Gå til innhold

Hvordan kan Hollande dra en så bra dame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De mest groteske eksempler på at nærmest vanskapninger kan trekke dammer, bare de har penger eller makt, er Skipsreder Fredriksen og den tidligere amerikansk utenriksminister Henry Kissinger. Begge er det man må kalle nesten uvikerlig stygge, men likevel blir det visst mer en nok damer.

Anonymous poster hash: f1606...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Passing by

Har fått med meg utroskapssaken til den franske presidenten.

Her er dama han var utro med Julie Gayet.

Innlegget er ryddet for bilder som bryter med kopiretten.

Irrlys, mod.

Her er et bilde av han. Han er 60 år og 1.70 høy og skallet og ikke spesielt fit.

Så hvordan er det mulig at en under average mann kan dra en såpass bra dame. Jeg vil si han er en 3er og hun en 9er. Er det makt som gjør dama våt i trusa, eller hva er det som gjør dette mulig?

Anonymous poster hash: 9c446...f02

Da kan man også stille seg spørsmålet om hvordan klarte Tor Milde å skaffe seg så bra dame? Se bilde på forsiden av VG i dag. Det ligger vel mer enn utseendet bak en interessant mann. Kanskje det er makt? Kanskje det er en kombinasjon av makt og personlige egenskaper? Jeg vet ikke men skjønner at det er nærliggende å tenke maktposisjonen hans. Forrige presidenten var jo også sammen med og ble gift med en vakker skuespillerinne, han var lavere enn henne. I Frankrike virker det som at de fleste presidenter har hatt seg noe på si, i tillegg fått barn med sine elskerinner.

Selv velger jeg menn ut fra personlige egenskaper, han må kunne tilføre meg noe enn bare kropp og sånn sett hadde jeg nok valgt Tor Milde framfor John Carew. Det betyr ikke at kjekke og pene menn ikke har mer enn utseende å by på, heller ikke at mindre kjekke menn alltid er oppegående og har mye å by på. Sånn sett er det den som har mer å by på som jeg finner attraktiv uavhengig av utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiltrekker damer med penger og makt seg pene menn også?

Anonymous poster hash: 784b8...5d4

Ja, de tiltrekker seg menn med mer penger og mer makt. ;)

Anonymous poster hash: f13f9...ed1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Passing by

Synes ikke hun var spesielt pen.

Mer respekt til Putin som har en tidligere rytimsk sportsgymnast som jentevenn.

Er det sånn at jo penere dama er jo større respekt får han? Så det er egentlig en show off greie, ikke noe dypere enn det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Passing by

Ja, de tiltrekker seg menn med mer penger og mer makt. ;)

Anonymous poster hash: f13f9...ed1

Eller menn med lite penger som gjerne vil ha en del av pengene hennes, finnes golddiggere blant menn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at jo penere dama er jo større respekt får han? Så det er egentlig en show off greie, ikke noe dypere enn det?

Ikke generelt, men når det er snakk om en elskerinne man ikke har et mer romantisk forhold til enn at man fortsetter å leve med sin kone til daglig er vel utseendet et ålreit parameter.

Mannen er utvilsomt en drittsekk og et rasshøl av dimensjoner, altså, jeg forsvarer på ingen måte utroskapen hans. Men det er jo sannsynligvis ikke så mye annet enn sex han skulle hente hos henne, all den tid han ikke gikk fra kona. Da er det neppe så nøye om hun har en vinnende personlighet.

Anonymous poster hash: 26457...a96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Corto Maltese

Han er en mektig mann og mektige menn drar kvinner. Slik er det og slik vil det alltid være.

Jeg sier ikke at alle kvinner tiltrekkes av makt. Jeg sier at det er kvinner som blir det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Summers

Er det sånn at jo penere dama er jo større respekt får han? Så det er egentlig en show off greie, ikke noe dypere enn det?

Selvsagt mer respekt desto bedre dame man får. Regner med at han puler henne, hvis det var det du mente med dypere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan klarer damer å ha sex med stygge menn? Uansett om det er Francois Hollande, Silvio Berlusconi eller han Fredriksen. Bruker de litervis med glidemiddel da eller? Jeg er så syyykt kresen ass, hadde aldri klart ha sex med en schtøggg mann ass.



Anonymous poster hash: 3795c...1ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det isåfall svært mange unntak.

Anonymous poster hash: 784b8...5d4

svært få unntak. Alt er relativt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Passing by

Selvsagt mer respekt desto bedre dame man får. Regner med at han puler henne, hvis det var det du mente med dypere.

Ja, skjønner at han puler henne, men når jeg tenker dypere så ser jeg for meg at han kanskje har følelser for henne og om det er ei han kan snakke med.

Jeg skjønner ikke denne type for respekt, den macho og statusgreia der... jeg driter langt i hva andre måtte mene om mitt valg av menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Passing by

Men hvordan klarer damer å ha sex med stygge menn? Uansett om det er Francois Hollande, Silvio Berlusconi eller han Fredriksen. Bruker de litervis med glidemiddel da eller? Jeg er så syyykt kresen ass, hadde aldri klart ha sex med en schtøggg mann ass.

Anonymous poster hash: 3795c...1ef

Men syns alle det samme om de mennene som deg? Stygt er jo ofte en subjektiv opplevelse og mening, og noen er jo veldig rask med å konstatere at noen er stygge. Berlusconi og Fredriksen er jeg enig i, men jeg syns Hollande ser ut som en kjekk herremann som kler seg bra. Men om jeg ville hatt sex med han, blir en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Summers

Ja, skjønner at han puler henne, men når jeg tenker dypere så ser jeg for meg at han kanskje har følelser for henne og om det er ei han kan snakke med.

Jeg skjønner ikke denne type for respekt, den macho og statusgreia der... jeg driter langt i hva andre måtte mene om mitt valg av menn.

Kanskje jeg som er uklar, jeg sier ikke at folk som putin velger attraktive jentevenner for å få respekt, jeg sier at han får respekt. En som Putin gjør selvsag akkurat som han vil, og bryr seg nada om hva vi andre måtte mene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Passing by

Kanskje jeg som er uklar, jeg sier ikke at folk som putin velger attraktive jentevenner for å få respekt, jeg sier at han får respekt. En som Putin gjør selvsag akkurat som han vil, og bryr seg nada om hva vi andre måtte mene.

Jeg er ikke helt dum heller, og skjønner jo hvorfor han velger henne. Mange menn får kred fra andre menn jo penere dama er, især hvis mannen er eldre og dama er ung og snerten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Summers

Mange menn får kred fra andre menn jo penere dama er, især hvis mannen er eldre og dama er ung og snerten.

Selvsagt, det er jo det som er prestasjonen, mannen er gammel og ser helt vanlig ut også får han en jente som ser jævlig bra ut. Prestasjoner gir kreds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mest opptatt av hvor ynkelige politikerne er.

Vi snakker her om en president for 50 millioner mennesker.

Apekatt som fortjener null tillit av velgerne.

Trist virkelighet.



Anonymous poster hash: 08de9...ac9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men syns alle det samme om de mennene som deg? Stygt er jo ofte en subjektiv opplevelse og mening, og noen er jo veldig rask med å konstatere at noen er stygge. Berlusconi og Fredriksen er jeg enig i, men jeg syns Hollande ser ut som en kjekk herremann som kler seg bra. Men om jeg ville hatt sex med han, blir en annen sak.

Jeg skjønner jo at ikke alle damer har samme smak som meg, men jeg fatter ikke damer som orker ha gamle gubber inni seg.. tror ikke jeg hadde klart det til tross for 5 liter med glidemiddel.. Bortsett fra Donald Trump, han ER jo sexy! Om han så hadde jobba på rema.

Anonymous poster hash: 3795c...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intelligens og fin personlighet kan jo være veldig tiltrekkende. Har opplevd flere ganger at menn jeg egentlig ikke synes var noe særlig utseendemessig på sikt ble mer og mer tiltrekkende på grunn av andre egenskaper. Men en utro drittsekk som Hollande hadde jeg nok holdt meg langt unna. :)



Anonymous poster hash: 92c03...8b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...