missdior Skrevet 10. januar 2014 #61 Skrevet 10. januar 2014 Har ikke opplevd så veldig mye ekkelt, men noe er det jo. Da vi var på russetur på Gran Canaria var resepsjonisten utrolig ekkel. Han sneik rundt alle hjørner, og elsket å kjefte på oss. Vi hadde vors en kveld, og ja, klart det var litt støy, men mannen brukte universalnøkkelen og låste seg inn på rommet vårt og ropte og smelte. Vi prøvde å fortelle at vi skulle roe oss, og at vi allikevel var på tur ut på byen, og vi unnskyldte oss tusen ganger. Resepsjonisten bare ropte og skreik og sa at vi skulle pakke koffertene våre og måtte sove på gata i natt. Var helt sykt, han var dødsekkel! Det hele endte med at en annen ansatt på hotellet kom inn og "redda" oss. Høres dustete ut, men det var veldig ekkelt. En annen ting er fra jeg var liten. Det var ei dame som pleide å kjøre rundt i bilen sin og spørre barn om de ville være med henne. Husker at vi alltid var dødsredde når hun kom i bilen, og sakket farten, rullet ned vinduet. Jeg sprang alltid hjem fra skolen, og gikk aldri alene, noen plass. Var en skikkelig redd 10-åring. Politiet tok henne til slutt da, men jeg gikk fortsatt aldri alene. Men den skumleste opplevelsen til nå var faktisk da det var tyveri på butikken jeg jobber. Var en mann som var skikkelig ekkel, og han skulle ha meg til å pakke inn en vanskelig gave. Men jeg fant hele tiden unnskyldninger til å være i nærheten der han var. Jævelen hadde lurt med seg en klokke og en lommebok, og da det peip i alarmen i døra sprang han. Jeg sprang etter, lurer på hva jeg hadde planlagt.. Ropte og skreik, og var syrna full av adrenalin. Helt sykt. Høres ikke ille ut, men det var det.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #62 Skrevet 10. januar 2014 En gang for noen år siden var jeg på fest i en av fakultetskjellerne på Blindern (Universitetet i Oslo). Jeg måtte dra ganske tidlig siden jeg skulle på jobb dagen etter, men heldigvis bodde jeg i gangavstand fra festlokalet. Da jeg var på vei ut gjennom korridoren møtte jeg et pizzabud som var på vei inn for å levere nachspielmat, jeg merket at han så etter meg. Det var bikkjekaldt ute og jeg hadde en altfor tynn kåpe, så jeg gikk og hakket tenner og lengtet etter den varme dyna mi. Noen hundre meter ned i veien ble jeg passert av en bil, den senket farten og sjåføren åpnet vinduet og spurte på gebrokkent norsk hvor jeg skulle. Det var pizzafyren! Jeg vet selvsagt at man ALDRI skal sette seg inn i fremmed bil, men kombinasjonen av promille og frost gjorde at dømmekraften min ble svekket, så jeg takket ja til tilbudet om skyss. Han kjørte meg til parkeringsplassen foran blokka mi og alt virket bra, helt til jeg takket for turen og skulle til å åpne bildøren. Da grep han plutselig tak i nakken min med den ene hånden og la den andre på låret mitt og sa "nå har jeg vært snill og kjørt deg hjem, nå skal du være snill mot meg". Jeg fikk lettere panikk og ville rive meg løs, han holdt meg fast og prøvde å låse bildørene, men heldigvis fikk jeg revet opp døren på passasjersiden. Jeg vet ennå ikke hvordan jeg greide å unnslippe, for jeg er sannelig ikke den sterkeste, men det var kanskje adrenalinsjokket som ga meg uante krefter. Jeg tumlet ut av bilen og løp mot inngangsdøren mens han ropte etter meg at jeg var en hore, at alle norske jenter er horer. Jeg hadde griseflaks som slapp med skrekken. Anonymous poster hash: 2f677...f58 13
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #63 Skrevet 10. januar 2014 Jeg har hatt et lite problem med en stalker. Og en dag jeg var hjemme så hører jeg noen prøver å dirke opp låsen min. jeg fikk sinnsykt panikk. hadde sånn kikkhull i døra så jeg så det var han. det var tdlig på morran så han trodde sikkert jeg var på jobb. veldig ubehagelig. men han kom seg aldri inn. Men neste gang jeg hadde en lignende opplevelse var ikke like lett . jeg var blitt påkjørt en uke i forveien så naturligvis kunne jeg ikke bevege meg fritt uten hjelpemidler. så er det noen som prøver å bryte seg inn døra med makt. ender med at han knuser et vindu. men heldigvis kommer politiet før han rakk å gjøre så mye. men følte meg ganske hjelpeløs akkurat da. Anonymous poster hash: 3cc2b...f60 11
Lucky Lips Skrevet 10. januar 2014 #64 Skrevet 10. januar 2014 Du må melde om sånne hendelser til politiet.Anonymous poster hash: 47201...5f6 Ja det er jeg helt enig i. Hadde det samme skjedd i dag hadde jeg gjort det. Dessverre tenkte jeg på den tiden at det ikke var alvorlig nok til at politiet ville bry seg om hendelsen.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #65 Skrevet 10. januar 2014 Jeg har en venninne som er blond, vakker og som en periode har bodd alene, i et veldig avsides hus. Det er ingen naboer i synsrekkevidde. Hun har hatt endel creepy opplevelser der (nok til at jeg hadde kjøpt meg hund i alle fall!), for eksempel en mann hun gjentatte ganger så i skogbrynet nært huset sitt. Hun så han på samme sted hver gang, og han bare stod der - helt stille, kikket på huset. En dag han ikke var der gikk hun bort til den plassen, og rundt en stubbe i sittehøyde var det helt nedtråkket, fullt av ølflasker og lignende - tydelig et sted for observasjon ... Hun har også hatt biler som har kjørt inn veien hennes med slukkede lys og parkert i mørket (det er en blindvei) der, uten at personen(e) i har gått ut. Jeg hadde vært livredd! Hun? Sover med hagle på rommet Anonymous poster hash: cdd20...b1f 17
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #66 Skrevet 10. januar 2014 Jeg har en venninne som er blond, vakker og som en periode har bodd alene, i et veldig avsides hus. Det er ingen naboer i synsrekkevidde. Hun har hatt endel creepy opplevelser der (nok til at jeg hadde kjøpt meg hund i alle fall!), for eksempel en mann hun gjentatte ganger så i skogbrynet nært huset sitt. Hun så han på samme sted hver gang, og han bare stod der - helt stille, kikket på huset. En dag han ikke var der gikk hun bort til den plassen, og rundt en stubbe i sittehøyde var det helt nedtråkket, fullt av ølflasker og lignende - tydelig et sted for observasjon ... Hun har også hatt biler som har kjørt inn veien hennes med slukkede lys og parkert i mørket (det er en blindvei) der, uten at personen(e) i har gått ut. Jeg hadde vært livredd! Hun? Sover med hagle på rommet Anonymous poster hash: cdd20...b1f Woow :s Hadde helt klart skaffet meg hund jeg også, gjerne to svæære. Aller helst hadde jeg nok flyttet da. Høres skikkelig ekkelt ut. Anonymous poster hash: 6ca06...5c5 12
Kittykat Skrevet 10. januar 2014 #67 Skrevet 10. januar 2014 (endret) En gang som liten jente, husker ikke hvor gammel jeg var, var jeg på ute og lekte på en plass og jeg la merke til en bil som kjørte fram og tilbake. Plutselig stopper bilen, en mann går ut og går bort til meg. Han presterer å dra ned buksen på meg og slikker meg nedentil. Jeg som var liten jente på den tiden, visste jo ikke hva jeg skulle gjøre og jeg sa ikke noe som helst til noen. Jeg har ikke tatt varig skade av dette da, men ser jo nå i voksen alder at jeg burde sagt noe. Jeg har også opplevd å bli antastet av en eldre mann. Han befølte brystene mine og sa ekle ting til meg. Jeg