Gjest Riskjeks Skrevet 16. januar 2014 #61 Skrevet 16. januar 2014 Vanskelig å si. Jeg og kjæresten min har aldri hatt det - ingen av oss ønsker det. Vi er +-30.
Sophie-Ann Skrevet 16. januar 2014 #62 Skrevet 16. januar 2014 Tråden er ryddet for avsporinger Sophie-Ann, mod
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #63 Skrevet 16. januar 2014 Trodde aldri jeg skulle like det, men så prøvde vi, og det var faktisk.. utrolig deilig. Har bare gjort det noen få ganger på et år, lenge mellom hver gang, og det er like greit. Bare overrasket over hvor godt det var. Da stod jeg på alle fire og han kjørte på, fikk til og med orgasme. Anonymous poster hash: df372...665
Gorgonzola Skrevet 16. januar 2014 #64 Skrevet 16. januar 2014 Jeg er en kvinne på godt over 40, i et fast forhold og vi har analsex jevnlig, minst en gang i uka. De fleste unge kvinner jeg har pratet om sex med sier æsj og uff og aldri i livet om analsex. Så kanskje man tør prøve ut nye ting mer når man blir eldre? Anonymous poster hash: 1e35b...adf Det er korrekt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå