Gå til innhold

Investere i en ullkåpe/-frakk


rox

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter å kjøpe meg en ulljakke i god kvalitet. Den må ha et fint snitt, og som fungerer både til hverdags og litt finere bruk. Siden jeg tenker å ha den i noen år fremover, vil jeg ha den klassisk og enkel, uten skinnermer og annent nips.

Farge mørk blå eller mørk grå. Den bør være lang nok til å rekke såvidt nedenfor rumpa, eventuelt ned til midt på låret. Jeg tenker maks 2000,-.

Er det noen som har noen tips til hvor jeg bør lete etter denne lengde etterlengtede investeringen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt utenfor tema, men jeg vil nevne det likevel. Jeg har alltid hatt kåper som rekker til rett under rumpa, men byttet den ut i høst med en som er ca knelang. Det er kanskje det smarteste jeg har gjort, fordi den varmer veldig mye bedre, og det ser penere ut hvis jeg har på kjole som ikke er helt kort. I tillegg er det veldig praktisk når man sitter på f.eks en parkbenk.

Har ikke trålet sidene deres på en stund, men asos har som regel mye fint. :) Håper du finner "den rette" kåpen i alle fall. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg har en sånn som rekker til rett over knærne. Den er gammel - og jeg <host> gleder meg til å vokse inni den igjen for det er er veldig praktisk plagg. Jeg ville altså valgt noe lenger enn det du tenker fordi den da blir mer anvendelig til det fine bruket.

Jeg har ikke sett slike på en god stund.

Min er koksgrå - det er også en veldig anvendelig farge. Den er rett i fasongen og har en enkel knapperad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...