anmeldte han og politiet snakket med han. Foreldrene mine måtte også snakke med politiet. Jeg var vel rundt 15-16 år. Ellers så har jeg også opplevd fulle folk. Jeg var 16-17 år og satt barnevakt. Faren kommer hjem og er brisen/full. Jeg som hadde null erfaring med fulle folk ble skremt og det samme ble barna. Endte med at jeg ringte til mine foreldre og min far kom. Faren til de jeg passet på, var flau dagen etter, men jeg lærte i ettertid at han var alkoholiker... Har også opplevd å miste synet av barna. En gang på 17 mai, så forsvant minstemann inn i folkemengden. Vi fant han igjen kort tid etterpå, men panikk-følelsen glemmer jeg aldri. Utenom det, så har jeg ikke opplevd noe særlig. Jeg synes det folk har opplevd i denne tråden, er skremmende. Jeg håper virkelig at disse opplevelsene ikke har satt sine spor og at dere klarer å stole på folk til tross for at enkelte personer er skikkelig ekle/skumle. Endret 10. januar 2014 av Kittykat
Anciol Skrevet 10. januar 2014 #68 Skrevet 10. januar 2014 Det med innbrudstyven skremte meg litt , han hadde kommet inn soveromsvinduet mitt uten at jeg hadde oppdaget det, ! Jammen godt hunden lå i stuen og stoppet tyven! Syntes nesten synd på tyven !!
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #69 Skrevet 10. januar 2014 Har også en litt skremmende, eller i hvert fall ubehagelig, barnevaktopplevelse. Satt barevakt for to barn som bodde et stykke unna oss. Ofte pleide de jeg satt barnevakt for å hente meg, og noen ganger kjørte foreldrene mine meg eller jeg tok bussen. Var på denne tiden rundt 14-15 år. Ofte pleide jeg og venninnen min å sitte sammen (barna sov, så vi pleide å sitte og se på film og spise popcorn ol), men denne kvelden satt jeg alene. Vanligvis da jeg satt barnevakt for denne familien var det i situasjoner da foreldrene sammen skulle på et arrangement på kveldstid, men denne gangen skulle de gjøre noe hver for seg. Moren til barna var på jobb (hun var sykepleier og hadde i blant kvelds- og natteskift), og faren skulle på et businessmøte med "viktige folk" fra andre siden av kloden. De hadde gått ut for å spise og ta noen drinker etter møtet. Faren kom hjem i halv tolv-tiden, og satte seg ned for å prate litt med meg om hvordan kvelden hadde vært. Først spurte han spørsmål som er naturlig å spørre i settingen, som for eksempel om barna hadde sovet sammenhengende mens jeg var der, og lignende. Deretter spurte han meg om litt merkelige spørsmål, som "hva tenkte du i løpet av kvelden mens du satt her?", "hvordan føler du deg?", "synes du jeg kler den nye skjorta mi?". Jeg svarte høflig og kort på disse spørsmålene. Etter hvert begynte han å hinte om at jeg kunne sove der; de hadde jo et gjesterom, også slapp jeg å stresse med å dra hjem. Jeg hadde en følelse av at det var galt, og følte aldri for å sove der. Jeg forsøkte å unnskylde meg med at jeg ikke hadde noen av tingene mine der, men da ble han skikkelig irritert fikk meg på en eller annen måte til å føle meg skikkelig teit som ikke ville sove der. Derfor endte det jo opp med at jeg sov over. Jeg måtte ligge i undertøyet (hadde jo ikke pysj med) på et gjesterom i første etasje (alle de andre soverommene var i andre), og noen timer etter at jeg hadde sovnet (sikkert halv tre-tiden) våknet jeg av at faren satt på sengekanten min og så på meg. Jeg var selvsagt forskrekket da jeg åpnet øynene og så han, og han smilte et slags sleskt smil og spurte "sover du godt? Jeg tok runden for å sjekke hvordan det gikk med barna, så gikk innom her også for å se hvordan det går med deg". Jeg svarte at jeg sov godt, og at