Gå til innhold

Redd for at jeg er gravid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg VIL egentlig bli gravid, men hadde så vidt jeg vet en menstruasjon i desember. Varte i tre dager som det pleier å gjøre, men litt mer rikelig. Dette kan skyldes en utskrapning jeg hadde for kort stund siden.

Men... Jeg har antakeligvis el nå. Brystvortene er veldig ømme. Det har de aldri vært ved el tidligere. Også øm i eggstokkene, og etter jeg la meg for en time siden har jeg tisset fire ganger. Har så trykkfølelse mot blæra, og jeg har bare drukket et glass vann tidligere i dag.

Begynte å tempe etter sist antatte mens, og den har vært jevn hele veien. Er i grunn litt overrasket, for den ligger kanskje 0,3 - 0,4 over hva jeg pleier å ha ellers.

Uansett. Jeg drakk på nyttårsaften og har i tillegg snust litt. Var sikker på jeg hadde mens, men nå begynner jeg for alvor å lure. I så fall er jeg knapt 7 uker på vei, og har innmari dårlig samvittighet for de ølene og snusen.

Eller er det vanlig å være veldig tissetrengt når man har eggløsning? Får teste i morgen.

Måtte bare lire av meg litt bekymring...

Anonymous poster hash: e1972...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, vanlig å måtte tisse mye hvis man er gravid, i starten.



Anonymous poster hash: d045b...55f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært mange har tatt seg en fest eller tre før de vet at de er gravide. Det er mikroskopisk sjanse for at fosteret er påført skade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...