Gå til innhold

For noen svin vi menn er.


vardøger

Anbefalte innlegg

I fred for hva?

maset ditt. menn skal vel slippe å betale for noe de ikke vil ha, akkurat som kvinner. be heller kvinner gi horene penger da, se hvor positivt innstilt de er. det her er ike mitt eller andre mannfolk sitt ansvar, og de som vil kjøpe sex vil ikke betale for å runke foran en hore.

Anonymous poster hash: 6e344...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okay, så på grunn av at noen menn driver med organisert kriminalitet, deriblant menneskehandel, skal jeg som mann føle meg som et svin? Jeg har aldri støttet opp under disse menneskenes udåder, hvorfor skulle jeg føle meg ansvarlig for deres handlinger?

Å betale en hore for å prate en kveld, derimot, er å støtte opp under aktivitetene til disse menneskene. DU hadde planer om å betale for sex. DU støttet organisert kriminalitet, for så å skrive om det på forumet her som om du er en eller annen slags helt. Kom deg ned fra den høye hesten din, og klapp igjen, ditt svin.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er mann og mener det. Før tenkte jeg at de som selger sex valgte det selv....

Okay. 3 ting:

1. Var denne historien VIRKELIG nyhet for deg? Var du virkelig så naiv og dum? Muligens jeg har en litt annen oppvekst enn deg og derfor kom i kontakt med denne typen miljøer på en annen måte, men dette bør være velkjent blandt de absolutt fleste.

2. Skjønner du hva NØD er? Nød er når du selger den ene av dine barn for å kunne mate den andre. Nød er når du selger kroppen for å ta vare på dine foreldre. Nød er når du selger kroppen din for å få penger for å selvmedisinere deg nok for å klare en dag til. 90% av all menneskehandel vokser ut av NØD!

3. Å forby sexkjøp hjelper INGEN av disse jentene. De blir ikke mindre misbrukt, mishandlet eller får ett bedre liv. De dør. Å stå der å selge kroppen sin var deres vei ut, det var deres beste tilgjengelige løsning. De valgte det fordi det ikke var noen bedre valg tilgjengelig.

Vi hadde nettopp en "annen perspektiv" historie som lignet med hun danske jenta som hadde solgt sex i en del år og plutselig sluttet. I den handlet det ikke om nød, men dårlig dømmekraft og manglende oppdragelse. Hun VALGTE å selge sex, fordi hun likte å tilgangen til pengene. Underforstått hun skjønte ikke at disse pengene hadde selvrespekten hennes som kost, og derfor prøvde legge skylden over på kunden.

Den var faktisk ett større forsvar for sexkjøpsloven, siden den i klartekst sa at kvinner var så primitive i forhold til penger at en del ikke klarer holde bena sine samlet når de blir vist en 1000 lapp, og derfor måtte beskyttes mot seg selv.

Men VOLUMET av kvinner som selger kroppen sin på denne måten BEHØVER pengene. Å forby sexkjp dytter dem bare værre ned i nøden.

Hvis du VIL gjøre noe for prostituerte, støtt opp om at staten skal gjøre målrettede tiltak til å få kvinner ut av prostitusjon. Det er ikke fullt så morsomt som å lage en lov som forteller verden at vi er SÅÅÅÅ moralske og pripne, og DET vil kreve penger. Men det har iallefall potensiealet for å virke på jenta som åpnet øynene dine for 180E.

Endret av Druid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay. 3 ting:

1. Var denne historien VIRKELIG nyhet for deg? Var du virkelig så naiv og dum? Muligens jeg har en litt annen oppvekst enn deg og derfor kom i kontakt med denne typen miljøer på en annen måte, men dette bør være velkjent blandt de absolutt fleste.

2. Skjønner du hva NØD er? Nød er når du selger den ene av dine barn for å kunne mate den andre. Nød er når du selger kroppen for å ta vare på dine foreldre. Nød er når du selger kroppen din for å få penger for å selvmedisinere deg nok for å klare en dag til. 90% av all menneskehandel vokser ut av NØD!

3. Å forby sexkjøp hjelper INGEN av disse jentene. De blir ikke mindre misbrukt, mishandlet eller får ett bedre liv. De dør. Å stå der å selge kroppen sin var deres vei ut, det var deres beste tilgjengelige løsning. De valgte det fordi det ikke var noen bedre valg tilgjengelig.

Vi hadde nettopp en "annen perspektiv" historie som lignet med hun danske jenta som hadde solgt sex i en del år og plutselig sluttet. I den handlet det ikke om nød, men dårlig dømmekraft og manglende oppdragelse. Hun VALGTE å selge sex, fordi hun likte å tilgangen til pengene. Underforstått hun skjønte ikke at disse pengene hadde selvrespekten hennes som kost, og derfor prøvde legge skylden over på kunden.