jeg var ganske trøtt så ønsket å sove videre. Da strøk han meg på kinnet, dro fingrene sine gjennom håret mitt og beveget seg tettere inn mot meg. "Jeg skal gi deg litt massasje, da slapper du bedre av og vil få bedre søvnkvalitet". Jeg kjente hjertet hamre, og ikke på en god måte. Hele situasjonen var kjempeubehagelig, og jeg ønsket å komme meg ut av den, men hadde jo ingen sted å gå. Jeg turte ikke å be ham kjøre meg hjem (han hadde jo dessuten drukket), ville ikke vekke foreldrene mine for å be dem hente meg, og det gikk ikke flere busser så sent. Han begynte å massere skuldrene mine og etterhvert tok han på puppene mine og komplimenterte kroppen min. Jeg forsøkte å vri meg ut, men var så sjokket og stiv av skrekk at jeg ikke fikk gjort noe. Det endte opp med at vi hadde sex(!), selv om jeg var motvillig og sa nei. Jeg var under den seksuelle lavalder og jomfru. Etter at han var ferdig behandlet han meg ikke med samme ømhet som tildigere, han gikk uten å si noe eller se på meg. Jeg gråt lenge den natten, og fikk ikke sove før et par timer utpå morgenkvisten. Neste morgen ved frokostbordet (da barna også var der, kona sov etter nattevakten) var grusom, og rett før jeg skulle gå våknet kona. I konas nærvær spurte mannen om hvordan jeg hadde sovet (trolig kun for å trykke meg ned). Jeg klarte å mumle ut noe, og før jeg stakk ga mannen meg lønnen hvor jeg fikk 700 kr ekstra for at jeg hadde "vært så flink", akkurat som om jeg var en prostituert. Satt selvsagt aldri barnevakt hos den familien igjen. Jeg turte heller aldri å fortelle det til noen (hverken foreldre eller venner) før noen år senere, da jeg fortalte det til en venninne. Foreldrene mine har aldri fått vite noe. Selv om jeg vet at jeg burde anmeldt det, klarte jeg det ikke. Var redd for ikke å bli trodd og følte meg ydmyket. Denne opplevelsen var definitivt en av de mest skremmende og ubehagelige situasjonene jeg noen gang har vært i. Anonymous poster hash: 2112c...ae4 24
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #70 Skrevet 10. januar 2014 Har også en litt skremmende, eller i hvert fall ubehagelig, barnevaktopplevelse. Satt barevakt for to barn som bodde Anonymous poster hash: 2112c...ae4 Stakkars stakkars stakkars kjære deg! Jeg håper du har det bedre nå, og tenk så sterk du er! For en forferdelig grusom person. Jeg håper han ikke har gjort det mot noen flere, og at han har det skikkelig vondt og lever et dårlig liv. Huffavmeg. Han voldtok deg. Anonymous poster hash: 03922...7e5 8
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #71 Skrevet 10. januar 2014 Herregud, for noen syke historier... Det jeg har opplevd er ingenting i forhold. Men here goes: Den var julaften, og jeg kjørte pappas gamle, rustne firhjulstrekker, av typen like høy som den er lang omtrent. En kort, bitteliten sak. På vei hjem etter å ha levert gaver til venninnene mine, og jeg kjører langs riksveien, sikkert i rundt 85-90, for det var 80 der. Det ser ikke glatt ut i det hele tatt, men det var tydeligvis et ispanser på veien. Jeg kjører rundt en sving, og plutselig treffer det ene dekket en isklump eller et eller annet, i hvert fall er bilen plutselig på vei rett ut av veien, mot en høy skråning, som ville medført et fall på noen meter før landing på et jorde. Jeg får panikk og prøver å rette opp bilen igjen, som gjør at jeg havner i motsatt kjørefelt, med to stasjonsvogner på vei mot meg. Jeg tenker at de umulig kan få stoppet i tide, jeg kommer til å forårsake kjedekollisjon, og med to tunge stasjonsvogner mot en liten rusthaug ser det ikke bra ut for meg. Jeg prøver å rette opp igjen, men med en høy og kort bil er det ikke lett, og jeg skjener ut og tilbake mot bilene nok en gang før jeg utrolig nok klarte å havne i mitt kjørefelt igjen og holde bilen stabilt på veien. Jeg satt helt stivt og hyperventilerte og gråt hele veien hjem. Og tenkte på hvem som satt i de stasjonsvognene... Jeg kunne ha drept både meg selv og to familier... En annen gang hadde jeg vært ute på ridetur på en hest som hadde et litt frynsete rykte, eller frynsete nerver er vel riktigere. Vi hadde akkurat kommet tilbake fra tur og skal gå de siste meterne bort til låven, og så får han tydeligvis øye på noe skummelt, og steiler - høyt! Så høyt at han tipper bakover, og jeg ser et halvt tonn hest komme mot meg. Han lander oppå meg med meg fortsatt i salen, ruller av meg og heldigvis mister jeg stigbøylene før han reiser seg igjen, så jeg ikke satt fast i salen lenger. Heldigvis var det på høsten, på et gjørmete jorde, slik at vi sank litt nedi jorda. Bakken hellet litt akkurat der, og heldigvis rullet han fra låret mitt og AV meg, og ikke over hele overkroppen min. Merkelig nok brakk jeg ingenting, og etter ei ukes tid var jeg så god som ny. Husker også en gang jeg var ute og red min egen hest, en mørk varmblods, en mørk høstkveld. Jeg hadde vært så dust og glemt å sette reflekser på henne, og hadde bare refleksvest selv. Jeg tenkte i mitt fjortis-sinn at "det går bra, jeg har jo refleks, da syns vi!". Jeg hadde ikke sal, og hun ble skremt av noe så jeg klarte å falle av. Vi var ikke så langt hjemmefra, og hun spurtet av gårde nedover asfaltveien, i retning stallen. Jeg løp etter, og så bare en svart skygge. Herregud så redd jeg var! Bilene ville jo ikke sett henne før de eventuelt traff henne. Hester som løper hjem stiller seg gjerne foran stallen, og jeg løp dit og så henne ikke. Jeg gråt hysterisk og tenkte at nå er hun påkjørt, og det er min feil. Men da kom pappa ut og sa han hadde hørt henne dundre nedover innhegninga, og der stod hun, helt stille, helt nederst i innhegninga, en nesten usynlig, mørk skygge. Etter det brukte jeg ville mengder reflekser Anonymous poster hash: cadc7...f49 9
Gjest Chloe87 Skrevet 10. januar 2014 #72 Skrevet 10. januar 2014 Jeg var 21 år gammel og hadde nettopp gjort det slutt med en gal mann som var 12 år eldre enn meg, "Sindre". Han nektet å innse at det var slutt og oppsøkte meg stadig hos en kompis av meg jeg ofte var hos( som jeg kun var venn med og det hadde jeg vært i flere år ). Kompisen min "Tommy" var veldig redd for Sindre og åpnet derfor alltid for han når han uanmeldt dukket opp på døren( for å sjekke om jeg var der ). En dag jeg var der gikk det så hett for seg at Sindre slo ned Tommy pga sjalusi. Jeg kunne jo ikke bare stå og se på så jeg stilte meg foran Tommy for å forsvare han og prøvde å dytte Sindre vekk og snakke han til fornuft. Da sa han plutselig "og du da din jævla hore" og tok tak i meg og skallet hodet mitt hardt inn i veggen( som i tillegg var av betong), det svartnet noen sekunder for meg før jeg kikket ned på Tommy som lå på gulvet og måpte av hva som nettopp hadde skjedd. Så løp han ut! Jeg tenkte: Hæ? Lar han meg være her i stikken? Jeg visste jo ikke at han løp ut for å ringe politiet. Jeg var helt panisk og løp og gjemte meg på vaskerommet. Jeg hørte at Sindre ropte på meg og da han fant med( dessverre ) beklaget han seg, snakket om hvor mye han elsket meg før han deretter snudde helt om igjen og var rasende igjen. Han kommanderte meg inn i stua, der satt han og kjeftet og kjeftet, jeg husker ikke om hva fordi jeg var helt i sjokk pga hva