Gå til innhold

Hvordan nordiske kvinner egentlig ser ut.


Gjest Coolaid

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbeat

Det handler ikke om retusjering, men at de fleste av de kvinnene ser ut til å være i helt elendig fysisk form. Det er verken sunt eller bra for kroppen. Cellulitter og ekstrem overvekt er ikke noe annet enn motbydelig.

Anonymous poster hash: 434f9...486

Ekstrem overvekt? Så ingen med det der... Bare alt fra veldig tynn til overvektig. En god blanding :) Men det er vel øyet som ser :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det handler ikke om retusjering, men at de fleste av de kvinnene ser ut til å være i helt elendig fysisk form. Det er verken sunt eller bra for kroppen. Cellulitter og ekstrem overvekt er ikke noe annet enn motbydelig.

Anonymous poster hash: 434f9...486

Cellulitter får så og si alle kvinner på et eller annet tidspunkt i livet og da skal det mye til for at de forsvinner. Lykke til med å finne en kvinne som ikke har eller kommer til å få det. Da må du lete lenge :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY FAEN som jeg skvatt

Hvorfor det?

Anonymous poster hash: 5dc5f...99a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva betyr "deller"? Det er en dame som sier det om magen sin.

Valker?

Anonymous poster hash: 5dc5f...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Det handler ikke om retusjering, men at de fleste av de kvinnene ser ut til å være i helt elendig fysisk form. Det er verken sunt eller bra for kroppen. Cellulitter og ekstrem overvekt er ikke noe annet enn motbydelig.

Anonymous poster hash: 434f9...486

Det var kun én kvinne jeg vil si var veldig overvektig der, og det var flere slanke og tynne også. Ingen veltrente, nei, men poenget var vel å vise frem vanlige kropper? Og "elendig fysisk form" var vel å ta i - de fleste så helt normale ut. Kvinner skal være ganske hardt trente før de får synlige muskler. Kan godt være halvparten av dem jogger tre ganger i uken liksom.

Og celulitter får så og si alle kvinner, uansett størrelse og kroppsform. Det er helt normalt. Det synes bare ikke på retusjerte bilder.

Vet dere, jeg tror jaggu meg folk har litt å lære av disse bildene likevel jeg...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

For et forvridd syn enkelte har på kropp! De kommer i alle slags former og størrelser og for min del skal det veldig mye til for at jeg syns en naken kropp er "stygg og ekkel".

Og tenk, det er ikke alle som streber etter den "perfekte kroppen" hva nå det liksom er. Noen er faktisk fornøyd med seg selv akkurat som de er.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo bare ta seg en tur på stranda, det blir det samme som disse bildene. Ekstremt få som ser ut som fotomodeller. De som gjør det er som regel 16 år og har ikke kropper som er merket av tidens tann enda....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo bare ta seg en tur på stranda, det blir det samme som disse bildene. Ekstremt få som ser ut som fotomodeller. De som gjør det er som regel 16 år og har ikke kropper som er merket av tidens tann enda....

Fotomodeller ser ikke ut som fotomodeller de heller, før de har vært gjennom Photoshop og diverse redigering.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotomodeller ser ikke ut som fotomodeller de heller, før de har vært gjennom Photoshop og diverse redigering.

Men de har over gjennomsnittet tynne og trente kropper og over gjennomsnittet vakrere ansiktstrekk for det....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har man fin kropp, har man ikke lov å vise den bort... Du kan jo komme til å skade folk med den harde rumpa di! Det er mange som blir fornærma av at andre har penere kropp enn dem, av en eller annen grunn.

Fikk nesten lyst til å poste et bilde av kroppen min her. Bare for å vise at det ikke bare er thaidamer som kan se slanke ut. Dog har jeg mer markerte muskler enn den gjennomsnittlige thaidamen.

Men uansett kudos til de damene som stilte opp for fotografen, det er tøft gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke.. Modeller er jo mennesker akkurat som oss? Så hva er forskjellen? Selv modeller er ulike. Det virker som vi blir plassert i forskjellige "båser" liksom. At vi "normale" bare må godta at vi ser ut som vi gjør.

Jeg kunne like godt vært modell. Hadde jeg vært 5-6 cm høyere kunne jeg blitt det. Men pga. at jeg ikke er en modell, er jeg vanlig. Og jeg må bare "godta" kroppen min som den er.

Vi er alle mennesker med forskjellige kropper. Ingen er like, ingen.

Fint innlegg forresten :-)



Anonymous poster hash: 528c0...171
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedpoenget er vel at man ikke skal generalisere. Det fins alle slags utgaver av både kvinner og menn uansett hvor i verden vi kommer fra. Og generalisere - det er vi jammen flinke til.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke pent.

Er du helt idiot, eller spiller du bare?
Poenget var ikke om disse kroppene var fine eller ikke, poenget var å vise variasjon og bilder av helt vanlige kvinnekropper - ikke retusjerte bilder fra glossy-magasiner. Og i en tid hvor det fokuseres på det uoppnåelige, er det fint å se bilder av helt vanlige kropper. Ja, jeg har en mye tynnere og trent kropp, og kroppen min blir ikke representert i disse bildene - men det er vel heller ikke poenget.

Anonymous poster hash: 6e28c...40a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Fotomodeller ser ikke ut som fotomodeller de heller, før de har vært gjennom Photoshop og diverse redigering.

Nettopp :)

Men de har over gjennomsnittet tynne og trente kropper og over gjennomsnittet vakrere ansiktstrekk for det....

Vil ikke si det, se vedlegg, før og etter photoshop

Har ikke sett så mange svære jenter, nakne på min alder, fordi jeg henger ikke med de. Og vennene mine har heller ikke hårete slengevaginaer.. men selvfølgelig det er jo en del som kunne blitt en del mer fit.

Fordi du ikke henger med de ??? Hårete, slengevaginaer ?? :sjokkert::sjokkert: Himmel og hav, du har mye å lære. Ingen har vel hengevaginaer, eller er det kjønnslepper du sikter til? Som alle har forskjellige varianter av, uavhengig av alder??

Du har mye å lære, lille venn

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest gjennom dette temaet setter jeg mer pris på fotografen. Og ærlig talt, Mariell (70?) hold deg for god til det tøvet du driver. Ikke fortell meg at en ung pike, midt i samfunns-timen svarer på spørsmål her inne. Og hvor i landet skriver en teenaging "hu" og "morra mi"? Synes man skal ha litt ansvarsfølelse dersom man som voksen svarer her inne. TENK!!!!



Anonymous poster hash: 00d91...b69
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøs? Gå og ta deg en bolle.

Dette uttrykket er så sinnsykt oppbrukt. Sorry, måtte bare si det.

Anonymous poster hash: 0b734...e39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...