Gå til innhold

hadde blitt enige om å begynne prøvinga, nå vil han ikke likevel...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jwg og samboeren min har snakket om å få barn sammen. Vi var enige om at først måtte vi flytte fra den lille leiligheten vi bodde i, og få større plass.

I høst kjøpte vi hus, og har nå masse plass, og mange soverom. Dermed sluttet jeg på p-pillene. Når vi flyttet sa jwg at nå kaster jeg de siste brettene med piller. Noe han var enig i.

den siste tiden har han derimot ikke villet ha sex. Jeg har tenkt han kanskje var sliten, men etter flere uker begynte jeg jo å lure...

da jeg spurte han hvorfor han aldri vil lengre var svaret at det ikke var fordi han ikke ville, men pga konsekvensen av det. Altså at det kan bli barn utav det...

Så nå vil han ikke allikevel da. Jeg spurte om han ville jeg skulle begynne på pillene igjen, men det visste han ikke. Men sex har vi ikke.

Hva gjør jeg nå? Jeg trodde dette var noe vi var enige om, men begynner å lure på om han bare har sagt seg enig for å utsette "problemet". Han vet at barn er viktig for meg, og at det nok ville vært en dealbreaker for meg om han fortalte tidligare han ikke ville ha barn.

Anonymous poster hash: 856ae...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke mye annet å gjøre enn å snakke om det. Han har nok følt seg presset, men ikke turt å si noe. Det er viktig at når dere snakker om det så er du ikke anklagende, men heller forståelsesfull. Han er tydeligvis ikke psykisk klar og trenger mer bearbeiding.

Anonymous poster hash: e82ac...f8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må velge om du vil ha denne mannen eller barn.



Anonymous poster hash: e33cd...b39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sletter mitt gamle svar siden jeg ser at det er et tulleinnlegg fra deg anonymbruker med 1,3 innlegg!

Endret av Lovinda82
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste svaret ditt før du redigerte det Lovinda. Og takk for det.

Det er ikke et tulleinnlegg, men når jeg huket av for anonym bruker blir det sånn. 1.3 mill er vel kanskje antall anonyme innlegg på forumet.

Ts

Anonymous poster hash: 856ae...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sletter mitt gamle svar siden jeg ser at det er et tulleinnlegg fra deg anonymbruker med 1,3 innlegg!

Hahaha.. Jeg dør hver gang en eller annen tror de har funnet ut av at anonymbruker er en trollebruker med så mange innlegg og at de svarer hverandre. :fnise: Anonymbruker er en felles bruker for alle som ønsker å være anonyme. For å skille de forskjellige som ønsker å være anonyme er det en liten kode nederst i innlegget. Hvis du ser så er denne forskjellig for alle de anonyme her inne (bortsett fra første og siste post, men dette er jo TS), så dvs at det er forskjellige personer.

Anonymous poster hash: 8cde8...98f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sletter mitt gamle svar siden jeg ser at det er et tulleinnlegg fra deg anonymbruker med 1,3 innlegg!

Hahahahaha, jeg døøøøøøøøør! :fnise:

Anonymous poster hash: dffb8...755

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sletter mitt gamle svar siden jeg ser at det er et tulleinnlegg fra deg anonymbruker med 1,3 innlegg!

Pokker også, der ble jeg avslørt gitt!

Du har rett, jeg sitter og forfatter innlegg på KG døgnet rundt. :hallo:

Anonymous poster hash: 20475...c23

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, leit

det er skrekken, å være sammen en god stund, være enige om å få barn engang og så plutselig ombestemmer han seg og årene har gått og man har dårlig tid...



Anonymous poster hash: 4dab7...72b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...