Den var faktisk ett større forsvar for sexkjøpsloven, siden den i klartekst sa at kvinner var så primitive i forhold til penger at en del ikke klarer holde bena sine samlet når de blir vist en 1000 lapp, og derfor måtte beskyttes mot seg selv.

Men VOLUMET av kvinner som selger kroppen sin på denne måten BEHØVER pengene. Å forby sexkjp dytter dem bare værre ned i nøden.

Hvis du VIL gjøre noe for prostituerte, støtt opp om at staten skal gjøre målrettede tiltak til å få kvinner ut av prostitusjon. Det er ikke fullt så morsomt som å lage en lov som forteller verden at vi er SÅÅÅÅ moralske og pripne, og DET vil kreve penger. Men det har iallefall potensiealet for å virke på jenta som åpnet øynene dine for 180E.

Han skrev vel ingenting om å forby sexkjøp, han oppfordret menn til ikke å kjøpe sex.

Jeg er f.eks mot forbud av sexkjøp, men mot menneskehandel og tvang. Disse kvinnene trenger sikkert pengene, men det de ikke trenger er en voldelig bakmann som juler dem opp og tar pengene deres, og det er vel det norske sexkjøpere kanskje skal tenke på

Endret av edderkoppdame
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skrev vel ingenting om å forby sexkjøp, han oppfordret menn til ikke å kjøpe sex.

Jeg er f.eks mot forbud av sexkjøp, men mot menneskehandel og tvang. Disse kvinnene trenger sikkert pengene, men det de ikke trenger er en voldelig bakmann som juler dem opp og tar pengene deres, og det er vel det norske sexkjøpere kanskje skal tenke på

Jeg tolket det som enda ett innlegg i sexkjøpslovdebatten. Jeg ser det kan leses som du tenker.

Men poengene mine holder. Det ligger ingenting i dem som forsvarer halliker eller kjøp av sex, det er bare ett forsøk på å bli kvitt ett stråmannargument som dukker ubehagelig ofte opp i denne diskusjonen; myten om den lykkelige hore.

Personlig skjønner jeg faktisk ikke hvordan man klarer å kjøpe sex, men det er ett rimelig uinteresant poeng i diskusjonen.

(og få fokus på at problemet med prostitusjon ikke er skapt av menn, men av mangel av penger. )

Endret av Druid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolket det som enda ett innlegg i sexkjøpslovdebatten. Jeg ser det kan leses som du tenker.

Men poengene mine holder. Det ligger ingenting i dem som forsvarer halliker eller kjøp av sex, det er bare ett forsøk på å bli kvitt ett stråmannargument som dukker ubehagelig ofte opp i denne diskusjonen; myten om den lykkelige hore.

Personlig skjønner jeg faktisk ikke hvordan man klarer å kjøpe sex, men det er ett rimelig uinteresant poeng i diskusjonen.

(og få fokus på at problemet med prostitusjon ikke er skapt av menn, men av mangel av penger. )

Nei, oppfattet ikke innlegget ditt som at du forsvarte kjøp av sex, jeg er enig med hvor du står ift sexkjøpsloven. Jeg bare argumenterte for hvordan jeg oppfattet hovedinnlegget. Mulig jeg tok feil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å gjøre kjøp lovlig har vist seg negativt i andre land. Fint innlegg ts, synd at så mange menn velger å lukke øynene for sannheten.



Anonymous poster hash: d6c49...9ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skrev vel ingenting om å forby sexkjøp, han oppfordret menn til ikke å kjøpe sex.

Jeg er f.eks mot forbud av sexkjøp, men mot menneskehandel og tvang. Disse kvinnene trenger sikkert pengene, men det de ikke trenger er en voldelig bakmann som juler dem opp og tar pengene deres, og det er vel det norske sexkjøpere kanskje skal tenke på

Kan ikke du gi penger til dem da? La oss si ti prosent av lønnen din hver måned. Da hjelper du mange kvinner ut av prostitusjon og til et bedre liv. Og vet du hva? Jeg syntes faktisk at du og mange andre kvinner kan organisere dere og samle inn penger til de prostituerte slik at de slipper å prostituere seg. Er ikke det en god ide?

Anonymous poster hash: 95767...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du gi penger til dem da? La oss si ti prosent av lønnen din hver måned. Da hjelper du mange kvinner ut av prostitusjon og til et bedre liv. Og vet du hva? Jeg syntes faktisk at du og mange andre kvinner kan organisere dere og samle inn penger til de prostituerte slik at de slipper å prostituere seg. Er ikke det en god ide?