som hadde skjedd. Så oppdaget jeg at han tar opp en tom absolutt vodka flaske (stor) i glass og da "koblet jeg tilbake til verden igjen". Nå tenkte jeg: "nå dør jeg". Han var rasende og sa høyt og truende: "hvis du ikke forteller meg sannheten nå så knuser jeg trynet ditt!!" (Han var gal, psykopat og jeg visste ikke en gang hva han snakket om. sannheten?) Rett etter de ordene var sagt så jeg politet komme gjennom vinduet. Hadde ikke dem kommet da så vet jeg ikke om jeg hadde sittet her nå. Da jeg var 21 skjedde det også noe annet. Ei venninne og jeg var i Egypt og en kveld ble venninna mi forferdelig full og jeg måtte få henne tilbake til hotellet. Da vi kom inn på hotellet så oppdaget selvfølgelig vaktene hvor dritings venninna mi var og hjalp meg med å få henne opp på hotellrommet. Det var da det begynte å bli skummelt. Han ene spurte om å kysse meg, jeg sa nei og ba dem om å gå, noe de ikke gjorde med det første, men etterhvert fikk vi dem endelig ut. Selv om venninna mi var full så skjønte hu jo at vi befant oss i en ubehagelig situasjon. Vi pustet begge letta ut da vi fikk dem ut av rommet. Jeg hadde sterkt på følelsen av at dem kom til å komme tilbake, derfor tok jeg på den ekstra lenkelåsen( som gjør at man bare får åpnet døren litt) i tillegg til å låse vanlig. Rett hadde jeg, for ikke lenger enn ti minutter etterpå (når vi allerede hadde lagt oss) kom de på døra: "Hello, Hello!" Innpåslitne som fy. Vi lå begge musestille i senga og håpet dem skulle gå. Så hører vi at døren blir låst opp... De forbanna vaktene var sørenma frekke nok til å låse opp! Men takk Gud for at lenkelåsen i tillegg var på så de kom seg jo ikke inn. Noen ganger lurer jeg på hva som hadde skjedd hvis ikke den hadde vært på..
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #73 Skrevet 10. januar 2014 Var kanskje 15 år, tok solarium i nærheten av der jeg bodde, naken, venninnen min i båsen ved siden av. Var ikke 18-årsgrense dengang. Hadde tatt på begge låsene på døra og klarte å sovne, småvåknet litt av noen lyder, men tenkte ikke over det (folk går jo i gangene der), før jeg bråvåkner av en hånd som beføler meg... Heldigvis reagerte venninnen min kjapt da jeg skrek og han forsvant fort. Verste var at han ikke ble tatt og jeg aldri så ansiktet hans, så forestilte meg hele tiden at han kunne være rundt meg på gata og godte seg/le av å ha sett meg naken sånn.Anonymous poster hash: ca38e...82b 5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #74 Skrevet 10. januar 2014 Opplevde at en ukjent la meg til på msn, den tiden det var populært. Han visste ALT om meg og kunne beskrive i detalj hvor jeg bodde. Bodde ett sted langt utpå landet og godt oppi skogen, ikke mye folk der for å si det sånn. Ekstremt skremmende for en 16 åring som ikke hadde noen å støtte seg på. Senere fant jeg ut at det var "kompisen" min som lurte meg, skremte meg what ever, for å finne ut om jeg gikk til han hver gang jeg var i trøbbel. Kompisen min var jeg kjent med over nett. Jeg trodde han var en gutt på kanskje 20 år. Helt til jeg dro for å besøke han. Vi hadde hatt kontakt på nett og tlf i over 9 mnd så følte meg trygg på han. Buss - bytte buss - videre med ny buss - vente på taxi - sluppet av hos han. Langt å reise.. Rundet hushjørnet hans, møtte en gammel mann, gikk videre og ble tatt tak i av den eldre mannen og dratt med inn. Da innrømmet han hvem han var. Løgn og fanteri i 9 mnd. Den følelsen når jeg står i huset hans, ingen vet at jeg er der, og jeg skjønner at jeg ikke kommer meg noe sted. Jeg gjør det beste ut av situasjonen. Gjør som han sier. Følger