Gå til innhold

Tenåringsmamma Anna Rasmussen - tatovert MILF på rumpen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan vet du at det står MILF? Det bildet hun engang postet var alt for utydelig til at man kunne se det? Jeg mener også at hun sa at det var skrevet noe på gresk?



Anonymous poster hash: 4e903...422
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel der det er delte meninger. Jeg mener iallefall at foreldrerollen er noe man bærer med seg hele tiden, og ikke bare når man er sammen med barnet. Så det skal mer enn bollebaking og aketurer til for at man faktisk er en god mor.

Anonymous poster hash: b583c...bf7

da får jeg sitere anna: Om man tar lettkledde bilder når man er 20 år og barneløs, så vil jo fremdeles bildene ligge der 10 år senere når man har fått barn. hva er forskjellen på å gjøre det om man er mamma eller blir mamma om 10 år etter bildene er tatt?

Og som hun også sier, noe jeg støtter, så er det jo bedre sånn sett etter du er mor, hvis du først skal gjøre det, for da blir det mer som en slags treningsmotivasjon. Man har gått igjennom en graviditet, noe som er en stor endring for kroppen, og fått en flott kropp etterpå som man er fornøyd med og vil vise frem. Helt normalt det.

Anonymous poster hash: d6fe6...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at det står MILF? Det bildet hun engang postet var alt for utydelig til at man kunne se det? Jeg mener også at hun sa at det var skrevet noe på gresk?

Anonymous poster hash: 4e903...422

hun har innrømt det selv, men hun har jo verken noe bilde av det på bloggen eller instagram, så ser ikke problemet. enkelt mennesker er bare så hatefulle og istedenfor å kritisere seg selv for alle feilene i sitt liv, velger de å kritisere og poengtere feilene i alle andres liv, det kalles lavmål-klassen ;)

Anonymous poster hash: d6fe6...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun har innrømt det selv, men hun har jo verken noe bilde av det på bloggen eller instagram, så ser ikke problemet. enkelt mennesker er bare så hatefulle og istedenfor å kritisere seg selv for alle feilene i sitt liv, velger de å kritisere og poengtere feilene i alle andres liv, det kalles lavmål-klassen ;)

Anonymous poster hash: d6fe6...ca0

Aha, ok.

Men vent litt..hva gjorde du selv nå nettopp da? :klo:

Anonymous poster hash: 65e85...7a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da får jeg sitere anna: Om man tar lettkledde bilder når man er 20 år og barneløs, så vil jo fremdeles bildene ligge der 10 år senere når man har fått barn. hva er forskjellen på å gjøre det om man er mamma eller blir mamma om 10 år etter bildene er tatt?Og som hun også sier, noe jeg støtter, så er det jo bedre sånn sett etter du er mor, hvis du først skal gjøre det, for da blir det mer som en slags treningsmotivasjon. Man har gått igjennom en graviditet, noe som er en stor endring for kroppen, og fått en flott kropp etterpå som man er fornøyd med og vil vise frem. Helt normalt det. Anonymous poster hash: d6fe6...ca0

Poenget er at det ikke er nødvendig å eksponere seg på den måten, enten man har barn eller ikke. Så for meg er ikke saken at bildene er tatt etter at hun fikk barn, men at hun velger å publisere dem på Internett. Og ja; hvis man først har barn har man et ansvar og bør tenke seg om to ganger.

Anonymous poster hash: b583c...bf7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere klager på at datteren hennes kan/blir mobbet? Hva er dette innlegget da? Det er faktisk mobbing det. INGEN har rett til å mobbe andre fordi de gjør sånn og sånn som å legge ut bilder eller ta tatovering. Det er ingenting som heter å be om å bli mobbet.

At hun legger ut bilder av datteren sin er ikke noe jeg egentlig vil støtte da jeg mener datteren må få bestemme dette selv når hun blir eldre. Er ikke alle som vil ha bilder av seg på nettet. Er du bekymret for noen så tar man det opp med personen, man baksnakker henne ikke på nettet og rakker ned på henne i tillegg.

At hun legger ut bilder av rumpa si eller helt naken har dere ingenting med. Det er ikke grunn for å mobbe noen. Blir hennes datter mobbet for det så er ikke det hennes feil, men de som mobber. Mobbere skal man ikke bøye seg for.

Det finnes ingenting galt i posere naken eller legge ut nakenbilder av seg, selv ikke når man har egne barn. At noen mobber for det sier mer om dem.

Tullprat. Hennes kropp, hennes, og kun hennes valg.

