Gå til innhold

Leter desperat etter symptom


vs93

Anbefalte innlegg

Hei :-)

Regnet litt feil på dagene, og hadde visst eggløsning den 8.januar, og ikke 11. Men hadde heldigvis sex både 6 og 7 januar, og 9. Hele uka har jeg hatt ømme brystvorter, men idag kjenner jeg ikke det lengre så regner med det var pga eggløsning jeg var øm?

Men føler puppene mine er større enn de bruker nå, 5 dager etter eggløsningen. Men det har de vært noen dager nå, samboeren sier det samme. Puppene er ikke harde/faste eller noe, mer mjuke og større. Og idag har jeg kjent en del strekke smerter nederdst ved magen, som går over på ett par sekunder. Tidligere når det har vært falsk alarm, har det vært strekk smerter nederst ved magen, men da har det vært når jeg har reist meg fort, men nå kommer det av og til når jeh reiser meg fort eller når jeg ligger helt i ro i senga. Hva tror dere? Er det mulig å merke symptom allerede 5dager etter egglegging? Og hvor tidlig kan man ta graviditetstest? :-)

Er vår 3 mnd vi prøver nå, er jo ikke så lenge men er så utålmodig, og leter desperat etter symptomer hele tiden. Hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er for tidlig å merke graviditetssymtomer, egget har jo ikke engang festet seg, det skjer ca 6 dager etter EL. Ville ikke testet noe tidligere enn dagen før IKM. Tester man for tidlig og får svakt positiv kan man risikere kjemisk graviditet som i utgangspunktet ikke var ment å lykkes og som går til grunne etter få dager, og man tror man får vanlig mensen.

Jeg fikk PMS/menssymptomer helt fra EL, de fortsatte bare etter egget festet seg, men mensen kom aldri og PMS symptomene bare fortsatte i ukesvis etter positiv test.

Anonymous poster hash: dae0b...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok alt for tidlig å merke noen graviditetsymptomer enda. Du må nok bare smøre deg med tolmodighet å se om TR kommer eller ikke.

I våre prøveperioder (da vi enda prøvde selv, nå er vi inn under prøverør) da fikk jeg ømme bryster etter hver EL, og brystene ble også betydelig større. Men dette ga seg når TR kom, så det er ikke noe sikkert graviditetsymptom. Å iallefall ikke så tidlig. :-) stikkinger i livmoren kan du også ha i tiden mellom EL og TR, utn at dette trenger å bety noe som helst. :-)

- lykke til!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...