Gå til innhold

Så ekstremt lei av at reklame er en del av dagliglivet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dagens samfunn kan en ikke unngå å måtte bruke data og/eller telefon, og jeg har et veldig aktivt liv, så dagen min er fylt med reklame fra jeg står opp til jeg legger meg. Jeg har ALDRI klikket på en eneste reklame på en eneste nettside. Det jeg trenger finner jeg jo selv! Er så drittlei av blinkende bilder og høylytte erklæringer om alskens fantastiske produkter. Hvor lei jeg er av dette begynner å bli så alvorlig at jeg har begynt å dagdrømme om at jeg lever et simpelt liv et sted hvor det er varmt og sosialt og en trenger ikke så mye mer enn klærne en har på seg og noe å spise. Kanskje det er en fin dagdrøm, men at en begynner å ønske at en hadde et helt annerledes liv enn det man har når man allerede har det så bra som det kan bli er ikke et godt tegn.

Dagens utblåsning. Kommentarer tas imot.



Anonymous poster hash: c6d29...b08
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er mest lei av de ekle reklamene som alltid skal ha jenter som prøver å være mest mulig sexy stappet opp i trynet hver dag.



Anonymous poster hash: 5aeb5...b9c
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Last ned chrome eller firefox, installer adblock plus.

Last ned Atomic Web Browser hvis du bruker ipad, finnes adblocker der og.

Slutt å se på vanlig TV, bruk nett-tv, feks netflix.

Sett et klistremerke på postkassen, så slipper du reklame der og.

Ærlig talt, jeg ser så og si null reklame. Tenker ikke noensinne over det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her: Koster ad-block noe? Og fjerner det ALL reklame? Tilogmed de irriterende interiørreklamene på sidene her på forumet?



Anonymous poster hash: c6d29...b08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheRighteous

TS her: Koster ad-block noe? Og fjerner det ALL reklame? Tilogmed de irriterende interiørreklamene på sidene her på forumet?

Anonymous poster hash: c6d29...b08

Adblock fjerner all reklame ja, og er gratis.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjerner all reklame ja. Eneste problemet jeg har med ad block er at den også blokkerer videoene på db.no, men da skrur jeg det bare av akkurat når jeg skal se en video. Synes det er verdt det, når jeg slipper all den masete reklamen + at jeg slipper å uheldigvis får trykket på en reklame (irriterer meg veldig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...