Gå til innhold

Hvem er billigst av meg og venninnen min?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du!

Ingen av dere er billige, men siden det var et enten/eller-spørsmål får jeg nesten gi et enten/eller-svar. Gratulerer!



Anonymous poster hash: 2300f...9d7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke noen av dere er billig.

Hun har hatt sex maaaaange ganger med samme person. Det er absolutt ikke billig! Det er jo normalt å ha sex med kjæresten, også mange ganger.

Du har hatt 5 sexpartnere. Det er heller ikke billig. Ganske normalt vil jeg tro. Gjør jo ikke noe om det er forskjellige personer, slik blir det jo ofte hvis man er singel og vil ha sex.

Og det at du ikke har hatt en god sexopplevelse enda kan ha noe med at du ikke har en fast partner som du blir godt kjent med. Lettere å dele tanker rundt sex da. Og man blir kjent med hverandres kropper og vet hva den andre liker. Så hvis du ikke har lyst å ligge med så mange fler, så kan du jo prøve å finne en pulevenn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt sex 5 ganger i mitt liv, med 5 forskjellige personer, og jeg er 23 år.

Venninnen min har hatt sex sikkert flere 1000 ganger, men med samme person.

Venninnen min fikk seg kjæreste da hun var 18 år, og hun er 23 år nå, og de er fortsatt sammen.

Jeg har vært singel hele veien, og har ikke hatt noen god seksuell opplevelse enda. Det går jo ikke når jeg kun har hatt sex 5 ganger, og med 5 forskjellige personer. En gang med hver person.

Så hvem er billig her, egentlig? Hun som har masse sex iløpet av 6 år, eller jeg som har hatt en partner en gang hver år?

Jeg hadde sex første gang da jeg var 19 år.

Anonymous poster hash: 86bf3...fd3

Ingen av dere er billige, så blir litt vanskelig å svare på.

Reagerte mest på utsagnet jeg har uthevet over. Selvfølgelig ville det vært mulig at flere, om ikke alle, av disse gangene du har hatt sex kunne vært gode opplevelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg har hatt sex 5 ganger i mitt liv, med 5 forskjellige personer, og jeg er 23 år.

Venninnen min har hatt sex sikkert flere 1000 ganger, men med samme person.

Venninnen min fikk seg kjæreste da hun var 18 år, og hun er 23 år nå, og de er fortsatt sammen.

Jeg har vært singel hele veien, og har ikke hatt noen god seksuell opplevelse enda. Det går jo ikke når jeg kun har hatt sex 5 ganger, og med 5 forskjellige personer. En gang med hver person.

Så hvem er billig her, egentlig? Hun som har masse sex iløpet av 6 år, eller jeg som har hatt en partner en gang hver år?

Jeg hadde sex første gang da jeg var 19 år.

Anonymous poster hash: 86bf3...fd3

Ingen av dere. Slutt å snakk om at folk er billige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dere er "billig". (Gud som jeg hater det ordet). Du er singel og gjør som du vil. Kos deg og slutt å hør på de dumme vennene dine. De er sikkert bare misunnelig på deg. Og slutt å bry deg om hva andre mener!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Summers

Jeg har hatt sex 5 ganger i mitt liv, med 5 forskjellige personer, og jeg er 23 år.

Venninnen min har hatt sex sikkert flere 1000 ganger, men med samme person.

Venninnen min fikk seg kjæreste da hun var 18 år, og hun er 23 år nå, og de er fortsatt sammen.

Jeg har vært singel hele veien, og har ikke hatt noen god seksuell opplevelse enda. Det går jo ikke når jeg kun har hatt sex 5 ganger, og med 5 forskjellige personer. En gang med hver person.

Så hvem er billig her, egentlig? Hun som har masse sex iløpet av 6 år, eller jeg som har hatt en partner en gang hver år?

Jeg hadde sex første gang da jeg var 19 år.

Anonymous poster hash: 86bf3...fd3

Du er nok billigst. Men vanskelig å si hvor billig du er, kommer an på hvor lett det er å pule deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 3 år eldre enn deg, og jeg har bestemt meg for å gi beng i om jeg oppfattes av andre som billig eller ei, og det burde du også gjøre.

Ytterst få vet hele historien bak antall sexpartnere, derfor har de ingen grunn til å uttale seg om hvorvidt du er billig eller ikke.

Flere sexpartnere behøver ikke å bety at du er lett på tråden, det kan like gjerne bety at du har vært uheldig og truffet på alle idiotene med helt feil intensjoner. Hva skal man gjøre da liksom? Nei... de to første viste seg å bare være ute etter et ligg, så da får jeg vel legge opp helt, så jeg slipper å bli kalt billig :-)

Nei... kos deg du, og gi blanke f***. Og hils vennenne dine og minn de på at de legger opp til å ha samme sexpartner HELE LIVET :-)



Anonymous poster hash: 96985...29c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være billig handler om hvor lite innsats det trengs for å få deg til sengs.

Så ja, du er billigst, men ville nok ikke kalt deg billig

Anonymous poster hash: dad0d...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har hatt sex 5 ganger i mitt liv, med 5 forskjellige personer, og jeg er 23 år.

Venninnen min har hatt sex sikkert flere 1000 ganger, men med samme person.

Venninnen min fikk seg kjæreste da hun var 18 år, og hun er 23 år nå, og de er fortsatt sammen.

Jeg har vært singel hele veien, og har ikke hatt noen god seksuell opplevelse enda. Det går jo ikke når jeg kun har hatt sex 5 ganger, og med 5 forskjellige personer. En gang med hver person.

Så hvem er billig her, egentlig? Hun som har masse sex iløpet av 6 år, eller jeg som har hatt en partner en gang hver år?

Jeg hadde sex første gang da jeg var 19 år.

Anonymous poster hash: 86bf3...fd3

Unnskyld meg, men det spørsmålet må være en spøk? Hvorfor skulle hun være billig når hun har hatt en kjæreste, og hatt sex med han? Og du er da heller ikke billig, selv om du har hatt sex med ulike personer. For et teit spørsmål.

Anonymous poster hash: d7fe7...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...