Gå til innhold

Er analsex vanlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 76907...44f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke? Jeg har ihvertfall kun hatt analsex med gutter jeg har kjent en stund, er ikke sånn at de one night standene jeg har hatt har foreslått analsex. Sikkert vanlig å være litt trygg på hverandre før man foreslår noe sånt, da ikke alle er like komfortable med det og det ofte må litt forberedelser til...

Skrevet

Vet ikke. har det med kjæresten ca 6 ganger i året. Har ikke hatt det med tidligere kjærester.

Anonymous poster hash: 56c37...e0c

Skrevet

Jeg tror at mange unge TROR at det er vanlig,

Og at mange føler et slags press for å gjøre det av den grunn.

Anonymous poster hash: d098d...de8
  • Liker 13
Skrevet

nei ikke vanlig. musa er bedre

Anonymous poster hash: 9fc7d...146

Gjest Absolutt
Skrevet

Aner ikke hva som er vanlig for andre folk, men det er vel relativt akseptert. Har det noe å si? Hvis du vil ha det, kjør på - hvis ikke, la det være :)

Skrevet

Exen min hadde det på alle ons han hadde, og det var endel. Jeg hadde det aldri med han. Samboeren og jeg har det ca 1 gang i uken. Tror det er ganske vanlig blant par hvertfall.

Anonymous poster hash: 4e6a5...085

Skrevet

Aner ikke. Har aldri hatt det. Har vel prøvd en gang, det var vondt. Vet at det var fordi vi hadde det for travelt. men kommer aldri til å prøve igjen.

Anonymous poster hash: bd340...613
Skrevet

Ja. De fleste menn drømmer om analsex er mitt inntrykk ihvertfall.

Analsex kan være godt, men da må man isåfall bruke masse glidemiddel og vide ut hullet ordentlig.

Anonymous poster hash: d4c46...ef2
Skrevet

Exen min hadde det på alle ons han hadde, og det var endel. Jeg hadde det aldri med han. Samboeren og jeg har det ca 1 gang i uken. Tror det er ganske vanlig blant par hvertfall.

Så dere har det såpass ofte altså? Jeg er så redd for at noe skal bli ødelagt baki der, så det er uaktuelt med en gang i uken her. Kanskje en gang i måneden.

Anonymous poster hash: 64446...986

Skrevet

Så dere har det såpass ofte altså? Jeg er så redd for at noe skal bli ødelagt baki der, så det er uaktuelt med en gang i uken her. Kanskje en gang i måneden.

Anonymous poster hash: 64446...986

Jeg tenner veldig på det, så når vi har det er det som regel jeg som spør, vi har vanlig sex først og varmer opp og han er kjempeforsiktig. Har aldri gjort vondt når vi har hatt det, så har ingen bekymringer for at noe skal bli ødelagt. Ikke holder vi på så alt for lenge heller. Når vi hatt analsex så har jeg gjerne tatt et glass vin også, så jeg slapper ordentlig av.

Hadde det bare vært en gang i mnd hadde jeg gått på veggen tror jeg. Og jeg har aldri likt det før, så er så rart jeg liker det så godt med han.

Skrevet

Ikke noe for meg eller mannen i alle fall. Tror egentlig ikke det er så vanlig, selv om en del prøver det en gang eller to i løpet av livet.

Anonymous poster hash: 284c5...c08

• Liker 8
Skrevet

Jeg og sambo har det. Og ikke som noen nevner over her pga. "press". Vi gjør det fordi det er deilig.

Anonymous poster hash: 54bd2...0f3
  • Liker 1
Skrevet

Elsker det når den dominante mannen min tar meg analt.

Anonymous poster hash: df372...665
  • Liker 1
Skrevet

Ikke noe for meg eller mannen i alle fall. Tror egentlig ikke det er så vanlig, selv om en del prøver det en gang eller to i løpet av livet.

Mine nærmeste venninner har det jevnlig med sine kjærester. Tror ikke vi er noe annerledes fra mange andre par altså.

Skrevet

Mine nærmeste venninner har det jevnlig med sine kjærester. Tror ikke vi er noe annerledes fra mange andre par altså. Anonymous poster hash: 4e6a5...085

Mine nærmeste venninner har det ikke. Tror ikke vi er så annerledes heller. Kun på seksualitetsforumet på KG det virker "vanlig".

• Liker 17
Skrevet

Mine nærmeste venninner har det ikke. Tror ikke vi er så annerledes heller. Kun på seksualitetsforumet på KG det virker "vanlig".

Hvor gamle er dere da?

Skrevet

Mine nærmeste venninner har det jevnlig med sine kjærester. Tror ikke vi er noe annerledes fra mange andre par altså.

selv om dine nærmeste veninner har det jevnlig med sine kjærester, trenger det ikke å bety at det er vanlig.

Anonymous poster hash: bd340...613

• Liker 5
Skrevet

Lukter det ikke dritt?

Anonymous poster hash: 65ed4...9bc
  • Liker 4
Skrevet

Ikke for å være vulgær eller noe sånt, men rasshølet ligger sånn knapt èn centimeter fra fittehølet... klart det er en vanlig hendelse....

Anonymous poster hash: 856e3...db5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...