Anonymous poster hash: 4c420...da5

Hennes kropp,hennes valg,men datteren har ikke valgt å stå frem i media med full navn og bosted..

Anonymous poster hash: 71baf...065

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor må de kle av seg i det hele tatt???



Anonymous poster hash: 64242...fd2
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må de kle av seg i det hele tatt???

Anonymous poster hash: 64242...fd2

Fordi nakenhet er så naturlig lissaam, må ikke bety at man bare er usikker og oppmerksomhetssyk. For det er de absolutt ikke..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: nei sikkert ikke. se på meg, eg er så tynn og stram...... :spy:



Anonymous poster hash: 64242...fd2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: nei sikkert ikke. se på meg, eg er så tynn og stram...... :spy:

Anonymous poster hash: 64242...fd2

Er det ikke lov til å vise seg om man er tynn og stram? Er det ikke lov om man er tykk heller?

Hun skal ha kred for å ligge der med strekkmerker!

Anonymous poster hash: 65e85...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei synes ikke menneskeverdien skal være slik at man må blottlegge seg selv for å bli likt. Uansett om man er smellvakker eller ei, man får mer respekt om man viser seg påkledt.



Anonymous poster hash: 64242...fd2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det - barn bør ikke få barn,



Anonymous poster hash: ea215...6c5
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da får jeg sitere anna: Om man tar lettkledde bilder når man er 20 år og barneløs, så vil jo fremdeles bildene ligge der 10 år senere når man har fått barn. hva er forskjellen på å gjøre det om man er mamma eller blir mamma om 10 år etter bildene er tatt?

Og som hun også sier, noe jeg støtter, så er det jo bedre sånn sett etter du er mor, hvis du først skal gjøre det, for da blir det mer som en slags treningsmotivasjon. Man har gått igjennom en graviditet, noe som er en stor endring for kroppen, og fått en flott kropp etterpå som man er fornøyd med og vil vise frem. Helt normalt det.

Anonymous poster hash: d6fe6...ca0

Hva forskjellen er? Forskjellen er at når du er barnløs er du kanskje ung, dum og tenker ikke over at du en gang skal kommer til å få barn som kommer til å se disse bildene, og kanskje bli mobbet på skolen.

Når man får barn endrer vanligvis tankegangen seg veldig og man tenker på ting man ikke hadde tenkt på tidligere. Jeg personlig har aldri vært en person som tar bilder av meg selv naken i speilet, selv om jeg er både tynn og stram ( L O L ). Og nå som jeg har fått barn hadde jeg ihvertfall ikke lagt ut et bilde av rumpa mi på instagram for å si det sånn, selv om den er spretten og fin den også. Og ikke hadde jeg tattovert MILF på meg heller. Fordi jeg vil ikke at sønnen min skal begynne på skolen og bli mobbet fordi jeg gjorde en feil. Alle gjør feil ja, men jeg vet ikke om det kan karakteriseres som en feil når hun åpenbarn visste hva hun gjorde. Visst hun hadde tatt bilde og sendt til kjæresten, også hadde det vært en ting, men det er å gå litt langt når man legger det ut for hele verden.

Anonymous poster hash: 8440c...667

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere klager på at datteren hennes kan/blir mobbet? Hva er dette innlegget da? Det er faktisk mobbing det. INGEN har rett til å mobbe andre fordi de gjør sånn og sånn som å legge ut bilder eller ta tatovering. Det er ingenting som heter å be om å bli mobbet.

At hun legger ut bilder av datteren sin er ikke noe jeg egentlig vil støtte da jeg mener datteren må få bestemme dette selv når hun blir eldre. Er ikke alle som vil ha bilder av seg på nettet. Er du bekymret for noen så tar man det opp med personen, man baksnakker henne ikke på nettet og rakker ned på henne i tillegg.

At hun legger ut bilder av rumpa si eller helt naken har dere ingenting med. Det er ikke grunn for å mobbe noen. Blir hennes datter mobbet for det så er ikke det hennes feil, men de som mobber. Mobbere skal man ikke bøye seg for.

Det finnes ingenting galt i posere naken eller legge ut nakenbilder av seg, selv ikke når man har egne barn. At noen mobber for det sier mer om dem.

Tullprat. Hennes kropp, hennes, og kun hennes valg.

Anonymous poster hash: 4c420...da5

Det er fint og flott. Mye som kun er våre egne valg. Det betyr ikke at det ikke kommer til å gå ut over ungene. Verden er ikke roseblader og candyfloss.

