The Kitten Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Hvor skal du i 2014? Mine planer hittil: Langhelg med venninner i Edinburgh i februar. Alenetur til Jordan en uke i april. Ellers må jeg jo dra på sommerferie et sted, men har ikke bestemt meg for når eller hvor.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Istanbul med familien i påsken Interrail med kjæresten og et vennepar i Juni/Juli Så får vi se hva som skjer utover høsten Anonymous poster hash: b0330...f4e
ViC* Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 Spania og Portugal, kjøreferie med venner i et par uker rundt påsketider. Italia i mai i et par uker med mamma. Spania i sikkert en uke eller noe til høsten, med resten av familien.
Solar-energy Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Skal til Tyskland i sommer og møte igjen noen venner
hybelkanina Skrevet 12. januar 2014 #6 Skrevet 12. januar 2014 I år blir et skikkelig reiseår! I Februar skal jeg til london med jobben I Påsken reiser vi til Egypt I Sommer skal jeg først til Alcudia i 1 uke med barselgruppen Etter det reiser vi i 5 uker til USA (har familie der) Og neste jul har vi planer om å reise til Australia om alt går etter planene!
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #7 Skrevet 12. januar 2014 Det blir faktisk en god del storbyturer fremover siden jeg er så heldig å reise i forbindelse med jobben og alltid har mulighet til å ta meg noen dager fri - bor som regel gratis siden jeg har venner i de fleste av byene jeg skal til. Januar: Hamurg (langhelg) Februar: London (langhelg) Mars: Lisboa og München (langhelger) April: Madrid (uke) Mai: Wien (uke) og Krakow (langhelg) Juni: London (langhelg) og København (langhelg) September: London (langhelg) November: Paris (langhelg) og Milano (langhelg) Til høsten drar vi til Istanbul en uke (oktober) i tillegg til at vi planlegger øyhopping i Hellas i begynnelsen av september. I sommermånedene blir det nok bare stille turer med sykkel og telt. Anonymous poster hash: 16da2...3d0
halo Skrevet 12. januar 2014 #8 Skrevet 12. januar 2014 Håper å få til et par langhelger til New York samt en ca 10 dages sommerferie til fortsatt ikke bestemt sted.
missdior Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 Foreløpig står Berlin, York og London på planen, muligens Danmark i sommerferien også Roma til høsten
Gjest Linaria Skrevet 13. januar 2014 #10 Skrevet 13. januar 2014 Kom nettopp hjem fra London og Manchester. Ellers blir det nok Interrail i sommer, og sannsynligvis en tur til Island en gang. Vi drar dit hvert år. Kan bli flere turer, men har ingen andre planer.
Anglofil Skrevet 13. januar 2014 #11 Skrevet 13. januar 2014 I februar/mars skal jeg på hyttetur til Trysil med jobben. I august/september blir det to ukers ferie til Tyrkia. I september blir det antagelig to uker i Japan/Kina. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #12 Skrevet 13. januar 2014 Moss iløpet av nærmeste fremtid. Og kanskje en tur til. Mer har jeg ikke råd til. Anonymous poster hash: 38a4d...3b2
lell Skrevet 14. januar 2014 #13 Skrevet 14. januar 2014 Hvordan i alle dager har dere råd til å reise så mye lurer jeg veldig på...?
The Kitten Skrevet 14. januar 2014 Forfatter #14 Skrevet 14. januar 2014 Hvordan i alle dager har dere råd til å reise så mye lurer jeg veldig på...? Vi jobber. 2
lell Skrevet 14. januar 2014 #15 Skrevet 14. januar 2014 Det gjør jeg og. Hver dag. Men ikke i et godt betalt yrke og har barn. Det å reise på ferie en gang i året er svindyrt for meg. Vi jobber.
Gjest Peanut Skrevet 14. januar 2014 #16 Skrevet 14. januar 2014 Blir vel en liten tur til England igjen. ^^,
Gjest Guilty Skrevet 14. januar 2014 #17 Skrevet 14. januar 2014 Dette er planene, kan hende det endres litt da ikke noe er bestilt enda. Cruise i middelhavet Så skal jeg på partyferie med ei venninne, usikker på hvor turen går enda Også håper jeg veldig på Budapest igjen og kanskje Amsterdam!
Anglofil Skrevet 14. januar 2014 #19 Skrevet 14. januar 2014 Hvordan i alle dager har dere råd til å reise så mye lurer jeg veldig på...? Det handler om prioriteringer, som alt annet. Jeg prioriterer å reise i stedet for å f.eks dra på kino, gå på restauranter, feste, røyke, snuse, drikke alkohol osv. I tillegg har jeg ikke barn og har valgt å ikke få barn enda nettopp fordi jeg vil reise. Og i fremtiden kommer jeg til å kun ha ett, maks to, barn, slik at jeg kan få råd til å fortsette med reisingen. Dessuten bor jeg rimelig og sparer det jeg kan. Mvh Yvonne 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #20 Skrevet 14. januar 2014 Etter å ha reist til utlandet 4 måneder i året, hvert år i de siste ti årene, så skal jeg faktisk ta meg fri fra å reise for første gang på lenge. Syns det er litt spennende jeg. Anonymous poster hash: 7f5a6...265
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå