Gå til innhold

En Smitt til Smule

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sånn ca verdens greieste sjef, men likevel - synes jeg ser at hun ville synes det var greit at jeg, midt i årets travleste periode, satte av en dag til å gaule utenfor Ullevål :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sånn ca verdens greieste sjef, men likevel - synes jeg ser at hun ville synes det var greit at jeg, midt i årets travleste periode, satte av en dag til å gaule utenfor Ullevål :ler:

Håh, sjefen din er tydeligvis IKKE på kåge, da hadde hun jo visst at dette er dødsviktig, lizzom :jolie:

Skrevet

Hjelper det om jeg gauler utenfor Nordlandssykehuset?

• Liker 1
Skrevet

Håh, sjefen din er tydeligvis IKKE på kåge, da hadde hun jo visst at dette er dødsviktig, lizzom :jolie:

Det håper jeg inderlig ikke hun er, nei...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nok en snikleser melder seg og heier. Dette må være omtrent den mest underholdende boka på forumet. Jeg er i permisjon og kan stille opp på ullevål! Kan(bør..;)) ta med en baby som også er god på gauling :-p

Endret av kokkos
Gjest AllisHagtorn
Skrevet

Allis, skal vi stikke til Ullevål i lunsjen?

Shit, jeg har delvis hjemmekontor og vurderer gå innom før et møte i byen.....!!!! Har ikke champagne i hus, men polet er oppe :nigo:

Yogafødsel! :D

Skrevet

Nok en snikleser melder seg og heier. Dette må være omtrent den mest underholdende boka på forumet. Jeg er i permisjon og kan stille opp på ullevål! Kan(bør..;) ta med en baby som også er god på gauling :-p

Jeg skulle akkurat til å foreslå det samme 😄

Jeg er også hjemme i permisjon med baby, kanskje vi skal slå oss sammen og lage en liten gjeng! Jeg kan lage store plakater med "heia Smitt" og "gi Mafalda epidural nå!", og så kan vi gå i tog utenfor Føden på Ullevål 😄

Er forøvrig helt enig med deg ang denne dagboken 😊

• Liker 1
Skrevet

Neimen, heisann! Vi blir jo mange utenfor Ullevål! :hoppe:

Skrevet

Neimen, heisann! Vi blir jo mange utenfor Ullevål! :hoppe:

Rene KG-treffet 😄

Skrevet

Jeg kan ta med en baby som har vært på babysvømming og er driiiiittrøtt! Da blir det nok liv der oppe.

Lykke til med innspurten, håper du får en fin fødsel og en behagelig tid på sykehuset og hjemme med en baby som bare spiser og sover. :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Shitt au, jeg tar med treåringen også, han er det _virkelig_ lyd i :-p

Endret av kokkos
Skrevet

Jeg har fått utsatt oppmøtetidspunkt til 11.30 i morgen, det passer vel ganske bra i forhold til lunch?? :ler:

Skrevet

Nesten så jeg vurderer å ringe Dagsrevyen og tipse dem.

"Først i kveldens sending skal me til Ullevål sjukehus, der ei større forsamling kvinner aksjonerar utanfor. Dei krevjer Epidural, cava og serranoskinke til ei ikkje namngitt fødekvinne som, etter det NRK kjenner til, går under dekknamnet 'Mafalda'. Om aksjonsgruppa ikkje får krava sine innfridd, trugar dei med å sleppe eit titalls småborn laus inne på fødeavdelinga. Fleire av kvinnene verkar berusa, og Politiet er på veg til staden. Det meldast ikkje om personskader."

• Liker 19
Skrevet

Fantastisk Nesevisa!! :skratte:

Og så må jeg presisere mitt forrige innlegg litt, jeg mener selvfølgelig at det i morgen passer med spekeskinke og cava som belønning til Mafalda, Smitt håper jeg kommer i løpet av i dag!!

Skrevet

Nesevisa, du lyser opp en lang arbeidsdag med slike skriverier...! Hadde definitivt fulgt med på Dagsrevyen.

Og så venter jeg spent på Mafaldaoppdateringer... Håper du er i lett Epiduralrus!

Skrevet

Og så venter jeg spent på Mafaldaoppdateringer... Håper du er i lett Epiduralrus!

Eller at det gikk så fort at hun ikke rakk det og Smitt er kommet allerede! =)

Spennende uansett!

Skrevet

Nesten så jeg vurderer å ringe Dagsrevyen og tipse dem.

"Først i kveldens sending skal me til Ullevål sjukehus, der ei større forsamling kvinner aksjonerar utanfor. Dei krevjer Epidural, cava og serranoskinke til ei ikkje namngitt fødekvinne som, etter det NRK kjenner til, går under dekknamnet 'Mafalda'. Om aksjonsgruppa ikkje får krava sine innfridd, trugar dei med å sleppe eit titalls småborn laus inne på fødeavdelinga. Fleire av kvinnene verkar berusa, og Politiet er på veg til staden. Det meldast ikkje om personskader."

Hahaha! Dagens!

Det eneste ordet jeg savnet var "attende". Det synes jeg inngår i nynorskreportasjoner fra NRK.

Skrevet

Hahaha! Dagens!

Det eneste ordet jeg savnet var "attende". Det synes jeg inngår i nynorskreportasjoner fra NRK.

Ja, og "mellombels". Kommer sterkere tilbake i 21-nyhetene. ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...