Gå til innhold

For noen svin vi menn er.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, jeg er mann og mener det. Før tenkte jeg at de som selger sex valgte det selv. Og at de derfor var noen dårlige jenter, som var til for å brukes av lystne menn. Men etter en opplevelse for en tid tilbake har jeg endret syn radikalt. Jeg var i det typiske sexmarkedet i en spansk storby. På jakt etter en jente. På et gatehjørne sto en jente som virket helt fortapt, virket nesten som hun gråt. Hva slags hore er dette,tenkte jeg. Men samtidig ønsket jeg å vite hva som var bakgrunnen til dette. Vi kom i snakk og avtalte pris. Hun ble med på hotellet, og da hun kledde av seg fikk jeg sjokk, Hun hadde blåmerker flere steder på kroppen. Dette klarer jeg ikke, tenkte jeg. I stedet for sex begynte vi å snakke. Hun hadde bare en time, og måtte ringe svinet av en bakmann. Han forlangte 300 E for resten av natta, og da fikk jeg en historie jeg sendt glemmer.

Hun jobber på gata fra 21 om kvelden og til 4 eller 6 om morgenen. Hun for ikke lov å sitte. Jenta var 23, bena var helt utslitte. Hun får ikke spise i løpet av den tiden, og hun får kun drikke en halv liter vann. Hvis hun må tisse, kan hun miste en kunde. Hun betjener mellom 10 og 20 menn hver natt. Hun må bruke masse glidekrem hele tiden, noe som på sikt vil ødelegge naturlige produksjon av vaginal smøring. Nettene i Spania om vinteren er ikke varme, men jenta må gå i korte sommerkjoler. Hun og de andre jentene i samme bransje fryser derfor hele tiden. Bronkitt er vanlig hos dem. Jentene jobber 7 dager i uke, Hun jeg ble kjent med hadde kun hatt to ukers fri på tre år. Hun kom fra et fattig miljø i Romania, og måtte derfor sende penger heim for å hjelpe familien. 40 prosent av inntekten går til bakmenn. Etter tre års arbeid hadde hun ingen ting igjen, samt at hun hadde gjeld til systemet som utnyttet henne.

Hun og andre jenter i samme bransje er redde for ikke å holde målene som settes for dem av bakmenn. De er redde for å bli solgt til andre store byer. De er under full kontroll. Alt må meldes til bakmannen. De får ikke bruke mobilen fritt. Alt blir kontrolert. Avstraffelse er vanlig. I store byer som eks Valencia forsvinner jenter sporløst. Noen blir drept av kunder og sikkert av bakmenn også. Noen blir sikkert også solgt til miljøer som lager videoer for syke og perverse mennesker.

Bakmennene er involvert en en rekke former for krim, bl.a stoff. Penger fra sexsalg blir brukt som investeringskapital i kriminelle nettverk, Når du kjøper ei jente for sex er du med på å investerer i kriminelle nettverk, samt at du er med på å ødelegge jenta.

Disse jentene er ingen selvtillit. Ofte er de også vært utsatt for seksuelt misbruk i barndommen. De er derfor lette ofre for kyniske bakmenn.

Du kjelper ikke disse jentene ved å kjøpe sex av henne. Betal heller for en time av hennes tid. Da kan hun slappe av og slippe å ha en gammel gubbe pesende over seg.

Alle menn bør si nei til kjøp av sex. Menn som kjøper sex opprettholder et uverdig liv for disse jentene.

SI NEI TIL SEXKJØP.

Ps. For ordens skyld. Jeg sitter ikke å drikker. Jeg er på natvakt.

• Liker 27
Videoannonse
Annonse
Skrevet

respekterer ikke en sexkjøper når jeg aldri har kjøpt sex. uansett nei, hvis de gjør det frivillig velger de selv. hvis de er tvunget av nød, hva skal de leve av ellers? hvorfor skal mannfolk kjøpe de fritid? det er ikke vårt skyld at de er horer? Anonymous poster hash: 6e344...01a

• Liker 1
Skrevet

og hvorfor rapporterer du ikke til myndighetene/politiet? tror ikke en døyt på noe av dette. Anonymous poster hash: 6e344...01a

• Liker 1
Skrevet

og hvorfor rapporterer du ikke til myndighetene/politiet? tror ikke en døyt på noe av dette.

Anonymous poster hash: 6e344...01a

Det er ok at det mener det. Du må imidlertid ha få eller ingen kunnskaper om menneske handel. Dette er et stort problem i dag. Fattige jenter fra eks Romania blir lurt inn i dette av bakmenn som opererer som hjelpere og partnere. Les om hva EU skriver om problemer knyttet til handel med fattige jenter fra Øst Europa.

Bra for deg at du ikke tror på dette. Da blir det lettere for deg å kjøpe sex fra fattige ulykkelige jenter. Du tror kanskje at de liker kundene? Glem det. De oppfatter alle kunder som noen svin.

• Liker 11
Skrevet

respekterer ikke en sexkjøper når jeg aldri har kjøpt sex. uansett nei, hvis de gjør det frivillig velger de selv. hvis de er tvunget av nød, hva skal de leve av ellers? hvorfor skal mannfolk kjøpe de fritid? det er ikke vårt skyld at de er horer?

Du er bare dum og enkel. Beklager.

• Liker 10
Skrevet

respekterer ikke en sexkjøper når jeg aldri har kjøpt sex. uansett nei, hvis de gjør det frivillig velger de selv. hvis de er tvunget av nød, hva skal de leve av ellers? hvorfor skal mannfolk kjøpe de fritid? det er ikke vårt skyld at de er horer?

Og en ting til. Du bruker gale begreper. De er prostituerte. Horer er damer/jenter som driver på si mens de har en samboer eller kjæreste.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg har sett flere dokumentarer om det på tv, det er veldig trist.

• Liker 3
Skrevet

Det er ok at det mener det. Du må imidlertid ha få eller ingen kunnskaper om menneske handel. Dette er et stort problem i dag. Fattige jenter fra eks Romania blir lurt inn i dette av bakmenn som opererer som hjelpere og partnere. Les om hva EU skriver om problemer knyttet til handel med fattige jenter fra Øst Europa.

Bra for deg at du ikke tror på dette. Da blir det lettere for deg å kjøpe sex fra fattige ulykkelige jenter. Du tror kanskje at de liker kundene? Glem det. De oppfatter alle kunder som noen svin.

har aldri kjøpt sex, men det du sier er bare tull. har lest samma historie flere steder på natt og alt er oppdikta.

• Liker 1
Skrevet

Og en ting til. Du bruker gale begreper. De er prostituerte. Horer er damer/jenter som driver på si mens de har en samboer eller kjæreste.

Hore og prostituert er akkurat det samme.

• Liker 7
Skrevet

Hore og prostituert er akkurat det samme.

Ja. du har selvsagt rett. Men mange av disse jentene mener at de er prostituerte, mens de som farter rundt er horer.

• Liker 1
Skrevet

har aldri kjøpt sex, men det du sier er bare tull. har lest samma historie flere steder på natt og alt er oppdikta.

Bra for deg at du tror det. Godt å sitte "ANDEDAMMEN" å tro at alt er bare fryd og gammen. Bra for deg at du tror på den lykkelige hore. Da sover du godt om natten.,

• Liker 3
Skrevet

Bra for deg at du tror det. Godt å sitte "ANDEDAMMEN" å tro at alt er bare fryd og gammen. Bra for deg at du tror på den lykkelige hore. Da sover du godt om natten.,

tror ikke på noe lykkelig hore heller. horer streifer ikke tankene mine. jeg bryr meg rett og slett ikke. og ikke har jeg noen grunn til å bry meg heller. det er horenes eget ansvar å få gjort noe med situasjonen sin. er du bekymret for noen sikkerhet, ring politiet. makan til tulletråd. hvorfor drar du mannshat inn i det?

Skrevet

løsningen er da å lære om prevensjon, slutte å få unger de ikke kan fø på og slutte å se på kroppene sine som matbillett. det her problemet er faktisk ikke mannfolk skyld i. grav dere selv ut av gropa dere ber om å havne i. problemet ligger i kvinners holdninger til sex, prevensjon, ansvarsfraskrivelse for graviditet og barneønsker. Anonymous poster hash: 6e344...01a

• Liker 2
Skrevet

tror ikke på noe lykkelig hore heller. horer streifer ikke tankene mine. jeg bryr meg rett og slett ikke. og ikke har jeg noen grunn til å bry meg heller. det er horenes eget ansvar å få gjort noe med situasjonen sin. er du bekymret for noen sikkerhet, ring politiet. makan til tulletråd. hvorfor drar du mannshat inn i det?

