Gå til innhold

Er analsex vanlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

tror det er vanlig å prøve det ut, men å fortsette med det er en annen ting :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lette litt rundt for å finne statistikk på dette. Det er mange amerikanske nettsteder som refererer til en artikkel i Journal of Sexual Medicine fra 2010. I følge denne har rundt 35 % prøvd analsex (mellom mann og kvinne) og ca 1/3 av disse hadde gjort det i løpet av siste mnd (noe som kan peke på regelmessighet). Svaret blir dermed at det er en vanlig del av seksuallivet til rundt 10% av amerikanske par. Jeg har sett liknende tall fra Danmark tidligere, men kunne ikke finne disse akkurat nå.

Skrevet

Ikke for å være vulgær eller noe sånt, men rasshølet ligger sånn knapt èn centimeter fra fittehølet... klart det er en vanlig hendelse....

Anonymous poster hash: 856e3...db5

Du mener at det er vanlig å stikke feil altså? :fnise:

Skrevet

Det er i alle fall ikke uvanlig :)

Anonymous poster hash: 3ca7c...eb1
  • Liker 1
Skrevet

Eksen min hadde 18cm, så analsex var UTELUKKET.

Har aldri hatt det før, men jeg kan stille meg åpen for det hvis jeg får et seriøst forhold med en person som ikke har 18cm...

Anonymous poster hash: 3f4d7...ba8
Skrevet

Eksen min hadde 18cm, så analsex var UTELUKKET.

Har aldri hatt det før, men jeg kan stille meg åpen for det hvis jeg får et seriøst forhold med en person som ikke har 18cm...

Kjæresten min har 21 cm og det er digg

Anonymous poster hash: 4e6a5...085

Skrevet

Kjæresten min har 21 cm og det er digg

Anonymous poster hash: 4e6a5...085

Hadde aldri fått lov til å gå den veien hos meg ;)

• Liker 2
Skrevet

Analsex øker risiko ved sex. HIV og kreft er to eksempler. Hvis man har et bra sexliv, bør man som kvinne tenke seg om flere ganger innen man begynner med dette.

• Liker 2
Skrevet

Ikke for å være vulgær eller noe sånt, men rasshølet ligger sånn knapt èn centimeter fra fittehølet... klart det er en vanlig hendelse....

Anonymous poster hash: 856e3...db5

for det er jo så vanlig å tilfeldigvis "bomme" på hullet.

Hadde typen min gjort det, så hadde det ikke blitt mer sex på han på ganske lenge for å si det sånn.

Anonymous poster hash: bd340...613

• Liker 3
Skrevet

Tror de fleste antar at det er mer normalt enn det er.

Jeg har hatt det med en ex, men ikke med han jeg dater nå. Han har ikke spurt om det, men jeg har sagt det er en mulighet hvis han har veldig lyst.

Av mine venninner, så har faktisk ingen hatt det - selv om jeg vet at flere av dem er åpen for det meste.

• Liker 3
Skrevet

Analsex øker risiko ved sex. HIV og kreft er to eksempler. Hvis man har et bra sexliv, bør man som kvinne tenke seg om flere ganger innen man begynner med dette.

Hvis man har et bra sexliv innebærer det at begge parter har sjekket seg for Hiv. Dette med kreft må du utdype, for det har jeg ikke hørt om før. (Gjerne med noen kilder.)

Anonymous poster hash: db010...ca8

• Liker 1
Skrevet

Hvis man har et bra sexliv innebærer det at begge parter har sjekket seg for Hiv. Dette med kreft må du utdype, for det har jeg ikke hørt om før. (Gjerne med noen kilder.)

HPV er assosiert med rektumcancer, og det spekuleres i om det økte forekomsten av rektumcancer skyldes økt praksis av analsex.

http://onlinelibrary.wiley.com/store/10.1002/cncr.25909/asset/25909_ftp.pdf?v=1&t=hqahakbl51ecdedb

Så har vi den opplagte og veldokumenterte økte forekomsten av anal inkontinens hos dem som tar pikk i analen.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1293903/

Kan ikke se hvorfor dem som har et godt sexliv uten analsex skal begynne med analt.

• Liker 2
Skrevet

Ja det er vanlig.
Personlig har jeg bare prøvd to eller tre ganger.

Er dette rettet mot heterofile? Har hørt at homofile menn har analsex ganske ofte.

Anonymous poster hash: 297d7...c8e
Skrevet

Aldri i livet om noen får nærme seg analen min! En type begynte å mase om analsex, ble så kvalm av hele fyren at jeg kastet han på dør. Min anal er laget for at det skal komme avføring ut, ingenting skal stikkes oppi der, både av hygieniske og helsemessige årsaker.

Så at analsex er så vanlig, har jeg vanskelig for å tro. Det sprer jo sykdommer og fører til at ting blir ødelagt baki der.

Anonymous poster hash: 3d73c...14b
  • Liker 6
Skrevet

Jeg har prøvd det et par ganger. Syns forsåvidt det er digg, men får alltid hemorider av det. Og da tok jeg hintet og slutta med det...

Anonymous poster hash: 2b30d...061

Skrevet

Jeg tror at mange unge TROR at det er vanlig,

Og at mange føler et slags press for å gjøre det av den grunn.

Anonymous poster hash: d098d...de8

Jepps, tror ikke det er så vanlig som mange tror. Det er vel mest vanlig i etablerte forhold hvor man er trygg på hverandre. Vi har analsex en veldig sjelden gang, og det gikk mange år før vi hadde det første gang. Vi er et voksent par. Det virker som om at mange TROR det er veldig vanlig om man skal forholde seg til en del tråder her inne på kg. Det samme gjelder for øvrig blowjobs,

Anonymous poster hash: 91b46...5e0

• Liker 2
Skrevet

Jeg har hatt analsex, ikke min favoritt, men ok av og til. Av de jeg kjenner, så er det omtrent 50/50 om man har hatt analsex eller ikke. Så tror det er like vanlig å ha analsex som å ikke ha det.

Men tror mange unge tror at det er noe de "må" fordi det er mer fokus på det nå.

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Menn da? :jolie::fnise:

Skrevet

HPV er assosiert med rektumcancer, og det spekuleres i om det økte forekomsten av rektumcancer skyldes økt praksis av analsex.

Mhm, spekulasjoner ja. Og skal man være redd for HPV kan man ikke ha sex. Vi som er født før hpv-vaksinen må bare sjekke oss for enkelte typer kreft, ingen big deal.

Hovedårsaken til anal inkontinens hos kvinner er forøvrig barnefødsler. Så vi bør nok slutte med det også.

• Liker 1
Skrevet

Er dette rettet mot heterofile? Har hørt at homofile menn har analsex ganske ofte.

Anonymous poster hash: 297d7...c8e

Homser har ikke så mye analsex som ryktet sier:

http://www.side2.no/helse/article3218065.ece

37,2 prosent svarte at de har analsex, 20% at de hadde analsex sist gang de hadde sex. Oralsex er vesentlig vanligere.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...