Gå til innhold

Menn som ikke vasker rumpa - men ønsker BJ..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var jo en morsom tråd å rette mot menn. Kvinner er jo ikke utenomjordiske féer som enten aldri trenger å gå på do eller som alltid vet nøyaktig hvordan de skal fjerne all kroppslukt. 1/3 av de jeg kvinnene jeg har hatt sex med har luktet så vondt fra underlivet at sexlysten forsvant. De resterende 2/3 har til gjengjeld vært så rene at selv zalo'n ble misunnelig. :dry:

Anonymous poster hash: 25bdc...e45

Sist gang jeg hadde sex var jeg så full at en "vanlig jente" ville kalt det voldtekt.

Jeg husket ikke en døyt. Ingen verdens ting. Men jeg hadde visst vært våken!

Kom hjem og i ettertid har det plaget meg ekstremt mye at jeg hadde vaginal bet. Det lukter. Og jeg vet at han slikket meg . Ingen vei tilbake. Men nå skrev ts menn som #KREVER .....................

Det er vel oftere å høre "sug meg a!"

fremfor "SLIKK MEG DA!"

ELLER?

Anonymous poster hash: 6f4d8...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist gang jeg hadde sex var jeg så full at en "vanlig jente" ville kalt det voldtekt.

Jeg husket ikke en døyt. Ingen verdens ting. Men jeg hadde visst vært våken!

Kom hjem og i ettertid har det plaget meg ekstremt mye at jeg hadde vaginal bet. Det lukter. Og jeg vet at han slikket meg . Ingen vei tilbake. Men nå skrev ts menn som #KREVER .....................

Det er vel oftere å høre "sug meg a!"

fremfor "SLIKK MEG DA!"

ELLER?

Anonymous poster hash: 6f4d8...a35

Ingenting i hovedinnlegget som spesifikt omhandler krav om oralsex.

Anonymous poster hash: 25bdc...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting i hovedinnlegget som spesifikt omhandler krav om oralsex.

Anonymous poster hash: 25bdc...e45

Tittelen "Menn som ikke vasker rumpa - men ønsker BJ."

Hvordan skal man vite om noen ønsker BJ uten at de sier det.

Ok så var jeg feil formulert. Men jeg "drar som regel" vedkommende vekk dersom jeg ikke føler meg ren. Kanskje jeg får et "nei da du er perfekt" tilbake. Og ligger der med ubehagelig følelse.

Har aldir hørt en mann si "ikke gå ned der, jeg er ikke ren". Men veldig mange dytter meg ned dit, spør om jeg kan suge.. Stikker pikken i trynet.. .OSV:..

Samme kan det være.. Menn og kvinner som ønsker oralsex burde være rene med mindre motsatt part tenner på møkk.. Amen

Anonymous poster hash: 6f4d8...a35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er et velkjent problem for halvfeeite menn på rundt 85 kg. vansk ballene din ekkle mann hvis du vil at jeg skal suge dem



Anonymous poster hash: 3752f...e2d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittelen "Menn som ikke vasker rumpa - men ønsker BJ."

Hvordan skal man vite om noen ønsker BJ uten at de sier det.

Ok så var jeg feil formulert. Men jeg "drar som regel" vedkommende vekk dersom jeg ikke føler meg ren. Kanskje jeg får et "nei da du er perfekt" tilbake. Og ligger der med ubehagelig følelse.

Har aldir hørt en mann si "ikke gå ned der, jeg er ikke ren". Men veldig mange dytter meg ned dit, spør om jeg kan suge.. Stikker pikken i trynet.. .OSV:..

Samme kan det være.. Menn og kvinner som ønsker oralsex burde være rene med mindre motsatt part tenner på møkk.. Amen

Anonymous poster hash: 6f4d8...a35

Det er høyst normalt for meg når jeg av naturlige grunner ikke rekker dusjen før moroa starter. Hva andre menn gjør har jeg jo fraværende erfaring med. Kanskje du velger feil menn?

Jeg er ikke i mot innholdet på generell basis, men jeg synes det blir feil å lage en "kvinner mot menn" ut av dette, for det beskriver rett og slett ikke virkeligheten.

Anonymous poster hash: 25bdc...e45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dette er et velkjent problem for halvfeeite menn på rundt 85 kg. vansk ballene din ekkle mann hvis du vil at jeg skal suge dem

Anonymous poster hash: 3752f...e2d

er man feit om man veier 85 kg også nå ? :klo:

Uansett, jeg har aldri opplev det der, selv om han nettopp har vært på do, eller ikke har dusjet siden morgenen.

Anonymous poster hash: e1d2f...bc2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

dette er et velkjent problem for halvfeeite menn på rundt 85 kg. vansk ballene din ekkle mann hvis du vil at jeg skal suge dem

Anonymous poster hash: 3752f...e2d

Bwhahaha, jeg veier snart tyve kilo mer enn det, og er langt unna halvfeit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg aldri har opplevd dette, har bare hatt samkvem med gutter som har hatt bra hygiene. Jeg har ekstremt god luktesans og lukter meg til både kukost og snerk så da unngår jeg ekle illeluktende menn :fnise:



Anonymous poster hash: 871bb...aba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Hver gang jeg nærmer meg ballene forventer jeg(gruer jeg meg) til å møte denne lukten. Dette gjelder mange menn. Jeg har vært borti nok til å kunne påstå det. VASK dere BAK etter WC hvis dere skal ha sex, det siver opp!

Anonymous poster hash: 6f4d8...a35

:fnise::fnise: Sorry men her flirte jeg høyt. Men ja, kjenner også til dette hos noen da :laugh: Jeg tror det er fordi at noen menn ikke vasker seg der godt nok hver dag. Gjør man ikke det setter vel lukten seg litt og er vanskelig å få helt bort.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hvor dere finner disse mennene:P Enten det eller så har jeg hit the jackpot :fnise:



Anonymous poster hash: 824f1...09c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje disse mannfolka bare har en sånn teit dusj hjemme hvor dusjhodet ikke kan flyttes på, dere vet, sånne som bare skyter strålen nedover ovenfra. MAN BLIR JO IKKE REN AV DE!!!!

Ellers skjønner jeg frustrasjonen din TS, selv om jeg ikke har opplevd det samme med de jeg har vært med.



Anonymous poster hash: b3b59...f27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også opplevd dette med et par menn, den ekle rumpelukta som siver opp når man suge. Det er så avtennende og kvalmt at det blir en brå slutt på moroa.



Anonymous poster hash: 5570d...8a4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri opplevd det, og jeg har vært rimelig horete med munnen oppigjennom årene.



Anonymous poster hash: fb9e7...0b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vanskelig for å fatte at noen (verken kvinner eller menn) synes det er greit å ikke vaske seg i ræva, men at det forekommer er jeg dessverre ikke veldig overrasket over. Er bare å sitte ved siden av feil person på banen, så merker man at selv grunnleggende vask mangler, da er åpenbart finvask mellom skinkene en øvelse for viderekommende.

For meg er det uaktuelt å motta blowjobs uten å være relativt nydusjet (innenfor noen timer), har jeg vært på do mellom dusjen og sexen, blir det minst en provisorisk kattevask. Mulig jeg er litt i overkant i andre enden av skalaen, men jeg ville ikke følt meg komfortabel med noe annet. Handler også om å være litt grei med den som faktisk skal gjøre ting på deg. Å være skitten der nede er i grunnen ganske respektløst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er fordi menn tørker seg framover oppover ballene etter dritinga, og kvinner bakover opp mot ryggen



Anonymous poster hash: 22c75...695
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi menn tørker seg framover oppover ballene etter dritinga, og kvinner bakover opp mot ryggen

Anonymous poster hash: 22c75...695

Nå har jeg ikke noen undersøkelse av SSB-format, men i løpet av mine år har bare én av kameratene dette temaet har kommet opp med tørket seg fremover. Alle andre har gått for den vanligste bakovertørkingen.

Akkurat hvordan det påvirker underlivslukten hans vet jeg ingenting om, men tror det er mer sannsynlig at drittlukt kommer av manglende vask, enn i hvilken retning man tørker.

Går man utfra din generalisering lukter overdelen rumpesprekken til 80% av alle i verden vondt fordi de tørker bakover.

PS: Funfactbonus på slutten: Det er visst til og med noen som tørker seg bakover, men med hånden mellom bena. Hvordan de får til akkurat det på en effektiv måte aner jeg ikke.

Endret av Tinnmannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...