Gå til innhold

For noen svin vi menn er.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men hva er vitsen i å hevde å ikke være mot prositiusjon, men likevel be kundene til de prostituerte slutte å kjøpe? Det handler om sosial nød, hva annet skal de leve av uten kunder? Da må jo noen kompensere for lønna de taper så hvem skal kompensere for den? mitt tips er de som skremmer kundene vekk.

Anonymous poster hash: 6e344...01a

Nå har ikke jeg bedt menn slutte å kjøpe sex, for det er vel ikke noe de bryr seg med uansett. Jeg skrev som en del av en debatt at menn godt kan se litt på hva det er de støtter oppunder når de kjøper sex fra kvinner som jobber for halliker. Så lenge det er menn som er villig til å betale for sex med en kvinne som blir styrt av bakmenn, der de blir slått, sultefôret og der de tar fra de alle pengene, vil det være et marked for slaveri slik sexmarkedet ofte er. Hørt om boikott? Om man absolutt vil kjøpe sex, bør man holde seg til å kjøpe fra de som gjør dette på frivillig basis.

Jeg er ikke for prostitusjon, men jeg er for frihet til å velge hvordan man ønsker å tjene penger og frihet generelt sett. Det er ikke min oppgave å finne løsninger på hva de skal leve av. Derfor ønsker jeg ikke et forbud mot sexsalg.

Det jeg er imot er slaveri, som er det motsatte av frihet i alle former, og det som TS beskriver er det man kan kalle slaveri. Den kvinnen som TS skriver om (reell eller ei) mottar jo ikke lønn, man hjelper kun bakmennene som tar pengene deres ikke kvinnen, evner du ikke å se forskjellen der? Forstår du ikke at det å gi penger til slavedrivere ikke hjelper slavene? Det er kvinner som blir innesperret i leiligheter og som knapt nok får mat eller jaget ut på gaten og så sitter det idiotiske menn der ute som sier at "jammen hva annet skal de leve av?" Stor forskjell på å kjøpe sex fra en selvstendig arbeidende norsk kvinne som ønsker penger til nye guccivesker og kjøpe sex fra en 18 år gammel sexslave fra Romania som ikke har noe sted å gå, får juling om hun ønsker å slutte og i tillegg ikke får beholde pengene selv. Lengre lavmål kommer man ikke.

Nå har jeg gitt deg min argumentasjon inn med teskje, forstår du fortsatt ikke hva jeg mener?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn er ikke svin om de kjøper sex. Seksualdriften er sterkere enn alt annet. Den er endel av oss.

Jeg synes det er viktig å skille de som kjøper sex. De som er ensomme og som vil ha utløp for noenlunde normal sex. Som samtidig behandler prostituerte med respekt.

Og de i den andre skalaen som søker prostituerte for å få utløp for sine sadistiske fantasier. Som liker å nedverdige og ydmyke kvinner.

Tviler ikke på ts sin historie. Den prostituerte fikk sikkert alle blåmerkene av sadistiske kunder.

En kan bare tenke seg hva som skjer med alle disse prostituerte som bare forsvinner fra jordens overflate. Ofre for sadister.

• Liker 1
Skrevet

Ok... Altså, du ser en kvinne på et gatehjørnet som gråter. Din første tanke er "nei, jeg får vel dra henne med på et hotellrom og knulle litt"....? Men åpenbaringer om rett og galt hadde du fått, sa du?

Anonymous poster hash: 54284...bfb

• Liker 3
Skrevet

Er godt voksen og har store deler av livet vært alene, men har aldri villet betale for sex. Støtter ikke denne bransjen i det hele tatt. De får ri sin egen sjø, og finne ut av hva som betyr mest for de. Jeg kan ihvertfall ikke redde disse stakkars menneskene. Ikke døm alle menn, for det blir HELT feil.

Anonymous poster hash: 2b68b...fd6
  • Liker 2
Skrevet

Ja, jeg er mann og mener det.

Hvis jeg forstår dette rett, så mener du at jeg er et svin i og med at jeg er mann. Hvordan våger du når det var du som hadde som intensjon å kjøpe sex??

Du angriper i praksis alle menn fordi sosial nød tvinger noen kvinner til å selge seksuelle tjenester. Jeg kunne gjerne vært med deg hvis du hadde vist at du kunne ha sett såpass at prostitusjonsproblemet er sammensatt, nyansert, fullt av tragedier og ikke minst rammer begge kjønn. Og begge kjønn er sexkjøpere.

