AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Del Skrevet 12. januar 2014 Hei! I sommer skal jeg på interrail, og på utkikk etter behagelige klær til togturene, som ikke veier mye. Har tenkt på noe som dette http://www.hm.com/no/product/21385?article=21385-C#article=21385-D, men likte ikke rosafargen så godt. Joggebukser kan også fungere, om de ikke er for store og baggy, har dere noen gode tips? Anonymous poster hash: 48235...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #2 Del Skrevet 12. januar 2014 Tror jeg bare ville tatt en helt vanlig tights, og en lang topp. Eller joggebukse:P Anonymous poster hash: 37fc1...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 12. januar 2014 #3 Del Skrevet 12. januar 2014 Skal du sørover eller holde deg i Nord-Europa? Husk det kan bli veldig varmt inne på togene hvis du f.eks. skal til Sør-Europa om sommeren. Joggebukse og/eller ettersittende lang tights kan bli i varmeste laget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #4 Del Skrevet 12. januar 2014 Skal du sørover eller holde deg i Nord-Europa? Husk det kan bli veldig varmt inne på togene hvis du f.eks. skal til Sør-Europa om sommeren. Joggebukse og/eller ettersittende lang tights kan bli i varmeste laget. Jeg skal sør i Europa, men vi skal også kjøre mye tog om natten, og sove på dekk på båt om natten. Anonymous poster hash: 48235...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea2 Skrevet 12. januar 2014 #5 Del Skrevet 12. januar 2014 Tights er tingen. De kan også brettes/trekkes opp til piratbukselengde om det er varmt. Om varmen blir et problem, så pleier H&M blant annet å ha noen veldig myke shortser (litt tynt joggebuksemateriale). Noen tynne. Lang singlet/oversized t-skjorte og kanskje en romslig collegegenser/hettejakke om det skulle bli kjørlig. En jakke er dessuten fin å bare bre over seg som et teppe om man er avhengig av sånt for å få sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #6 Del Skrevet 12. januar 2014 WR.UP? Da blir du isllefall både komfortabel og fin. For meg hadde også det hatt noe å si.. Jeg liker å føle meg stellt, spesiellt hvis jeg skulle på så mye reise. Hater å sitte på fly i slafsete joggebukser eller formløse tights fra Cubus... Bare en tanke :-) Anonymous poster hash: 34dd5...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #7 Del Skrevet 12. januar 2014 Linbukser er klart mest behagelig og gir riktigst temperatur. Du bør i tillegg ha med en sarong som teppe, skjørt, duk, omkledningsskjul osv. Anonymous poster hash: b69ae...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå