Gå til innhold

Hvem er din pappa?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har verdens beste pappa. Han er hardtarbeidende, og har alltid gjort alt for at jeg skal ha alt jeg trenger og mye mer enn det. Jeg kan ringe pappa når som helst, og han kommer å henter meg hvor og når det måtte være. Han trøster meg, og han får meg på bedre tanker. Pappa er ikke så "kunnskap-smart", men han er veldig klok og har mange råd. Når jeg mister fatningen, får pappa meg til å tenke rasjonelt igjen. Han støtter meg så og si alltid, og hvis han har en mening imot så sier han det med respekt. Vi er ganske like, og har kranglet en del opp igjennom årene, men bare om dustete filleting, fordi jeg har vært fjortis og ganske så ustabil. Pappaen min er veldig sterk, og har vært igjennom veldig mye i sine barneår. Tror også det er derfor han er en Superpappa, fordi han ikke hadde det bra da han var liten. Jeg kan også ringe pappa når jeg trenger penger, og han låner mer enn gjerne bort. (Selvom jeg sjelden spør). Iblant overrasker han meg med fine gaver :) Selvom jeg har all grunnlag for å være veldig bortskjemt, har han oppdratt meg til å være hengiven, høflig og positiv, og ikke minst hardtarbeidende selv. Jeg er en veldig heldig jente!

Anonymous poster hash: e8996...7a2
Videoannonse
Annonse
Gjest Gemini7
Skrevet

Trist at så mange føler de har hatt dårlige pappaer som ikke har fylt rollen sin.

selv har jeg verdens snilleste pappa, han er liksom bare. snill. Veldig omtenksom, hardtarbeidende, følsom, klok og varm. Han gjør alltid alt han kan for å hjelpe, på sin vennlige, lavmælte måte. Og har stor omsorg for de svakeste. Han har -sammen med mamma- lært meg å være fordomsfri, hjelpsom, respektfull og god mot omverdenen, og for det er jeg ham evig takknemlig. Jeg har virkelig vært heldig hva foreldre angår :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...