Gå til innhold

Belte/veske i sølv/metallfarve - hvor?


Gjest Coral

Anbefalte innlegg

Gjest Coral

Har kjøpt noen stilige sko i sølvfarge (ikke sånn skrikende, litt diskret), og tenkte å se etter veske og eller belte som matcher. Noen som har sett noe slikt, og evt hvor?

Takk for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slenger meg på her, for jeg leter etter akurat det samme, og har lett mange steder synes jeg...

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coral
Slenger meg på her, for jeg leter etter akurat det samme, og har lett mange steder synes jeg...

Piglet

Da får vi krysse fingre og håpe at noen kan hjelpe oss !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg sølvfarget veske på H&M for flere år siden - de pleier å ha mye rart så hvorfor ikke prøve der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har en butikk på Oslo City som heter Accessories, der har de jo masse forskjellige vesker og belter og stæsj. har ikke sett noen sølvfargede, men jeg har ikke sett etter det heller.

Ligger rett ovenfor Din sko ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coral

Har vært å sett på hm og flere andre butikker allerede, men fant desverre ikke noe der.. Selv om jeg tenker at de kanskje kan få det inn. Takk for tips om Accessories Aline, skal en tur til Oslo neste uke så kanskje jeg skal sjekke der da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et merke som har kjempe mye fint er Friis Company. De har ingen egen butikk i Norge men endel klesbutikker bla selger endel av produktene deres.

I Moss er det 2 veske butikker som nesten bare har Friis produkter, og der er det sinnsykt mys fint. Men dere er kanskje langt unna.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjekket på både Friis og H&M, og har ikke funnet noe. Men vil også sjekke Accessories og et par andre tilbehørs butikker her i Kbnh.

Venter i spenning på glere ideer.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikken heter Accessorize.

Jeg har kjøpt mange fine gull- og sølv- vesker og -sko på Fretex, UFF og Ebay. De gamle er de kuleste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røa sko i Oslo (15 min med t-bane fra byen), har en stilig sølvfaget veske.

Merket er Rudi og Harald Nilsen, de lager blant annet også sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg fant den tøffe vesken på opphørssalg på VIC på Liertoppen og er på jakt etter sko :) Kanskje de har tilsvarende vesker i andre VIC butikker også. Den var i litt metall og litt "noe annet". Er ikke hjemme nå, og jeg husker ikke hvilket merke det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Natascha på Liertoppen har kjempekule i sølv, med sølvskrift "Babe" på. Koster under 300.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Coral

Jeg har også funnet nå, fant i dag på Galleriet i sentrum. Husker ikke hva veskebutikken heter,ligger i 1. etg. Fant en veske jeg likte veldig godt, i sølv/metallfarve og hvitt. Kostet litt men ikke avskrekkende, og den matcher perfekt til skoene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Et merke som har kjempe mye fint er Friis Company. De har ingen egen butikk i Norge men endel klesbutikker bla selger endel av produktene deres.

I Moss er det 2 veske butikker som nesten bare har Friis produkter, og der er det sinnsykt mys fint. Men dere er kanskje langt unna.....

Jeg var der i helgen.

Herregud for en sinnsykt kul butikk. Hun var Friis`største kunde i Norge, det sier jo litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...