Gå til innhold

Glatt barbert eller litt hår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Foretrekker i et forhold gjerne frisert busk;

Barberer det som kommer utenfor trusekanten og alt på kjønnsleppene/ lengre ned, mens det foran er en stusset busk.

En mann som forlangte at absolutt alt hår måtte være borte før sex hadde ikke kommet langt med meg ;).

Jeg gjør som deg, men kunne fint hatt litt variasjon innimellom om det er et ønske. Det gror jo ut igjen.

Om han vil ha alt vekk, kan han jo hjelpe til. De fleste menn har jo peil på barbering ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foretrekker i et forhold gjerne frisert busk;

Barberer det som kommer utenfor trusekanten og alt på kjønnsleppene/ lengre ned, mens det foran er en stusset busk.

En mann som forlangte at absolutt alt hår måtte være borte før sex hadde ikke kommet langt med meg ;).

Slik liker jeg det også. Og heldigvis mener samboeren min det samme.

Trekanten bør ha kjønnshår! Glattbarbert ser barnslig og lite sexy ut etter min smak,

Anonymous poster hash: 13ed5...6f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som forlanger noe som helst angående dette fortjener ikke å komme noen som helst vei med noen, tviler egentlig på at så mange menn stiller bastante krav her. Det er vel mer snakk om hva vi synes er finest.

At hun skal streve livet av seg for til enhver tid å være glatt som fløyel der nede er alt for drøyt. Tror mange jenter lar seg litt for lett stresse av dette. At noen synes det er stress med barbering, eller at det er finere med noe hår, er greit nok for de fleste vil jeg tro. Men at kvinner plutselig skal bli som et barn etter barbering tror jeg ikke mange menn tenker. Både se på, og ta på, er best glatt, så enkelt er det.

En venninne opplevde sjokkert at et one night stand syntes hun var "uhygienisk" siden hun hadde latt en liten stripe være igjen. Det samme har heldigvis aldri jeg opplevd.

Jeg synes selv det er både peneste og se og ta på med noe mykt hår nedentil, og har opplevd at mine menn vanligvis også synes det.

Men naturligvis; møter man noen man er tiltrukket av har som har andre preferanser, så kan man gjerne strekke seg noe for dennes skyld :). Men glattbarbert kommer jeg aldri til å prøve igjen.

Så filmen Nymhomaniac i går, og har lagt ut min vurdering under forumet "kultur". Hovedpersonen i filmen har akkurat en slik fin hårete trekant som jeg selv foretrekker.

Endret av Ibsenfrue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...