Cata Skrevet 3. april 2016 #341 Del Skrevet 3. april 2016 Et øyeblikk siden, Wolfmoon skrev: Du får prøve å se *tørs itj* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 3. april 2016 Forfatter #342 Del Skrevet 3. april 2016 2 minutter siden, Cata skrev: *tørs itj* Ser forøvrig at appen også kan brukes på mølle, som er det kjedeligste jeg vet, så da er det kanskje håp om mer effektive økter der også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 3. april 2016 Forfatter #343 Del Skrevet 3. april 2016 Og ja, jeg kjøpte fullversjonen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 6. april 2016 Forfatter #344 Del Skrevet 6. april 2016 Dagens store dilemma: Hva gjør man når man blir jaget av zombier, men får rød mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. april 2016 #345 Del Skrevet 6. april 2016 6 timer siden, Wolfmoon skrev: Dagens store dilemma: Hva gjør man når man blir jaget av zombier, men får rød mann? Venter spent på referat om hva som skjedde da zombiene nådde deg igjen. Eh...vent....kanskje en grunn til at det ikke sto i innlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 6. april 2016 Forfatter #346 Del Skrevet 6. april 2016 Så ille er det heldigvis ikke. Zombier lar seg visstnok distrahere veldig lett Men jeg må innrømme at jeg vurderte sterkt å løpe en omvei akkurat der og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. april 2016 #347 Del Skrevet 6. april 2016 Hadde jeg ikke vært ute og løpt i litt terreng i dag så skulle jeg prøvd den zombien jeg også. Blir nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 8. april 2016 Forfatter #348 Del Skrevet 8. april 2016 Synes absolutt du skal få prøvd den, den er god for de løpeturene der man trenger bittelitt ekstra motivasjon for å pushe seg. Og jeg kjenner litt på at jeg har lyst til å løpe bare for å høre neste episode I dag ble det imidlertid løpetur uten zombier, hadde nemlig med meg hunden til foreldrene mine. Han er egentlig ingen stor fan av denne løpinga, da får man jo knapt pisset og snust, men det ble visst ok siden jeg hadde godbiter i lomma. Hver sin motivasjon Ble ikke noe supertid, men godt fornøyd allikevel med 5,8 km på 41 min siden føret var litt dårlig deler av veien. Delvis snø og is, og tæleløsning med masse vann, er liksom ikke ideelle løpeforhold. Men god trening var det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. april 2016 #349 Del Skrevet 8. april 2016 Kan noen vennligst lokke meg ut på tur med godbiter i lomma??? Foten som fikk litt juling på onsdag er mye bedre så det blir nok noen km i helga også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. april 2016 #350 Del Skrevet 9. april 2016 Ingen har kommet med godbiter, så Zombiene står nå på nedlasting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. april 2016 #351 Del Skrevet 9. april 2016 4,7 km på 35, nei 36, minutter. Med Zombier. Sistnevnte var vanvittig irriterende, dvs. ikke zombiene for dem hørte jeg nesten ikke, men det faktum at det var lange pauser uten noe som helst. Siden det er første gang jeg prøver appen så trodde jo jeg jeg bare var i en demosekvens. Etterhvert skjønte jeg at det ikke var tilfellet, men da kom han der imbesille gjøken fra kontrolltårnet inn med at "løper du med brukket ben?". Ja tenk foratte jeg løper seint så! Gikk to tredjedeler av økta før jeg endelig hørte noe om Zombies run... Men, altså, jeg antar at det er i de der mellomrommene mellom kommentarene min ikkeeksisterende spillelist skal spilles? Aner du om man kan bruke spilleliste fra Wimp der, for det er det eneste jeg har? Liker vanligvis ikke musikk når jeg løper, men de der mellomrommene ble så tomme. Eller vil jeg da ende opp med noe i likhet med "Zombies- simply the best" - utført mer eller mindre av Tina Turner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 9. april 2016 Forfatter #352 Del Skrevet 9. april 2016 1 time siden, Cata skrev: 4,7 km på 35, nei 36, minutter. Med Zombier. Sistnevnte var vanvittig irriterende, dvs. ikke zombiene for dem hørte jeg nesten ikke, men det faktum at det var lange pauser uten