Gå til innhold

Når en jente sier at hun vil bli straffet (i senga) når hun har vært slem pike


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva mener hun da?

Kom gjerne med forslag! Detaljer mottas med takk.



Anonymous poster hash: 6bcfe...62b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du en jente i senga akkurat nå?



Anonymous poster hash: 4da42...033
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bind henne fast, dask henne på rumpa, ta henne hardt, si noe skittent, dra henne i håret, ta styringen.....Det er ivertfall det jeg mener når jeg sier at kjæresten min skal straffe meg. :P



Anonymous poster hash: 5e832...cac
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker når mannen min sier "har du vært slem pike?" og tar hardt i meg :P



Anonymous poster hash: 4da42...033
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ironically me

Nei, det der "slem pike" greiene orker jeg ikke! Da kler jeg på meg og går!

-Det får være straff nok...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bind henne fast i senga, kle på deg og dra ut på byen, også kommer du hjem til lunsj neste dag.

Tenker det er straffen sin, jeg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bind henne fast i senga, kle på deg og dra ut på byen, også kommer du hjem til lunsj neste dag.

Tenker det er straffen sin, jeg!

Håper ikke du mener det der serriøst..

Jeg vil tro ganske mange hadde fått panikk om noen hadde gjort det der. Jeg hadde iallefall fått det.

Anonymous poster hash: f7275...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår å spørre henne om hva hun ønsker at du skal gjøre, og så kan dere ta det derfra. Uansett er det viktig å gå forsiktig frem, spesielt om dere ikke har gjort slikt før. Mange oppdager at det man fantaserer om ikke nødvendigvis kjennes likt ut i virkeligheten. Derfor kan det være risky å ikke kommunisere om slike ting på forhånd, og aller helst avtale et kodeord dere kan bruke om en av dere føler at det går lengre enn dere føler er komfortabelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bind henne fast, dask henne på rumpa, ta henne hardt, si noe skittent, dra henne i håret, ta styringen.....Det er ivertfall det jeg mener når jeg sier at kjæresten min skal straffe meg. :P

Anonymous poster hash: 5e832...cac

Takk for tips!

Det var helst noe sånt jeg tenkte på, altså damer som har gitt uttrykk for det samme, eller som har ønske om det samme—eksakt hva mener dere, hva er tillatt og hva ville vært å gå for langt?

Anonymous poster hash: 6bcfe...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår å spørre henne om hva hun ønsker at du skal gjøre, og så kan dere ta det derfra. Uansett er det viktig å gå forsiktig frem, spesielt om dere ikke har gjort slikt før. Mange oppdager at det man fantaserer om ikke nødvendigvis kjennes likt ut i virkeligheten. Derfor kan det være risky å ikke kommunisere om slike ting på forhånd, og aller helst avtale et kodeord dere kan bruke om en av dere føler at det går lengre enn dere føler er komfortabelt.

Takker, kodeord er alt opprettet :) Men tenker likevel at å snakke for mye om saken på forhånd kanskje kan virke litt ødeleggende. Tror nok helst at sannsynligheten er større for at jeg ikke går langt nok i hennes øyne enn motsatt.

Anonymous poster hash: 6bcfe...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker når mannen min sier "har du vært slem pike?" og tar hardt i meg :P

Anonymous poster hash: 4da42...033

Hva annet gjør han, eller hva annet vil/tillater du at han skal gjøre?

Anonymous poster hash: 6bcfe...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, kodeord er alt opprettet :) Men tenker likevel at å snakke for mye om saken på forhånd kanskje kan virke litt ødeleggende. Tror nok helst at sannsynligheten er større for at jeg ikke går langt nok i hennes øyne enn motsatt.

Anonymous poster hash: 6bcfe...62b

ja det stemmer nok. Poenget er vel at det for deg skal komme naturlig. De liker typisk at du er litt "forceful" med dem, holder dem fast etc, av den grunn at du "ikke kan styre deg" hvis du skjønner hva jeg mener. Voldtektsfantasi eller noe i den duren, med andre ord.

Anonymous poster hash: 2142e...e28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

http://www.erotikknett.no/bdsm.html

link til en side med mange artikler les dere opp, finn ut av hva hun ønsker,

og alltid vær edru under lek/rollespill og husk sss - sunn sikker og samtykkende, det betyr at det ikke skal bli skader hverken fysisk eller mentalt og at den som dominerer aldri går over den som blir dominert sine grenser



Anonymous poster hash: 5c46d...9b4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...