Moren min drakk seg dritings hver helg da hun var nyskilt, jeg var 13.... Ikke mye gøy å høre på bygda at mora mi var ei fyllekjerring. Men det var hennes valg.... Syns du det var riktig gjort overfor hennes to døtre på 7 og 13 år??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint og flott. Mye som kun er våre egne valg. Det betyr ikke at det ikke kommer til å gå ut over ungene. Verden er ikke roseblader og candyfloss.

Moren min drakk seg dritings hver helg da hun var nyskilt, jeg var 13.... Ikke mye gøy å høre på bygda at mora mi var ei fyllekjerring. Men det var hennes valg.... Syns du det var riktig gjort overfor hennes to døtre på 7 og 13 år??

Sant! Jeg fikk også høre rykter om mamma når jeg var yngre, og det var ikke noe gøy. Ikke mitt valg, og veldig urettferdig ovenfor meg og min søster.

Anonymous poster hash: 8440c...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary Quant

Dere klager på at datteren hennes kan/blir mobbet? Hva er dette innlegget da? Det er faktisk mobbing det. INGEN har rett til å mobbe andre fordi de gjør sånn og sånn som å legge ut bilder eller ta tatovering. Det er ingenting som heter å be om å bli mobbet.

At hun legger ut bilder av datteren sin er ikke noe jeg egentlig vil støtte da jeg mener datteren må få bestemme dette selv når hun blir eldre. Er ikke alle som vil ha bilder av seg på nettet. Er du bekymret for noen så tar man det opp med personen, man baksnakker henne ikke på nettet og rakker ned på henne i tillegg.

At hun legger ut bilder av rumpa si eller helt naken har dere ingenting med. Det er ikke grunn for å mobbe noen. Blir hennes datter mobbet for det så er ikke det hennes feil, men de som mobber. Mobbere skal man ikke bøye seg for.

Det finnes ingenting galt i posere naken eller legge ut nakenbilder av seg, selv ikke når man har egne barn. At noen mobber for det sier mer om dem.

Tullprat. Hennes kropp, hennes, og kun hennes valg.

Anonymous poster hash: 4c420...da5

Helt enig, snakk om dobbeltmoral.

Denne tråden er jo en eneste lang mobbetråd.

Hvor gamle er dere egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt enig, snakk om dobbeltmoral.

Denne tråden er jo en eneste lang mobbetråd.

Hvor gamle er dere egentlig?

Helt enig med deg!!

Tvilsomt at alle her inne er den perfekte foreldre, eller hadde vært en noe bedre om de var en 17 år gammel mor som vokste opp i dagens samfunn hvor ungdom må leve opp til helt syke krav, og må ha det perfekte liv. Det er lett å bli påvirket, mor eller ei! Men hun har forandret seg ekstremt etter datteren kom, og at dere kan sitte her å bedømme om hun er en god mor og ikke, uten å kjenne henne?! Fysøren.

En venninne av meg sin mor er narkoman, og viser ingen omsorg - det er hva som kalles en dårlig mor.

Anonymous poster hash: d6fe6...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg!!

Tvilsomt at alle her inne er den perfekte foreldre, eller hadde vært en noe bedre om de var en 17 år gammel mor som vokste opp i dagens samfunn hvor ungdom må leve opp til helt syke krav, og må ha det perfekte liv. Det er lett å bli påvirket, mor eller ei! Men hun har forandret seg ekstremt etter datteren kom, og at dere kan sitte her å bedømme om hun er en god mor og ikke, uten å kjenne henne?! Fysøren.

En venninne av meg sin mor er narkoman, og viser ingen omsorg - det er hva som kalles en dårlig mor.

Anonymous poster hash: d6fe6...ca0

Tror ikke de fleste her syns eller tror Anna er en dårlig mor. Hun er bare utrolig ubetenksom med mange av valgene hun tar i forhold til eksponering av både seg selv og datteren. Jeg personlig syns hun virker som en veldig god mor, men hun må tåle at folk setter spørsmålstegn ved det hun gjør når hun lever et offentlig liv. Noen av svarene er her kanskje litt på kanten, men de fleste er konstruktive. Anna velger selv å leve et offentlig liv, skrive en blogg som blir mye lest og legge ut bilder på Instagram der hun har 100 000 følgere. Når man har et barn følger det med et ansvar der man må tenke på barnet også hver gang men legger ut noe eller generelt uansett hva man gjør. Jeg har fått inntrykk av at Anna er en utrolig god mor på alle andre områder utenom dette.

Anonymous poster hash: 8440c...667

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...