noe som helst. Siden det er første gang jeg prøver appen så trodde jo jeg jeg bare var i en demosekvens. Etterhvert skjønte jeg at det ikke var tilfellet, men da kom han der imbesille gjøken fra kontrolltårnet inn med at "løper du med brukket ben?". Ja tenk foratte jeg løper seint så! Gikk to tredjedeler av økta før jeg endelig hørte noe om Zombies run... Men, altså, jeg antar at det er i de der mellomrommene mellom kommentarene min ikkeeksisterende spillelist skal spilles? Aner du om man kan bruke spilleliste fra Wimp der, for det er det eneste jeg har? Liker vanligvis ikke musikk når jeg løper, men de der mellomrommene ble så tomme. Eller vil jeg da ende opp med noe i likhet med "Zombies- simply the best" - utført mer eller mindre av Tina Turner? Det er i mellomrommet mellom kommentarene at din ikke-eksisterende spilleliste skal spilles, ja, og jeg bruker Wimp. Bare setter den på som vanlig, velger at jeg bruker ekstern musikkspiller, og så tilpasser appen musikken når noe skal kommenteres. Jeg løper jo med musikk uansett, så for min del falt det meg ikke en gang inn å ikke ha den på I premiumversjonen, som jeg nå selvfølgelig har kjøpt, kan man stille inn ca. hvor mange zombiejakter man vil ha per time, og hvor mye man må øke farten med for å komme unna dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. april 2016 #353 Del Skrevet 9. april 2016 1 time siden, Wolfmoon skrev: I premiumversjonen, som jeg nå selvfølgelig har kjøpt, kan man stille inn ca. hvor mange zombiejakter man vil ha per time, og hvor mye man må øke farten med for å komme unna dem. Vik fra meg... Jeg ender alltid med å kjøpe fullversjoner. Har til og med Endomondo premium. Er ikke så farlig enda med antall zombier, men jeg kunne tenkt meg å få kloa i statistikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. april 2016 #354 Del Skrevet 9. april 2016 Har du betalt pr. måned eller pr. år? *kremt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 9. april 2016 Forfatter #355 Del Skrevet 9. april 2016 Betalte for et år, jeg. Var 'bare' 150 Jeg har også premiumversjonen av Endomondo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. april 2016 #356 Del Skrevet 9. april 2016 Grrrrrrmmmmm, Led meg ikke inn i fristelse, jeg klarer fiiiiiiint å gå selv. Evt. løpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 9. april 2016 Forfatter #357 Del Skrevet 9. april 2016 Hvis du løper, så tror jeg det regnes som en treningsøkt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 12. april 2016 #358 Del Skrevet 12. april 2016 Høres gøy ut med disse zombiene. Kanskje noe å teste for en alternativ intervalløkt... Nå som det har blitt lyst og trivelig i skogen så man ikke blir helt vettskremt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. april 2016 #359 Del Skrevet 12. april 2016 Den 9. april 2016 at 20.20, Wolfmoon skrev: Hvis du løper, så tror jeg det regnes som en treningsøkt Det var den avgjørende replikk. "Alle monner drar" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 13. april 2016 Forfatter #360 Del Skrevet 13. april 2016 Den 12.4.2016 at 7.53, Engel skrev: Høres gøy ut med disse zombiene. Kanskje noe å teste for en alternativ intervalløkt... Nå som det har blitt lyst og trivelig i skogen så man ikke blir helt vettskremt. Lurt å ikke gjøre det i mørket eller på en regntung og trist dag, tenker jeg 14 timer siden, Cata skrev: Det var den avgjørende replikk. "Alle monner drar" Ble en løpetur på 6 km på mandag. Endte med en gjennomsnittsfart på rett over 9 km/t, så da er jeg fornøyd. Kunne nok ha løpt enda litt hardere om jeg pushet meg, men hadde helt flate sko, og de egner seg ikke helt på asfalt. Må lete gjennom skapet og se om jeg finner noe annet å løpe i. Det største problemet nå er at jeg har fått så innmari vondt i korsryggen. Den er helt stiv. Merker ikke noe nr jeg løper, men er litt usikker på om det gjør godt eller vondt å løpe Må se om jeg får til å få meg en time hos fysioterapeut, tror jeg, for strengt tatt har korsryggen murret siden slutten av skisesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå