Gå til innhold

Glatt barbert eller litt hår?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til menn, men og damer :P Hva synes dere ser "best" ut ? Litt hår, eller helt glatt barbert?

Anonymous poster hash: 4cbbc...9d1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er dame da, men jeg selv foretrekker å ha litt hår. Ikke busk selvfølgelig. Kjæresten min foretrekker det samme. Liker ikke å ha det glattbarbert, føler jeg ser ut som et lite barn da :P

Anonymous poster hash: 99596...ff5
  • Liker 8
Skrevet

Jeg er kvinne og foretrekker glattbarbert.

Anonymous poster hash: a8b36...66f
  • Liker 4
Skrevet

Er stripe på midten heeeeelt forferdelig, eller greit?

Anonymous poster hash: e0e8b...5e5
Skrevet

Jeg foretrekker glattbarbert, eller en veldig liten stripe på midten :)

Anonymous poster hash: bffa6...1f2
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg mener ikke å være frekk her nå, men jeg har aldri skjønt den stripa på midten. :klo: Noen som kan fortelle meg hva som er greia? Må bare presisere at jeg ikke vil støte noen her, jeg er virkelig uvitende. For meg blir det som en hårete "fartsdump" liksom :P

• Liker 15
Skrevet

det er så forskjellig! jeg er nå sammen med en som liker det helt glatt. han forje jeg hadde kunne ikke brydd seg mindre hehe jeg foretrekker litt hår. jeg har hatt så mye forskjellig. men akkurat nå har jeg litt hår.

Anonymous poster hash: b2580...553
Skrevet

Både jeg og mannen liker det ikke helt glattbarbert. Verken på han eller meg..

Jeg har en halvbred stripe :-) han bare stusser.

Glatt under er vi begge (dvs jeg er glatt under og alle andre steder, han er glatt på pungen).

Anonymous poster hash: f29dd...5f1

• Liker 3
Skrevet

På meg selv: glatt

På henne: Stusset i kantene

Anonymous poster hash: 599ad...8f6
Skrevet

Er stripe på midten heeeeelt forferdelig, eller greit?

Anonymous poster hash: e0e8b...5e5

Heeeeelt forferdelig.

Anonymous poster hash: 231d4...c66

• Liker 5
Skrevet

Glatt eller trimmet fungerer fint, masse spjåk, farger og fancy frisyrer blir fort "masete"!

Skrevet

Hva er poenget med de stripene?

Anonymous poster hash: b53c9...6b1
Skrevet

Jeg foretrekker at en kvinne har trimmet og farget busken til å etterligne "Stars & Stripes"!

Hot!

• Liker 1
Skrevet

Jeg mener ikke å være frekk her nå, men jeg har aldri skjønt den stripa på midten. :klo: Noen som kan fortelle meg hva som er greia? Må bare presisere at jeg ikke vil støte noen her, jeg er virkelig uvitende. For meg blir det som en hårete "fartsdump" liksom :P

Det er for ikke å føle seg helt naken, som et lite barn. I hvert fall for min del. Også synes jeg det ser penere ut med en liten stripe enn bare en naken sprekk foran. Litt mer voksent :)

Anonymous poster hash: 8fc24...b5d

Skrevet

Jeg er dame da, men jeg selv foretrekker å ha litt hår. Ikke busk selvfølgelig. Kjæresten min foretrekker det samme. Liker ikke å ha det glattbarbert, føler jeg ser ut som et lite barn da :P

Det er for ikke å føle seg helt naken, som et lite barn. I hvert fall for min del. Også synes jeg det ser penere ut med en liten stripe enn bare en naken sprekk foran. Litt mer voksent :)

Anonymous poster hash: 8fc24...b5d

Dere som sier dere ligner på et barn om dere tar alt, lar dere en liten flystripe være igjen under armene også? På beina? Bare en liten stripe som står igjen som kan minne dere om kvinneligheten deres.. Jeg forstår ikke logikken deres så jeg må nesten spørre.

On topic, jeg foretrekker glatt på meg selv, men har ikke noe formening om hva andre gjør med busk håret sitt

• Liker 7
Skrevet

Dere som sier dere ligner på et barn om dere tar alt, lar dere en liten flystripe være igjen under armene også? På beina? Bare en liten stripe som står igjen som kan minne dere om kvinneligheten deres.. Jeg forstår ikke logikken deres så jeg må nesten spørre.

On topic, jeg foretrekker glatt på meg selv, men har ikke noe formening om hva andre gjør med busk håret sitt

Nei... men så har jeg ikke en stripe heller jeg da.

Skrevet (endret)

Nei... men så har jeg ikke en stripe heller jeg da.

Ok, men du har gjevn hårvekst under armer og bein også for å forsikre deg om kvinneligheten din?

Jeg føler meg heldigvis som en kvinne med eller uten hår, det er liksom ikke mengden av hårstrå som bestemmer min kvinnelighet.

Jeg har som sagt ikke noe i mot hår verken her eller der, jeg forstår som sagt bare ikke at argumentet her.. At det er det som bestemmer om du er en kvinne eller ei.. Men selvsagt om det er det du føler by all means

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Om det eneste som skiller en fra å se ut som et lite barn er litt hår på musa da burde man vel ta en tur til legen for å se om man utviklet seg i riktig retning!

Endret av Mike Waters
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...