Gå til innhold

En Smitt til Smule


Mafalda

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Håper helga ikke fortsatte med like store utfordringer!!! :daane: Ting har jo som regel en egen evne til å fikse seg selv, men dette hørtes i overkant mye ut!

Og masse lykke til på UL i dag, spennende hvor mange som gjemmer seg der inne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg spent! :hoppe:

Er det en, to eller tre inni der? ;)

Og hvordan går det med HK-jenta og tennene hennes? Det hørtes virkelig ikke mye godt ut det hun hadde gjort! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner faktisk ei som blei gravid med nr 4. De diskuterte om de skulle beholde eller ikke, men endte med å beholde...Og så viste det seg å være 3 stk inni magen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner faktisk ei som blei gravid med nr 4. De diskuterte om de skulle beholde eller ikke, men endte med å beholde...Og så viste det seg å være 3 stk inni magen!!!

Wæææ! :sjokk::bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld unnskyld, ikke meningen å holde noen på pinebenken her... :sjenert:

Det er min hang til å skulle sette seg ordentlig ned og tenke, fundere, formulere og reformulere, som skaper forsinkelser i en friuke der alle skriveforberedelser dreier seg om å lure til meg litt PC-tid :ler:

Men jeg skjønte at spenningsnivået var i ferd med å ta av her, så jeg kan forte meg å si at alt er normalt, og det er kun en mageboer der inne. Heldigvis og takk og pris (selv om jeg da har fått meg en ny bekymring: betyr gigantmagen min at kroppen aldri noen sinne kommer til å bli normal igjen? Har jeg rett og slett sjanset en gang for mye? :sjokk:)

Det var tydelig påskeferie på Ullevål, for jeg har aldri sett så mange barn på venterommet før. VI løste det sånn at bare Gubben var med inn først, og så fikk resten (Susain, HK-jenta (som har fått hull i ørene i dag!) og Smule komme inn når vi hadde gått gjennom det medisinske.

Og så moro det var! Smitt var velvilligheten selv, vi fikk inn det ene knallbildet etter det andre, og jordmor målte og var fornøyd med alt hun så. VI fikk se hjerte og nyrer og magesekk og en bitteliten blære, og til og med nese og lepper og øyne. Alt så tipp topp ut.

Så med alle medisinske fakta i boks, zoomer jordmor inn på det mest spennende området :lur:

"Og pappa, kan du dra kjensel på hva dette er for noe da?"

.... jessda! En liten tissefant, og to små... erter? :fnise: Veldig tydelig en gutt i alle fall, fra alle vinkler.

"Dere er jaggu strukturerte folk, altså", konstaterte jordmor da vi hadde konstatert at kjønnsbalansen var opprettet og at vi blir nødt til å oppgradere garderoben bittelitt likevel.

Så sånn er det :) Det hadde vært like moro med en lillesøster, men alle ble i godt humør over å vite at det er en ny liten bror på vei også. Tror til og med Gubben var på grensen til rørt ;) Termin er flyttet et par dager fram, til 12. september, og det eneste skåret i gleden er at morkaka ligger litt for langt nede, så jeg må inn til ny sjekk i juli.

Skjønt, hvem tror jeg at jeg lurer?

Det skal bli kjempemoro å se Smitt igjen i juli! :hoho:

- Sånn, da er det bleieskift her, håper alle har en fin påske. Om to dager forsvinner et par unger til opp på fjellet, da skal jeg prøve å få oppdatert meg mer... :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye med en frisk, liten Mr. Smitt! :rodmer:

Og hva gjør vel en litt lavtsittende morkake så tidlig? Som du selv sier, det er jo bare en ypperlig anledning til å hilse på Mr. Smitt igjen i juli. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...