Gå til innhold

Har alle krøllete kjønnshår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

med en viss lengde blir alle krøllete, håret er nesten trekant formet, noe som gjør at det krøller seg når det blir langt.



Anonymous poster hash: a9824...84e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken kjønnshår, armhulehår eller legghår er krøllete, og jeg har prøvd å la dem vokse ut i diverse single eksamensperioder, fordi jeg ikke gadd å shave.
Hodehåret er nesten til rumpa og absolutt ikke krøllete.

Tror ikke at alt hår blir krøllete så lenge det blir langt nok, nei.. Kanskje hvis kjønnshårene blir sånn... 20 cm, noe de forhåpentligvis aldri blir.



Anonymous poster hash: 80a5f...3ac
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken kjønnshår, armhulehår eller legghår er krøllete, og jeg har prøvd å la dem vokse ut i diverse single eksamensperioder, fordi jeg ikke gadd å shave.

Hodehåret er nesten til rumpa og absolutt ikke krøllete.

Tror ikke at alt hår blir krøllete så lenge det blir langt nok, nei.. Kanskje hvis kjønnshårene blir sånn... 20 cm, noe de forhåpentligvis aldri blir.

Anonymous poster hash: 80a5f...3ac

Tviler på at kjønnshår kan bli 20 cm gitt.. Mitt er kanskje 5 cm,og det er utvokst

Anonymous poster hash: 41c31...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor langt må det bli for å krølle seg da ?

Fire til seks cm kreves for meg ihvertfall. Det krøller seg ikke før det blir så langt etter forrige barbering.

I gjennomsnitt blir kjønnshår rundt 10 cm lange når de blir strukket ut. Noen får litt lengre, andre får litt kortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire til seks cm kreves for meg ihvertfall. Det krøller seg ikke før det blir så langt etter forrige barbering.

I gjennomsnitt blir kjønnshår rundt 10 cm lange når de blir strukket ut. Noen får litt lengre, andre får litt kortere.

Jeg visste ikke at de blir såppas lange. Trodde de var litt krusete fra de begynte å vokse jeg,men der ser du hehe. Målt eller ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at de blir såppas lange. Trodde de var litt krusete fra de begynte å vokse jeg,men der ser du hehe. Målt eller ? :P

Hehe, nei, tar det på ca øyemål. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei, tar det på ca øyemål. :P

Skjønner hehe :P Er flott når håret blir såppas langt da,og deilig å kose med da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med en viss lengde blir alle krøllete, håret er nesten trekant formet, noe som gjør at det krøller seg når det blir langt.

Anonymous poster hash: a9824...84e

Hmm,går ikke an å ha langt,glatt kjønnshår da ?

Anonymous poster hash: 41c31...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i et asiatisk land i en offentlig dusj. De damene der hadde iallefall ikke krøllete kjønnshår, de hadde sikkert fem cm med helt rett kjønnshår. Håper jeg ikke glodde veldig, men det var noe helt annet enn det jeg hadde sett før, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i et asiatisk land i en offentlig dusj. De damene der hadde iallefall ikke krøllete kjønnshår, de hadde sikkert fem cm med helt rett kjønnshår. Håper jeg ikke glodde veldig, men det var noe helt annet enn det jeg hadde sett før, haha!

Et uvant syn ja vil jeg tro :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke direkte køller, men litt fall i kjønnshåret har jeg.

Anonymous poster hash: 69ddc...f63

Hahahaha! Fall faktisk!

Anonymous poster hash: 3512f...aff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relativt rette hår, men mulig de blir krøllete om jeg lar dem vokse seg skikkelig lange?

Anonymous poster hash: 12a0f...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har en uvane med å nappe de ut og tygge på de. Så har ikke så mye "der nede"

Anonymous poster hash: 73e04...090

:hakeslepp: Når du tror du har lest alt..

Anonymous poster hash: 83696...c4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er rette - og det ser skikkelig teit ut egentlig. De henger liksom bare rett ned :P

Men nå tar jeg de uansett bort, men begynte ikke med det før for sånn 8-10 år siden, men jeg pleide å klippe de ned litt før, så de så trimmet ut, siden det så utrolig teit ut med rette :P



Anonymous poster hash: ded7a...bbf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er helt rette, også i full lengde. Ulempen med det er at det gjør vondt når de har ligget feil vei - omtrent som når man har hatt håret (hodehåret, altså :fnise: ) i hestehale litt for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke hekser. De har langt, rett hår der nede. Det er det som fester seg i trærne når de flyr lavt på koseskaftene sine. Bedre kjent som "hekseskjegg".



Anonymous poster hash: b3c57...569
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...