Gå til innhold

Behagelige klær til lange togturer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! I sommer skal jeg på interrail, og på utkikk etter behagelige klær til togturene, som ikke veier mye. Har tenkt på noe som dette http://www.hm.com/no/product/21385?article=21385-C#article=21385-D, men likte ikke rosafargen så godt. Joggebukser kan også fungere, om de ikke er for store og baggy, har dere noen gode tips?



Anonymous poster hash: 48235...a2a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg bare ville tatt en helt vanlig tights, og en lang topp.

Eller joggebukse:P



Anonymous poster hash: 37fc1...beb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du sørover eller holde deg i Nord-Europa? Husk det kan bli veldig varmt inne på togene hvis du f.eks. skal til Sør-Europa om sommeren. Joggebukse og/eller ettersittende lang tights kan bli i varmeste laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du sørover eller holde deg i Nord-Europa? Husk det kan bli veldig varmt inne på togene hvis du f.eks. skal til Sør-Europa om sommeren. Joggebukse og/eller ettersittende lang tights kan bli i varmeste laget.

Jeg skal sør i Europa, men vi skal også kjøre mye tog om natten, og sove på dekk på båt om natten.

Anonymous poster hash: 48235...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights er tingen. De kan også brettes/trekkes opp til piratbukselengde om det er varmt. Om varmen blir et problem, så pleier H&M blant annet å ha noen veldig myke shortser (litt tynt joggebuksemateriale). Noen tynne.

Lang singlet/oversized t-skjorte og kanskje en romslig collegegenser/hettejakke om det skulle bli kjørlig. En jakke er dessuten fin å bare bre over seg som et teppe om man er avhengig av sånt for å få sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WR.UP? Da blir du isllefall både komfortabel og fin. For meg hadde også det hatt noe å si.. Jeg liker å føle meg stellt, spesiellt hvis jeg skulle på så mye reise. Hater å sitte på fly i slafsete joggebukser eller formløse tights fra Cubus... Bare en tanke :-)

Anonymous poster hash: 34dd5...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linbukser er klart mest behagelig og gir riktigst temperatur. Du bør i tillegg ha med en sarong som teppe, skjørt, duk, omkledningsskjul osv.



Anonymous poster hash: b69ae...a51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...