Hva tror du politiet kan gjøre?Dette er ikke NORGE. En hver jente som vitner mot den organiserte kriminaliteten i Øst Europa er en død jente. Og du vet vel muligens at i en Europeisk rettsstat er det rettssystemet som avgjør slike ting. Politiet bare fremmer saken. EUROPOL vet om de fleste kriminelle nettverk. men de har problemer med å bevise hva de driver på med. Du synes kanskje det er ok at jenter tvinges til sexsalg? Det finnes en sak fra Bergen, hvor noen Rumenere bli dømt. En jente ba om hjelp av politiet. Hun vitnet i retten, og ble siden utvist. Hvis du har litt fantasi, noe jeg håper at du har, kan du sikkert tenke deg til hva som skjedde med henne i Romania.

Dette har ingen ting med manns hat å gjøre. Skikkelige menn liker ikke at fattige jenter utnyttes av svin.

• Liker 5
Skrevet

løsningen er da å lære om prevensjon, slutte å få unger de ikke kan fø på og slutte å se på kroppene sine som matbillett. det her problemet er faktisk ikke mannfolk skyld i. grav dere selv ut av gropa dere ber om å havne i. problemet ligger i kvinners holdninger til sex, prevensjon, ansvarsfraskrivelse for graviditet og barneønsker.

Enda en person uten kunnskaper om den verden vi lever i. Begynn å respektere kvinner. Dine holdninger til kvinner tyder på masse mislykkede forhold.

• Liker 6
Skrevet

Hva tror du politiet kan gjøre?Dette er ikke NORGE. En hver jente som vitner mot den organiserte kriminaliteten i Øst Europa er en død jente. Og du vet vel muligens at i en Europeisk rettsstat er det rettssystemet som avgjør slike ting. Politiet bare fremmer saken. EUROPOL vet om de fleste kriminelle nettverk. men de har problemer med å bevise hva de driver på med. Du synes kanskje det er ok at jenter tvinges til sexsalg? Det finnes en sak fra Bergen, hvor noen Rumenere bli dømt. En jente ba om hjelp av politiet. Hun vitnet i retten, og ble siden utvist. Hvis du har litt fantasi, noe jeg håper at du har, kan du sikkert tenke deg til hva som skjedde med henne i Romania.

Dette har ingen ting med manns hat å gjøre. Skikkelige menn liker ikke at fattige jenter utnyttes av svin.

har ikke sagt at jeg liker det, men det angår ikke meg. problemet kan ikke norske menn løse. det ligger uteliggere strødd på gatene også, hvorfor skal vi ikke hjelpe dem først+ Hvorfor tror du at du har rett til å pålegge andre et ansvar for noe de ikke kan gjøre noe med? kvinner står ikke i kø for å hjelpe disse jentene, gjør de det?

• Liker 1
Skrevet

har ikke sagt at jeg liker det, men det angår ikke meg. problemet kan ikke norske menn løse. det ligger uteliggere strødd på gatene også, hvorfor skal vi ikke hjelpe dem først+ Hvorfor tror du at du har rett til å pålegge andre et ansvar for noe de ikke kan gjøre noe med? kvinner står ikke i kø for å hjelpe disse jentene, gjør de det?

Kvinner gjør faktisk ganske mye gjennom organisere tiltak, eks ROSE. Jeg snakker om menn generelt. ikke bare norske menn. Vi må slutte å være så selvsentrerte. Verden utenfor oss angår oss. Vi menn må ikke bare tenke på å få tømt vår utstyr. Tenk med det øverste holdet. Vis empati med mennesker som lider.

• Liker 6
Skrevet

Kvinner gjør faktisk ganske mye gjennom organisere tiltak, eks ROSE. Jeg snakker om menn generelt. ikke bare norske menn. Vi må slutte å være så selvsentrerte. Verden utenfor oss angår oss. Vi menn må ikke bare tenke på å få tømt vår utstyr. Tenk med det øverste holdet. Vis empati med mennesker som lider.

de fleste menn kjøper ikke sex. og de som gjør det skaffer de noe å leve av. hva gjør kvinner for disse, ingenting. la mannfolk være i fred, ta ansvar for dere selv

Skrevet

de fleste menn kjøper ikke sex. og de som gjør det skaffer de noe å leve av. hva gjør kvinner for disse, ingenting. la mannfolk være i fred, ta ansvar for dere selv

Hvorfor skal mannfolk få være i fred? I fred for hva? Menn tror de kjøper sex. Jentene ler av kundene bak ryggen på de,. Sex er noe helt annet. Dette er bare tømming. Ta heller en ronk og gi pengene til jentene.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...