Gå til innhold

Dine reiseplaner i 2014


The Kitten

Anbefalte innlegg

Beklager hvis jeg tråkker i salaten nå. Er ikke fu gift? Når fu skriver føler jeg som regel at det handler om deg og ikke dere

Men det er helt rett, det handler om meg, og ikke oss. Hvis det handler om oss så skriver jeg naturlig nok også "oss". ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du slo meg Tvinne ;)

Tenkte jeg skulle si at jeg har mine egne prioriteringer og planer også som gift jeg også.

Da vi hadde små barn, ble det "bare" en "jentetur" pr år uten resten av familien. Men nå blir det en god del pr år. Mannen prioriterer jakt og fjell, mens jeg velger å bruke tilsvarende med tid og penger på storby og teater. Begge er godt fornøyd med våre ulike prioriteringer, så det går ikke ut over "oss". Vi drar på en felles "hovedtur" på sommeren.

Anonymous poster hash: bcd99...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yvonne ble til "Tvinne".. Stavekontroll er trasige saker i blant ;)

Anonymous poster hash: bcd99...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du slo meg Tvinne ;)

Tenkte jeg skulle si at jeg har mine egne prioriteringer og planer også som gift jeg også.

Da vi hadde små barn, ble det "bare" en "jentetur" pr år uten resten av familien. Men nå blir det en god del pr år. Mannen prioriterer jakt og fjell, mens jeg velger å bruke tilsvarende med tid og penger på storby og teater. Begge er godt fornøyd med våre ulike prioriteringer, så det går ikke ut over "oss". Vi drar på en felles "hovedtur" på sommeren.

Anonymous poster hash: bcd99...77c

Jepp, nemlig. Nå er vi særboere, vi bor altså ikke sammen, så det er jo naturlig vi gjør en del for oss selv. Vi har en hovedferie som regel i året sammen, samt noen småturer ellers i året. Men Japan-turen hadde ikke vært med min mann. Nå er den avlyst for min del, men det blir nok tur i 2014-2015. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg takket være Ving sitt ukessalg oppgradert mine reiseplaner som foreløpig ser slik ut:

14 dager til Aruba - den er allerede gjennomført. Pris kr 14000. Totalt for 2 pers.

En uke cruise fra Las Palmas - Restplass hos Apollo , pris 8600 kr. Totalt inklusive fly og all mat.

Skal innom Lanzarote, Tenerife

Og Marokko

Har vært på Lanzarote og Tenerife før men blir med på en tur til den grotten med de hvite krabbene på Lanzarote da den var stengt på grunn av renovering når vi var der sist.

På Tenerife blir det rundtur på øya og besøke små landsbyer der vi ikke har vært før.

I Marokko blir det en dagstur til Rabat, en dagstur til Marrakech og en dagstur i Agadir.

Det blir annderledes og spennende.

En uke til Kroatia med ving i mai. - pris kr 4500 for fly, hotel og halvpensjon for 2 personer.

En uke til Albena i Bulgaria i August med ving - pris kr 2800 med fly, hotel og frokost for 2 personer

I Kroatia skal vi ved siden av å bli med rundt i Kroatia også besøke Bosnia.

I Bulgaria blir vi bl.a. med på todagers tur til Istanbul og dagstur til Romania ved siden av utflukter i selve Bulgaria.

Jeg fotograferer og synes det er spennende når jeg reiser rundt å finne gode motiver som formidler landets/ stedets folkeslag, kultur og historie og natur.

Endret av caroprins
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...