Men i åpningsinnlegget ditt virker det som om du er blind for alt dette og at det først og fremst handler om sosial nød. Derfor blir du i mine øyne kun en moralist som tror forbud mot kjøp av sex vil løse alle problemer. I tillegg til å kalle alle menn for svin.

Skrevet

Hvis jeg forstår dette rett, så mener du at jeg er et svin i og med at jeg er mann. Hvordan våger du når det var du som hadde som intensjon å kjøpe sex??

Du angriper i praksis alle menn fordi sosial nød tvinger noen kvinner til å selge seksuelle tjenester. Jeg kunne gjerne vært med deg hvis du hadde vist at du kunne ha sett såpass at prostitusjonsproblemet er sammensatt, nyansert, fullt av tragedier og ikke minst rammer begge kjønn. Og begge kjønn er sexkjøpere.

Men i åpningsinnlegget ditt virker det som om du er blind for alt dette og at det først og fremst handler om sosial nød. Derfor blir du i mine øyne kun en moralist som tror forbud mot kjøp av sex vil løse alle problemer. I tillegg til å kalle alle menn for svin.

Det er viktig å sette ting på spissen for å bli hørt. Kjøp av sex om mennesker i nød er moralsk forkastelig. Disse jentene tvinges til å ha sex med gamle gubber som også behandler jentene stygt. Kjøp hos jenter som bestemmer over sitt liv selv er en annen sak. MANGE menn er faktisk noen svin. Jeg var det også inntil jeg fikk øynene opp. En annen ting er at man ikke har sex med disse jentene. Sex innbefatter to, eller flere, som ønsker å ha sex sammen. Menn bruker bare jentene for å tømme seg i. Det brukes som ronke maskiner. Ronk heller selv.

Skrevet

Det er viktig å sette ting på spissen for å bli hørt. Kjøp av sex om mennesker i nød er moralsk forkastelig. Disse jentene tvinges til å ha sex med gamle gubber som også behandler jentene stygt. Kjøp hos jenter som bestemmer over sitt liv selv er en annen sak. MANGE menn er faktisk noen svin. Jeg var det også inntil jeg fikk øynene opp. En annen ting er at man ikke har sex med disse jentene. Sex innbefatter to, eller flere, som ønsker å ha sex sammen. Menn bruker bare jentene for å tømme seg i. Det brukes som ronke maskiner. Ronk heller selv.

Du kan ta ansvar for egne handlinger, men å fordele skyld og skam på et helt kjønn har så langt vært en øvelse forbeholdt feminismen. Hva med kvinner som kjøper sex av menn? Er alle kvinner svin av den grunn? Du visste kanskje ikke at en del av de såkalte bakmenn som er domfelt for hallikvirksomhet i Norge, er kvinner?

Jeg forstår ikke dem som kjøper sex. Og jeg forstår heller ikke dem som selger sex uten å være under tvang. Derfor gjør jeg ingen av delene. Det eneste jeg vet er at moralisme aldri har bragt med seg noe godt. Og jeg vet at sexsalg under tvang handler om menneskehandel og sosial nød.

• Liker 1
Skrevet

I Japan så er det forbudt med horer i gatene (som mange andre land) men heller så har på en måte sagt at horer er greit så lenge der holder seg i Red Light District, altså inne. De vil heller at horene skal holde seg inne enn ute i gatene.

Er ikke sikker på om dette er sant men leste om det på nettet =)

Anonymous poster hash: 66db1...6d5
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende utsagn.

Daenerys, mod.

Skrevet

Bra for deg at du tror det. Godt å sitte "ANDEDAMMEN" å tro at alt er bare fryd og gammen. Bra for deg at du tror på den lykkelige hore. Da sover du godt om natten.,

Ikke mat trollene...

Skrevet (endret)

Ja, jeg er mann og mener det. Før tenkte jeg at de som selger sex valgte det selv. Og at de derfor var noen dårlige jenter, som var til for å brukes av lystne menn. Men etter en opplevelse for en tid tilbake har jeg endret syn radikalt. Jeg var i det typiske sexmarkedet i en spansk storby. På jakt etter en jente. På et gatehjørne sto en jente som virket helt fortapt, virket nesten som hun gråt. Hva slags hore er dette,tenkte jeg. Men samtidig ønsket jeg å vite hva som var bakgrunnen til dette. Vi kom i snakk og avtalte pris. Hun ble med på hotellet, og da hun kledde av seg fikk jeg sjokk, Hun hadde blåmerker flere steder på kroppen. Dette klarer jeg ikke, tenkte jeg. I stedet for sex begynte vi å snakke. Hun hadde bare en time, og måtte ringe svinet av en bakmann. Han forlangte 300 E for resten av natta, og da fikk jeg en historie jeg sendt glemmer.

