Gjest daisydaisy Skrevet 1. september 2015 #61 Del Skrevet 1. september 2015 Fint med krøller Enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atea Skrevet 1. september 2015 #62 Del Skrevet 1. september 2015 Balsam også? Anonymous poster hash: d4b90...99c Neida, trenger ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 1. september 2015 #63 Del Skrevet 1. september 2015 Enig! Enig! Aldri hørt ei dame si det før...!. Fra en som er krøllete der nede til en annen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #64 Del Skrevet 1. september 2015 Jeg har nesten ikke kjønnshår (eller kroppshår generelt), men det lille som vokser ut er helt rett.. Må fjerne det som er da, ellers ser det ut som jeg har en sykdom av noe slag. 😜Anonymous poster hash: e20f2...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest daisydaisy Skrevet 1. september 2015 #65 Del Skrevet 1. september 2015 Aldri hørt ei dame si det før...!. Fra en som er krøllete der nede til en annen hehe Huff, nå føler jeg meg som et romvesen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 2. september 2015 #66 Del Skrevet 2. september 2015 Huff, nå føler jeg meg som et romvesen. Det var et kompliment,kjære deg Synes det er flott med damer som kan like hår,det er noe jeg savner her inne....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiubi Skrevet 2. september 2015 #67 Del Skrevet 2. september 2015 Kjønnshår er trekantede, det samme gjelder øyenbryn. Flatlus går ikke på hodehår, men den kan forekomme i øyenbrynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiubi Skrevet 2. september 2015 #68 Del Skrevet 2. september 2015 Hvor har kvinnene mest krøllete hår? I Afrika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 3. september 2015 #69 Del Skrevet 3. september 2015 Kjønnshår blir 10 cm!? Kjønnshår er trekantede? Hva betyr det en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #70 Del Skrevet 3. september 2015 Stive og til en viss grad krøllete når det blir ordentlig lengde på det Anonymous poster hash: ebf5a...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 3. september 2015 #71 Del Skrevet 3. september 2015 Kjønnshår er trekantede, det samme gjelder øyenbryn. Flatlus går ikke på hodehår, men den kan forekomme i øyenbrynene. Trekantet ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 6. september 2015 #72 Del Skrevet 6. september 2015 mine er helt rette,det samme er hår på legger og lår også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #73 Del Skrevet 6. september 2015 Kjønnshår blir 10 cm!? Kjønnshår er trekantede? Hva betyr det en gang? Det betyr vel at de ikke er runde, men trekantede i formen. Anonymous poster hash: d4b90...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå