Gå til innhold

Sykt irriterende snikreklame fra Zalando!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på zalando en kveld og søkte på et spesielt merke bukser, og en spesiell type. Søkte også på spesielle sko av en bestemt type.

Nå er det slik at hver gang jeg logger på facebook, skype, er inne på nettsider med reklame, så dukker det opp reklame fra zalando, og det er kun ting jeg viste interesse for da jeg var innom siden deres. De bombarderer meg rett og slett. Nå var jeg innom en nettside for å spille litt, og det flyter over av zalandoreklame med klær i min stil.

Hvordan blir jeg kvitt dette her?



Anonymous poster hash: 40506...890
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nettsiden du besøker som er ansvarlige for annonsene som viser - ikke selve annonsøren. Dette kalles "behavioral targeting" som betyr de kan vise deg mest mulig relevante annonser basert på din surfehistorikk. Alternativet er at de viser deg helt tilfeldige annonser. Statistisk vil slike tilfeldige annonser konvertere dramatisk dårligere for annonsøren slik at vinningen fort går opp i spinningen. Sannsynligvis vil annonsørene da heller bruke markedsføringsbudsjettet sitt andre steder, Facebook går konkurs og verden går under :)

Løsning: Installer AdBlock i nettleser



Anonymous poster hash: 30171...e2e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg siklet på en genser på Zalando, og gjør som jeg alltid gjør når jeg nettshopper: Skrur av pc-en og forsøker å glemme det:p Men etter å ha blitt bombandert med bilde av akkurat den genseren hver eneste dag på Facebook i ukesvis etterpå, endte jeg opp med å kjøpe den. Den fristet:(



Anonymous poster hash: 197c9...8ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...