med videre opp i huset, setter meg på sofaen. Vi prater sammen, jeg føler det veldig ekkelt og kikker på alt rundt meg. Jeg kan ennå se for meg alt sammen. Han serverer godteri sier han har bestilt pizza og vi ser tv. Mobilen min legger jeg på lading. den er helt tom.. Kvelden kom fort pga lang reise. Jeg spør om han kan re opp i sofaen til meg. Han sier han har stooor seng og lover å ikke røre meg. Mye frem og tilbake, men jeg blir overtalt. Så la meg der med klærne på. Om natten våkner jeg av at han sitter oppå meg, kler av meg og binder fast hendene mine med ett belte av noe slag. Kort fortalt.. Resten av natten så blir jeg voldtatt, slått, dratt etter håret, slått litt mer.. Tidlig neste morgen våkner jeg av meg selv, beltet er løsnet han sover (endelig!!)) Jeg lister meg ut av sengen, ut i stuen drar med meg mitt nærmeste, tar penger fra lommeboken hans og løper. Mitt siste minne er at jeg løper frebrilsk langs veien etter noe mulighet til å komme meg unna. Buss - bytte buss - videre med neste buss etc har jeg ingen minner av. Han stalket meg på mobil og nett i noen mnd i ettertid før han ga seg. Og han er nå anmeldt. Anonymous poster hash: 0d1c4...091 24
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #75 Skrevet 10. januar 2014 Året jeg var 17 festet jeg mye, en fredag om sommeren fant jeg ut at jeg for en gangsskyld skulle være edru og hjemme med foreldrene mine. Men vennene mine maset og maset, så jeg dro på festen men drakk bare bruk. En kompis hadde alenehjemmefest. Jeg gikk etterhvert på hverandaen for å ta en røyk, hadde med meg glasset med brus. Jeg ble etter få min hentet inn da jeg var den eneste edru og ei venninne var drita og hang over do. Jeg tok meg av henne en stund og når hun følte seg bra gikk jeg ut igjen. Ved bordet på verandaen satt det to litt eldre fyrer som jeg ikke kjente, jeg tenkte ikke over det og drakk av brusen min som jeg knapt hadde rørt. De to stirret på meg og min dårlige selvtillit sa at de syntes at jeg var stygg el noe sånt. Når jeg hadde drukket ca halve glasset så sa det "pang" og jeg var rusa men ikke på alkohol. Først hang jeg over rekkverket og spydde og så sviktet bena. Jeg ble liggende på verandaen i flere timer, innimellom kom venner ut og lo av meg "haha du som ikke skullet drikke er jo dritings". Språket mitt var og borte, hele kroppen var lamma men jeg var klar i hodet. Var livredd! I ettertid vet jeg hvem de to fremmede fyrene er, to som ble rusmisbrukere og han ene er død nå, overdose. Jeg trur at det må ha vært de som dopet meg. Jeg trur ikke at de ville voldta meg, trur at de gjorde det for morro skyld. Men noen kunne lett ha voldtatt meg og det hadde blitt grusomt da jeg var klar i hodet og husker alt ennå 14 år etterpå. Mange år senere dro jeg med kjæresten som jeg hadde vært sammen med i ca 6 mnd på ferie i Egypt. Der oppførte han seg helt psyko, kjeftet for alt mulig. Som at jeg liksom hadde latt han spise pizza og han tåler ikke gluten, jeg hadde prøvd å snakke han bort fra de men neida han SKULLE ha pizza. Dagen etterpå når han var dårlig så kjeftet han, som om at det var mitt ansvar å passe på han, vi var begge 25 år! Det skjedde mye annet og, og han nevnte blant annet at han var big fan av våpen. Denne nye oppførselen skremte meg skikkelig. Vi dro på kameltur med andre nordmenn og ble kjent med to kompiser og to venninner, avtalte å møte de på en bar på kvelden. Han kjeftet på meg på hotellet fordi jeg nevnte at jeg ville drikke, men når vi møtte de så skrøt han av hvor drita han skulle bli. Han råflørta med hun ene og nektet å følge meg på