:D

Grunnen til at jeg testet var at jeg bestemte meg for å teste hver dag etter mensen var slutt..



Anonymous poster hash: a0fb0...a64
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis mulig siden jeg fikk positiv test….

Får håpe det klaffer denne gangen:D

Grunnen til at jeg testet var at jeg bestemte meg for å teste hver dag etter mensen var slutt..

Anonymous poster hash: a0fb0...a64

Jeg har hatt positiv EL-test på dag 12 og 13. Dag 14 var den negativ igjen. Jeg mener EL er over når testen er negativ igjen, så fortsett å teste til du har negativ test :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...