Hun jobber på gata fra 21 om kvelden og til 4 eller 6 om morgenen. Hun for ikke lov å sitte. Jenta var 23, bena var helt utslitte. Hun får ikke spise i løpet av den tiden, og hun får kun drikke en halv liter vann. Hvis hun må tisse, kan hun miste en kunde. Hun betjener mellom 10 og 20 menn hver natt. Hun må bruke masse glidekrem hele tiden, noe som på sikt vil ødelegge naturlige produksjon av vaginal smøring. Nettene i Spania om vinteren er ikke varme, men jenta må gå i korte sommerkjoler. Hun og de andre jentene i samme bransje fryser derfor hele tiden. Bronkitt er vanlig hos dem. Jentene jobber 7 dager i uke, Hun jeg ble kjent med hadde kun hatt to ukers fri på tre år. Hun kom fra et fattig miljø i Romania, og måtte derfor sende penger heim for å hjelpe familien. 40 prosent av inntekten går til bakmenn. Etter tre års arbeid hadde hun ingen ting igjen, samt at hun hadde gjeld til systemet som utnyttet henne.

Hun og andre jenter i samme bransje er redde for ikke å holde målene som settes for dem av bakmenn. De er redde for å bli solgt til andre store byer. De er under full kontroll. Alt må meldes til bakmannen. De får ikke bruke mobilen fritt. Alt blir kontrolert. Avstraffelse er vanlig. I store byer som eks Valencia forsvinner jenter sporløst. Noen blir drept av kunder og sikkert av bakmenn også. Noen blir sikkert også solgt til miljøer som lager videoer for syke og perverse mennesker.

Bakmennene er involvert en en rekke former for krim, bl.a stoff. Penger fra sexsalg blir brukt som investeringskapital i kriminelle nettverk, Når du kjøper ei jente for sex er du med på å investerer i kriminelle nettverk, samt at du er med på å ødelegge jenta.

Disse jentene er ingen selvtillit. Ofte er de også vært utsatt for seksuelt misbruk i barndommen. De er derfor lette ofre for kyniske bakmenn.

Du kjelper ikke disse jentene ved å kjøpe sex av henne. Betal heller for en time av hennes tid. Da kan hun slappe av og slippe å ha en gammel gubbe pesende over seg.

Alle menn bør si nei til kjøp av sex. Menn som kjøper sex opprettholder et uverdig liv for disse jentene.

SI NEI TIL SEXKJØP.

Ps. For ordens skyld. Jeg sitter ikke å drikker. Jeg er på natvakt.

Ja, de menn som er halliker, som banker kvinner og som tvinger dem til å gå på gaten fra 21 til 4 om morgen er svin. Men det er ikke «vi menn» som gjør dette, så det er ikke helt redelig argumentasjon å si at «vi menn er svin» bare fordi det finnes en del menn som er svin. De fleste menn støtter forbud mot hallikvirksomhet og trafficking, og dette var da også strengt forbudt og akkurat like straffbart før den nye sexkjøpsloven trådte i kraft i 2009.

Hvis du ikke har vært klar over at hallikvirksomhet og trafficking eksisterte og ble overrasket over dette har din støtte til kvinners og menns rett til å kunne selge sex basert seg på feil premisser. Noen kvinner selger sex fordi de er tvunget til det, dette er en forferdelig forbrytelse, og det har vært forbudt lenge før vår nye sexkjøpslov, det nye med sexkjøpsloven er at betaling for seksuelle tjenester skal være straffbart selv når kvinnen eller mannen ikke har noen hallik og velger å selge sex av egen fri vilje.

Endret av Cuckold
Skrevet

Jeg er ikke mann, men blir smålig fornærmet av at du skriver at alle menn er svin. Hva i all verden vet du om alle menn? Sånn som jeg ser det er det DEG SELV du skriver om. Det var DU som så en gråtende jente på et gatehjørne, og likevel ville bruke henne, betale henne for at du skulle få tømt deg. Ærlig talt. Greit at du fikk en liten oppvåkner, men jeg kan si på vegne av mennene i MITT liv at de er alt annet enn svin.

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Det er betenkelig at du har oppsøkt prostituerte i det hele tatt. Hva var bak den tanken i utgangspunktet ?

Hadde ingen menn benyttet seg av prostituerte ville det heller ikke vært prostitusjon.

Skrevet

Hva tenker du TS, om damer som gjør det frivillig? (Hege Grostad f.eks.)

Skrevet

bare tull alle samme............... :glare:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...