do, da baren ikke hadde do så måtte vi gå langt. Heldigvis fulgte bareieren meg, men han kunne jo voldtatt meg. Han var hyggelig. Når jeg kom tilbake gikk kjæresten på do og jeg nevnte til hun han flørtet med at jeg er dama hans. Hun sa at han hadde fortalt av vi kun var venner og sagt mye dritt om meg, så hun var ikke iinteressert men hun flørtet for morro skyld. Vi dro da der i fra, jeg, henne og venninna hennes. De to kompisene hadde dratt da de skjønte at kjæresten min var en fjott fordi han skrøt så mye om ditten og datten. Etter en stund på en annen uteplass ble jeg plutselig redd, redd for å få bank el i allefall bli kjeftet huden full så jeg stresset og dro tilbake til hotellet. Jeg var så fokusert på redselen at jeg tok taxi alene. Sjåføren flørtet masse så jg nevnte at jeg hadde kjæreste, han bad med dumpe han og gifte meg med han. Jeg løy og sa at min far er streng og kristen (var flere muslimske symboler i bilen) og mye annen babel. Men han ga seg ikke, jeg så at han kjørte en litt annen vei og begynte da å skjønne hvor naiv jeg var som tok taxi alene. Han stoppet foran en uteplass og maset om å få ta en drink med meg, jeg viste at det var nært hotellet så jeg ga han pengene og løp min vei. Han kom ikke etter. Heldigvis som kjæresten og neste dag latet vi begge som ingenting, og resten av ferien, jeg har ikke sett han siden vi kom til Gardermoen og jeg gikk alene inn på taxfreen, han forsvant. Ca ett år etterpå hadde jeg vært på byen i Oslo og tok nattbussen hjem. En innvandrer satte seg ved siden av meg og stirret på meg, jeg tok opp mobilen for å informere ei venninne om det og at jeg ringer henne om han følger etter meg av bussen så da MÅ hun svare. Han lente seg over meg for å se hva jeg skrev, jeg ba han om å slutte med det og det gjorde han. Jeg gikk av bussen på mitt stopp, og han og. Han gikk etter , eg så jeg tok opp mobilen og ringte venninna mi, hun svarte med en gang. Da snudde han og gikk motsatt retning. For sikkerhets skyld snakket jeg med venninna mi til jeg hadde kommet meh inn i leiligheten og låst døra. Anonymous poster hash: 0522b...6b1 12
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #76 Skrevet 10. januar 2014 Ops Beklager alle skrivefeil.Anonymous poster hash: 0522b...6b1
Alvina Skrevet 10. januar 2014 #77 Skrevet 10. januar 2014 Blitt voldtatt "i en park" med trussel og bruk av kniv, et risp når jeg sa at jeg skriker. Ellers er usynliggjøring noe av det verste jeg vet. 4
whoppii Skrevet 10. januar 2014 #78 Skrevet 10. januar 2014 Jeg var vell 11 når jeg og famillien gikk tur i vigalandsparken eller hva den heter. jeg rota meg bort fra søskena mine, så jeg gikk å satt mg på en benk nær noen busker. plutseli så hører jeg noen som sier. pssst pssst pssst, så jeg snur meg for å se hva det var, jeg så ingenting og snudde meg igjenn, så kommer lyden igjenn og jeg hører det er inni di buskene som var der, jeg måtte se som f inni helt til jeg så det. der sto det en mann å ronket,jeg fikk panikk å satt meg atme noen damer som satt lengre bort. etter en liten stund så sprang han forbi meg!
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #79 Skrevet 10. januar 2014 Har også opplevd uforklarlige "spøkelsesting", men ingen her vil vel tru meg, hehe.Anonymous poster hash: 0522b...6b1 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #80 Skrevet 10. januar 2014 Har også opplevd uforklarlige "spøkelsesting", men ingen her vil vel tru meg, hehe.Anonymous poster hash: 0522b...6b1 Jo, fortell da!! Anonymous poster hash: 6ca06...5c5 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå