Gå til innhold

Glatt barbert eller litt hår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Svaret er nei, fordi barn ikke har hår under armene eller på beina :) Jeg føler meg mest vel med en liten stripe (eventuelt alt helt kort) foran. Kanskje det kommer av at jeg vokste opp på 80/90-tallet. Da hadde man hår, og det hadde blitt sett på som veldog merkelig å barbere alt.

Jeg føler meg som sagt altfor naken og sårbar med alt vekk foran, sørlig om jeg er naken i offentlige bad/treningssenter.

Men er på ingen måte full-bush-tillhenger. Kort stripe foran, barbert under er min greie. Så får andre gjøre som de selv ønsker.

Anonymous poster hash: 8fc24...b5d

Nei, barn har jo heller ikke hår under armene, underlivet, beina og fordi voksne kvinner barberer vekk hår under armene, i underlivet på beina så bli de umiddelbart et barn?? (Hallo, noen hjemme??)..

Har dere som føler dere som et barn så snart dere fjerner hårveksten nedentil den samme tanken når det gjelder hår andre plasser?

Må dere ha hår under armene for å ikke føle dere som barn?

I så tilfelle synes jeg synd i dere, om hår i seg selv er det eneste som gjør at der føler dere kvinnelige, stakkars dere.)

Som sagt om det ikke skal mere til enn hår for å gjøre dere til et barn så anbefaler jeg dere til å dra til lege som er sagt her..For om dere føler kvinneligheten sitter i hårveksten og bare der så mener jeg alvorlig talt at det feiler dere noe, det var mitt poeng.

Ps jeg er også oppvokst på 80/90 tallet og mener at hår eller ikke hår, kvinner er vi uansett!!

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, barn har jo heller ikke hår under armene, underlivet, beina og fordi voksne kvinner barberer vekk hår under armene, i underlivet på beina så bli de umiddelbart et barn?? (Hallo, noen hjemme??)..

Har dere som føler dere som et barn så snart dere fjerner hårveksten nedentil den samme tanken når det gjelder hår andre plasser?

Må dere ha hår under armene for å ikke føle dere som barn?

I så tilfelle synes jeg synd i dere, om hår i seg selv er det eneste som gjør at der føler dere kvinnelige, stakkars dere.)

Som sagt om det ikke skal mere til enn hår for å gjøre dere til et barn så anbefaler jeg dere til å dra til lege som er sagt her..For om dere føler kvinneligheten sitter i hårveksten og bare der så mener jeg alvorlig talt at det feiler dere noe, det var mitt poeng.

Ps jeg er også oppvokst på 80/90 tallet og mener at hår eller ikke hår, kvinner er vi uansett!!

Som sagt, jeg føler meg mest vel ved å barbere bort hår på ben og under armer. Jeg foretrekker å beholde LITT hår foran, synes det er penere enn en sprekk. Men under (ytre kjønnslepper) barberer jeg. Det blir også en del hudproblemer om jeg barberer alt glatt til enhver tid. Jeg synes litt hår er bedre enn sopp og inngrodde hår.

Noe sier meg at dette er ganske vanlig for kvinner i 30-årene.

Er det et problem for deg?

Anonymous poster hash: 8fc24...b5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg: Glatt (bruker hårfjerningskrem eller voks, barbering funker bare ikke der nede)

Mannen: Aldri tenkt på (kanskje han trimmer?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, jeg føler meg mest vel ved å barbere bort hår på ben og under armer. Jeg foretrekker å beholde LITT hår foran, synes det er penere enn en sprekk. Men under (ytre kjønnslepper) barberer jeg. Det blir også en del hudproblemer om jeg barberer alt glatt til enhver tid. Jeg synes litt hår er bedre enn sopp og inngrodde hår.

Noe sier meg at dette er ganske vanlig for kvinner i 30-årene.

Er det et problem for deg?

Anonymous poster hash: 8fc24...b5d

Men å mene det er penere subjektiv sett er en helt annen begrunnelse enn å blande inn barn i dette perspektivet, det ser du jo. Og det var den biten jeg var nyskjerig på, folk som blander sammen kvinneligheten sin i kjønnshåret sitt, og med en gang kjønshåret forsvant så var også kvinneligheten forsvunnet svunnet hen, at det ikke skulle mer til enn det på en måte. Nysgjerrig og undrende fordi jeg har sett argumentet blitt brukt flere ganger og forstår det virkelig ikke, som sagt da blir det jo logisk å anta at dere lar en stripe eller har en gjevn klipp under armer også om det er i hårene kvinneligheten deres sitter da..

Problem for meg at du har halvt om halvt? Nei, kjære vene jeg er ikke truse politi for meg er det ingen problem om du fletter det, barberer inn piler og hjerter, om du farger håret ditt i regnbuens farger, om du har full busk, null busk eller halv busk, gjør som du vil, det har jeg også sagt..

Men når dere som har hår begynner å blande inn barn i dette da rynker jeg litt på pannen og tenker at jeg er selv glad for at jeg ikke forvandler meg til et barn med en gang jeg barberer hårene verken under armer eller skrev.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig så vanlig å være helt glatt, eller er det fordi det er yngre folk som skriver her?

Anonymous poster hash: 8fc24...b5d

Jeg er 44 og glattbarbert. Når jeg er i svømmehallen ser jeg også at de aller fleste som går der, i hvert fall opp til rundt 50 er glattbarberte.

Anonymous poster hash: 5f782...877

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bringebær55

Jeg fortrekker hår.

Jeg synes jeg ser bedre ut med litt hår der nede, men det er bare foran, om det er en trekant eller stripe betyr ikke så mye, men er glatt rundt den og hele veien bakover.

Samboeren har glatt stake, pung og et bittelite område bak pungen. Ellers så er det trimmet(!!!) hår rundt.

Endret av Plulakken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klør litt dag når 2/3, men når det har blitt litt lenger, litt over ei veke, så klarer eg verken sitja, gå eller sova! Kjønnsleppene blir raude og irriterte. Ja til glattbarbert! Og gjerne ei lita stripe, for det er finare enn å ta alt.

Anonymous poster hash: 62fc3...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Er det virkelig så vanlig å være helt glatt,

eller er det fordi det er yngre folk som skriver her?

Anonymous poster hash: 8fc24...b5d

Jeg er dinosaurgammel og foretrekker det på meg selv, men ikke av estetiske årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker å barbere MED hårene, hvis ikke blir jeg så sår og nuppete. Ihvertfall foran på venusbegeret. Har lyst til å vokse, men det er så dyrt. På menn foretrekker jeg full busk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å mene det er penere subjektiv sett er en helt annen begrunnelse enn å blande inn barn i dette perspektivet, det ser du jo. Og det var den biten jeg var nyskjerig på, folk som blander sammen kvinneligheten sin i kjønnshåret sitt, og med en gang kjønshåret forsvant så var også kvinneligheten forsvunnet svunnet hen, at det ikke skulle mer til enn det på en måte. Nysgjerrig og undrende fordi jeg har sett argumentet blitt brukt flere ganger og forstår det virkelig ikke, som sagt da blir det jo logisk å anta at dere lar en stripe eller har en gjevn klipp under armer også om det er i hårene kvinneligheten deres sitter da..

Problem for meg at du har halvt om halvt? Nei, kjære vene jeg er ikke truse politi for meg er det ingen problem om du fletter det, barberer inn piler og hjerter, om du farger håret ditt i regnbuens farger, om du har full busk, null busk eller halv busk, gjør som du vil, det har jeg også sagt..

Men når dere som har hår begynner å blande inn barn i dette da rynker jeg litt på pannen og tenker at jeg er selv glad for at jeg ikke forvandler meg til et barn med en gang jeg barberer hårene verken under armer eller skrev.

Hehe, du skriver godt :)

Jeg barberte alt i dag, bare for å se hvordan jeg føler meg. Den sprekken foran minner meg om da jeg var barn. Det er derfor sammenlikningen med barn kom inn. Før hadde voksne kvinner hår nedentil (uten at jeg er noen stor tilhenger av full bush, altså). Selvsagt føles det helt fint og rent (med klær på). Jeg vet samboeren min foretrekker en liten stripe (eller litt hår) foran. Er dette veldig unormalt for menn i dag?

Jeg hadde imidlertid følt meg veldig, veldig naken i fellesdusjen på et offentlig bad. Før i tiden (nå høres jeg steingammel ut), så skjulte jo busken akkurat hvordan man så ut. Derfor tror jeg det i dag også er flere unge jenter som blir usikre, fordi forskjellene (lengde/størrelse på klitoris og kjønnslepper) nå er mye mer synlige. Før så man jo det ikke, for håret skjulte det meste. Men det går seg vel til.

Anonymous poster hash: 8fc24...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dinosaurgammel og foretrekker det på meg selv, men ikke av estetiske årsaker.

Jeg er også "gammel" i et KG-perspektiv. Men da virker det som det er vanlig å være helt glatt for oss også. Må innrømme jeg ikke snakker med venninner om dette...

Anonymous poster hash: 8fc24...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 44 og glattbarbert. Når jeg er i svømmehallen ser jeg også at de aller fleste som går der, i hvert fall opp til rundt 50 er glattbarberte. Anonymous poster hash: 5f782...877

Ok, da lærte jeg noe nytt i dag :)

Anonymous poster hash: 8fc24...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest åffårno

Jeg er også "gammel" i et KG-perspektiv. Men da virker det som det er vanlig å være helt glatt for oss også. Må innrømme jeg ikke snakker med venninner om dette...

Anonymous poster hash: 8fc24...b5d

Jeg snakker generelt veldig lite om selve underlivet mitt til noen, egentlig - har liksom begrensa nyhets&underholdningsverdi :P

Jeg tror selv de verste motstanderne gir seg litt når de tester å motta oralsex med og uten ;)

Endret av åffårno
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler virkelig brazilian voks. Når du tar det et par ganger tar det lengre tid før hårene kommer tilbake også. Jeg tar det ganske sjelden siden det er så dyrt. 2 1/2 mnd siden jeg tok det nå, og jeg fikk mykere og lysere hår ettter 3 uker ca. Nå har jeg heller ikke like mye hår som jeg hadde før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere som vokser: Hvor ofte vokser dere og lenge etter voksning begynner håret å komme tilbake?

Vokser med 5-6 uker i mellom. Håret kommer tilbake etter 2-3 uker, men jeg napper de første stråene, så det blir ikke noe særlig før uke 4, og da bestiller jeg ny time i løpet av de neste to ukene.

Anonymous poster hash: 370d8...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler virkelig brazilian voks. Når du tar det et par ganger tar det lengre tid før hårene kommer tilbake også. Jeg tar det ganske sjelden siden det er så dyrt. 2 1/2 mnd siden jeg tok det nå, og jeg fikk mykere og lysere hår ettter 3 uker ca. Nå har jeg heller ikke like mye hår som jeg hadde før.

Hvor går du hen?

Anonymous poster hash: a8b36...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bruker vi begge bare hårtrimmeren. Han liker nok best at jeg er helt glatt, men nupper, kløe og stikking etter bare timer, det orker jeg ikke. Da er det bedre med noen mm glatte hår.

Samme gjelder han. Og jeg synes det er penest. Menn har gjerne litt hår både på mage og lår og da ser det litt teit ut med en glatt flekk i midten ;) Så bruk gjerne bare trimmeren du. og for guds skyld (eller damenes..) ta ballene også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...