Gå til innhold

Bra undertøy - hverdag (ung 23 år)


Eolin

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

jeg er lei av å kjøpe dårlige truser på HM som aldri er den samme størrelsen (det er til og med forskjellige størrelser i samme trepakning) og som mister fasongen etter tre vask.

jeg har prøvd andre steder også, fortvil ikke. de beste jeg har kommet over så langt er faktisk de man kjøper på rimi og ica og coop, pierre robert. ellers er det jo selvfølgelig sportsbutikken, men det er bare så dyrt... dessuten kunne det jo ha vært fint med noe som også kan se litt pent ut, jeg har en tendens til å gå i veldig funksjonelle klær, så jeg prøver å finne noe pent, men også brukanes undertøy. Jeg har noen fine sett fra change, men som sagt, hverdag og komfor, tja, jeg liker at de skal matche. + jeg trener en del.

jeg har også lest flere som påpeker at change ikke leverer så god kvalitet, noe jeg også er enig i ifht BH (jeg kjøper kun sportsBH eller fra change). de holder ikke fasongen så lenge som jeg skulle ha ønsket.

men hvor kan jeg ellers kjøpe ok undertøy som ikke koster skjorta, som er enkle og holder fasongen?

eller er jeg kanskje bare for kravstor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beste trusene jeg har hatt er fra Calvin Klein i microfiber.

Ikke billige, men har holdt i årevis!

Lindex har også noen i microfiber, sånn 3 for 2 som er ganske ok i kvalitet.

HM har jeg omtrent sluttet å kjøpe truser hos, for de ser jo helt fillete og utslitt ut etter en vask!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at H&M er håpløse på undertøy! Trusene krymper og mister fasong etter én vask! Synes ikke trusene hos Change er spesielt gode heller, men liker bh'ene. Har dessverre ingen forslag da jeg leter selv, men håper andre kan tipse om gode alternativer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra at jeg ikke er den eneste da! så er det ikke bare meg som surrer rundt :) er enig i at BH er de beste jeg har kommet over (jeg har ikke sjekket ut så mange andre BH-butikker da, det skal jeg ærlig innrømme), nå mangler jeg egentlig to nye sportsBH, og jeg er sykt streng på at de skal sitte stramt og ordentlig. synd at de er så dyre...

så lindex er bedre enn HM? det er verdt å sjekke ut.

hvor mye koster disse calvin klein i mikrofiber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Sloggi invisible?

Anonymous poster hash: db061...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Kari Traa, Rierre Robert og Bjørn Borg. Lindex har gode bh-er (også sportsbh-er)



Anonymous poster hash: 83007...aca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer også på hvor man kan kjøpe truser og bher som holder fasong litt lengre enn et par vask. Jeg er veldig fornøyd med pierre robert boxerne mine, og jeg MÅ ha bomull, det puster! Jeg føler at "kunstige" stoffer rett slett er tette og at det ikke kommer til luft til underlivet, jeg klarer ikke tette, klamme og ekle stoffer som ofte "kunststoffer" er. Foretrekker bomull i bher og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Pierre Robert! Også er jeg ganske fornøyd med Change jeg da, syns ikke de mister form eller no... Og jeg må også ha bomull, ikke sånne glatte. De syns jeg sitter fryktelig dårlig også, hadde jeg ville ha g-string hadde jeg kjøpt det og ikke boxer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte noen i bomull hos Change og de er helt greie....blitt litt grå i vask (kjøper kun sorte truser :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg hatt pengene hadde jeg nok hatt endel mer fra sportshyllene (kari traa osv), men det er bare litt for dyrt.

enig i at pierre robert er det beste foreløbig og at bomull/pustende materiale er viktig!

men det ser jo ut til at det er mye smak og behag, f.eks. med truser hos change :P sånn er det vel bare!

tusen takk for alle svar! (og kom gjerne med flere tips! :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...