Ciara Skrevet 11. september 2014 #1661 Skrevet 11. september 2014 Jeg har sånn ca verdens greieste sjef, men likevel - synes jeg ser at hun ville synes det var greit at jeg, midt i årets travleste periode, satte av en dag til å gaule utenfor Ullevål
¤flicka¤ Skrevet 11. september 2014 #1663 Skrevet 11. september 2014 Jeg har sånn ca verdens greieste sjef, men likevel - synes jeg ser at hun ville synes det var greit at jeg, midt i årets travleste periode, satte av en dag til å gaule utenfor Ullevål Håh, sjefen din er tydeligvis IKKE på kåge, da hadde hun jo visst at dette er dødsviktig, lizzom
Severus Skrevet 11. september 2014 #1664 Skrevet 11. september 2014 Hjelper det om jeg gauler utenfor Nordlandssykehuset? 1
Ciara Skrevet 11. september 2014 #1665 Skrevet 11. september 2014 Håh, sjefen din er tydeligvis IKKE på kåge, da hadde hun jo visst at dette er dødsviktig, lizzom Det håper jeg inderlig ikke hun er, nei... 1
kokkos Skrevet 11. september 2014 #1666 Skrevet 11. september 2014 (endret) Nok en snikleser melder seg og heier. Dette må være omtrent den mest underholdende boka på forumet. Jeg er i permisjon og kan stille opp på ullevål! Kan(bør..) ta med en baby som også er god på gauling :-p Endret 11. september 2014 av kokkos
Gjest AllisHagtorn Skrevet 11. september 2014 #1667 Skrevet 11. september 2014 Allis, skal vi stikke til Ullevål i lunsjen? Shit, jeg har delvis hjemmekontor og vurderer gå innom før et møte i byen.....!!!! Har ikke champagne i hus, men polet er oppe Yogafødsel! :D
vmbarbie Skrevet 11. september 2014 #1668 Skrevet 11. september 2014 Nok en snikleser melder seg og heier. Dette må være omtrent den mest underholdende boka på forumet. Jeg er i permisjon og kan stille opp på ullevål! Kan(bør.. ta med en baby som også er god på gauling :-p Jeg skulle akkurat til å foreslå det samme 😄 Jeg er også hjemme i permisjon med baby, kanskje vi skal slå oss sammen og lage en liten gjeng! Jeg kan lage store plakater med "heia Smitt" og "gi Mafalda epidural nå!", og så kan vi gå i tog utenfor Føden på Ullevål 😄 Er forøvrig helt enig med deg ang denne dagboken 😊 1
Ciara Skrevet 11. september 2014 #1669 Skrevet 11. september 2014 Neimen, heisann! Vi blir jo mange utenfor Ullevål!
vmbarbie Skrevet 11. september 2014 #1670 Skrevet 11. september 2014 Neimen, heisann! Vi blir jo mange utenfor Ullevål! Rene KG-treffet 😄
Gjest Siyha Skrevet 11. september 2014 #1671 Skrevet 11. september 2014 Jeg kan ta med en baby som har vært på babysvømming og er driiiiittrøtt! Da blir det nok liv der oppe. Lykke til med innspurten, håper du får en fin fødsel og en behagelig tid på sykehuset og hjemme med en baby som bare spiser og sover. 1
kokkos Skrevet 11. september 2014 #1672 Skrevet 11. september 2014 (endret) Shitt au, jeg tar med treåringen også, han er det _virkelig_ lyd i :-p Endret 11. september 2014 av kokkos
Gjest Neferet Skrevet 11. september 2014 #1673 Skrevet 11. september 2014 Jeg har fått utsatt oppmøtetidspunkt til 11.30 i morgen, det passer vel ganske bra i forhold til lunch??
Gjest Nesevisa Skrevet 11. september 2014 #1674 Skrevet 11. september 2014 Nesten så jeg vurderer å ringe Dagsrevyen og tipse dem. "Først i kveldens sending skal me til Ullevål sjukehus, der ei større forsamling kvinner aksjonerar utanfor. Dei krevjer Epidural, cava og serranoskinke til ei ikkje namngitt fødekvinne som, etter det NRK kjenner til, går under dekknamnet 'Mafalda'. Om aksjonsgruppa ikkje får krava sine innfridd, trugar dei med å sleppe eit titalls småborn laus inne på fødeavdelinga. Fleire av kvinnene verkar berusa, og Politiet er på veg til staden. Det meldast ikkje om personskader." 19
Gjest Neferet Skrevet 11. september 2014 #1676 Skrevet 11. september 2014 Fantastisk Nesevisa!! Og så må jeg presisere mitt forrige innlegg litt, jeg mener selvfølgelig at det i morgen passer med spekeskinke og cava som belønning til Mafalda, Smitt håper jeg kommer i løpet av i dag!!
Tia Maria Skrevet 11. september 2014 #1677 Skrevet 11. september 2014 Nesevisa, du lyser opp en lang arbeidsdag med slike skriverier...! Hadde definitivt fulgt med på Dagsrevyen. Og så venter jeg spent på Mafaldaoppdateringer... Håper du er i lett Epiduralrus!
Mus-Katt Skrevet 11. september 2014 #1678 Skrevet 11. september 2014 Og så venter jeg spent på Mafaldaoppdateringer... Håper du er i lett Epiduralrus! Eller at det gikk så fort at hun ikke rakk det og Smitt er kommet allerede! =) Spennende uansett!
Ciara Skrevet 11. september 2014 #1679 Skrevet 11. september 2014 Nesten så jeg vurderer å ringe Dagsrevyen og tipse dem. "Først i kveldens sending skal me til Ullevål sjukehus, der ei større forsamling kvinner aksjonerar utanfor. Dei krevjer Epidural, cava og serranoskinke til ei ikkje namngitt fødekvinne som, etter det NRK kjenner til, går under dekknamnet 'Mafalda'. Om aksjonsgruppa ikkje får krava sine innfridd, trugar dei med å sleppe eit titalls småborn laus inne på fødeavdelinga. Fleire av kvinnene verkar berusa, og Politiet er på veg til staden. Det meldast ikkje om personskader." Hahaha! Dagens! Det eneste ordet jeg savnet var "attende". Det synes jeg inngår i nynorskreportasjoner fra NRK.
Gjest Nesevisa Skrevet 11. september 2014 #1680 Skrevet 11. september 2014 Hahaha! Dagens! Det eneste ordet jeg savnet var "attende". Det synes jeg inngår i nynorskreportasjoner fra NRK. Ja, og "mellombels". Kommer sterkere tilbake i 21-nyhetene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå