Gå til innhold

Greit å ringe butikk for å høre om de har et plagg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser etter ei spesifikk vinterjakke, men har ikke klart å finne den ennå. Er det akseptert praksis å ringe til kles-/sports-butikker for å spørre om de har det plagget inne? Eller er det svært irriterende/fyfy. Bare litt redd for å få beskjed om "at det kan jeg vel sjekke selv."



Anonymous poster hash: e9138...8c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber i klesbutikk og vi har stadig vekk folk som ringer for å spør om vi har det og det inne.

Så det er nok ganske vanlig for butikker å få slike telefoner. Og de fleste syns nok det er greit. bare du ikke blir sur for at de ikke har det(det finnes den typen også, og da er det ikke noe kjekt med slike telefoner)



Anonymous poster hash: c161a...dba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk gjør det ofte, og spør til og med om vi kan henge av forskjellige plagg til dem. :)

Det eneste som kan være plagsomt med dette er folk som ringer gang på gang når man ekspederer en kunde, og ikke kan ta telefonen ;)



Anonymous poster hash: 45ce3...9fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke haster med å vite svaret så kan du jo sende mail til butikken? Da kan de svare når de har tid :)



Anonymous poster hash: 10fd7...025
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg selv gjort mange ganger, og har alltid blitt møtt av hyggelige og hjelpsomme ekspeditører!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...