Anonymous poster hash: 95767...8bd

Dette må jo være noe av det dummeste jeg har lest. Man kan vel uttale seg negativt til menneskehandel og tvang og mishandling uten at man skal få et sånt infantilt svar. Om man sier at man er mot barneprostitusjon, kommer du da med et slikt svar?

Du kan vel umulig ha skjønt innlegget mitt. Det jeg skrev var et svar til Druid om hvordan jeg oppfattet ts sitt innlegg, og synset litt rundt det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du gi penger til dem da? La oss si ti prosent av lønnen din hver måned. Da hjelper du mange kvinner ut av prostitusjon og til et bedre liv. Og vet du hva? Jeg syntes faktisk at du og mange andre kvinner kan organisere dere og samle inn penger til de prostituerte slik at de slipper å prostituere seg. Er ikke det en god ide?

Voks opp!

Anonymous poster hash: 16062...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg som har sittet i en bar i Thailand og sett hundrevis av japanske damer som kommer inn og kjøper giggoloer i bøtter og spann, så er denne vinklingen med "vi menn er griser" både rimelig morsom og ikke minst helt latterlig.

Menneskehandel er noe dritt uansett.

Har aldri kjøpt sex og kommer aldri til å gjøre det.



Anonymous poster hash: e3c29...e7a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Jeg sliter litt med en mann som 'innser for noen svin menn er' i det han jakter på en hore.

Da kan du heller si at du innser for noen svin din type menn er.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg som har sittet i en bar i Thailand og sett hundrevis av japanske damer som kommer inn og kjøper giggoloer i bøtter og spann, så er denne vinklingen med "vi menn er griser" både rimelig morsom og ikke minst helt latterlig.

Anonymous poster hash: e3c29...e7a

Hmmmm , det var en tanke. Vet du hva noe sånt betaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jo være noe av det dummeste jeg har lest. Man kan vel uttale seg negativt til menneskehandel og tvang og mishandling uten at man skal få et sånt infantilt svar. Om man sier at man er mot barneprostitusjon, kommer du da med et slikt svar?

Du kan vel umulig ha skjønt innlegget mitt. Det jeg skrev var et svar til Druid om hvordan jeg oppfattet ts sitt innlegg, og synset litt rundt det.

Men hva er vitsen i å hevde å ikke være mot prositiusjon, men likevel be kundene til de prostituerte slutte å kjøpe? Det handler om sosial nød, hva annet skal de leve av uten kunder? Da må jo noen kompensere for lønna de taper så hvem skal kompensere for den? mitt tips er de som skremmer kundene vekk.

Anonymous poster hash: 6e344...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter litt med en mann som 'innser for noen svin menn er' i det han jakter på en hore.

Da kan du heller si at du innser for noen svin din type menn er.

Enig. Innlegget er et patetisk frieri, skjønner ikke hva du i det hele tatt gjorde der selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stakkars stakkars jente!!! De svina av noen bakmenn burde blitt hengt.. Forstår ikke hvordan enkelte kan behandle andre mennesker, som om de var en ubetydelig søppelsekk.. Fy søren..

Herlig å lese at det faktisk fins folk som bryr seg iverfall, skulle bare ønske det var tanken som telte :(



Anonymous poster hash: 4b804...ac9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hvorfor rapporterer du ikke til myndighetene/politiet? tror ikke en døyt på noe av dette.

Anonymous poster hash: 6e344...01a

Da er du herlig naiv. Menneskehandel er en av de mest lukrative måtene å drive organisert kriminalitet på i verden, etter narkotika- og våpenhandel . Ofre for trafficing finner man i alle land, også i Norge. Om en skal kjøpe prostituerte bør man derfor være rimelig sikker på at jenta er over 18 og at hun ikke holdes som sexslave av en eller annen bakmann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mannfolk" som kjøper sex er det usleste som går på jorden :(

Fy og skam!!

I tillegg til kvinnfolk som gjør det selvfølgelig. :blomst:

@Druid; nei, vet ikke hva de betalte. Men tror nok det ligger ca likt med prisen på en kvinnelig prostituert i Thailand.

Endret av kongenavtys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til kvinnfolk som gjør det selvfølgelig. :blomst:

@Druid; nei, vet ikke hva de betalte. Men tror nok det ligger ca likt med prisen på en kvinnelig prostituert i Thailand.

Wow.. Kansje det er neste karriere valg. Typisk meg å reise 14 dager til Thailand og komme hjem i pluss..... :-)

(Nei, jeg skjønner ikke mekanismen bak å KJØPE sex, å SELGE sex har jeg ingen problem med å forstå.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...