AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #21 Skrevet 6. januar 2014 Greit. For det første kjenner jeg INGEN som noensinne har gått til prostituert. Vi snakker om en liten gruppe mennesker (menn) som garantert ikke har det lett med seg selv heller. De er tapere, og de føler seg nok som tapere også. Jeg har drevet litt med prostitusjon i hemmelighet ved siden av studier med jevne mellomrom, og har en annen oppfatning av horekunder enn deg. For det første er det nok langt flere enn du tror som oppsøker prostituerte. Kanskje ikke gateprostituerte nigerianere, men slike som meg: oppegående eskortepiker. Men i hemmelighet, så klart - det er jo både straffbart og uglesett, ikke noe man snakker om høyt! Jeg la ut en liten annonse på nett med et stilfullt bilde som viste litt kropp, altså ingenting uvanlig eller oppsiktsvekkende, og mailboksen min ble mildt sagt overfylt på kort tid. Jeg fikk så mange henvendelser at jeg ikke hadde sjans å lese alle engang. Jeg fikk jo dannet meg et bilde av de mennene jeg traff, og "tapere" er ikke ordet jeg forbinder med dem. Stort sett var de vanlige menn. Flere av dem hadde lederstillinger, var kjekke og slanke, mange av dem var under førti, og en del hadde pene koner (det hendte jeg kikket litt på facebook hvis jeg ble nysgjerrig). Det overrasket meg virkelig hvor lite "horekunde" det lyste av de fleste. Jeg har for øvrig en helt annen erfaring enn Tanja Rahm. Jeg syntes det var en helt ålreit jobb, jeg. Jeg stæsjet meg opp med pent undertøy, leppestift og god parfyme, møtte opp på hotellrommet til fyren, drakk litt vin og hadde (stort sett) normal sex som til og med involverte nytelse for meg noen ganger når jeg ble slikket av en erfaren mann for eksempel. Og for dette fikk jeg gjerne 10 000 i en konvolutt, helt skattefritt. Jeg etterlot meg ingen konkrete spor, avslørte aldri noe mer om meg selv enn emailadressen jeg brukte, og lever helt fint i dag. Jeg sluttet fordi jeg fikk det for travelt med andre ting, men da hadde jeg allerede flere hundre tusen liggende i nattbordskuffen som jeg brukte på å reise dit jeg ville, spise god mat på restaurant og diverse. Selvrespekten er inntakt. Helt ålreit, altså Anonymous poster hash: 9bb6a...c93 5
Equinox Skrevet 6. januar 2014 #22 Skrevet 6. januar 2014 Det snakkes så selvrettferdig og prektig om at man "trenger kroppskontakt" og er "ensom". Da lurer jeg på hvor dum det går an å bli og hvor langt man må over bekken for å finne vann, for det finnes flere behandlingstyper og alternativer for kontakt med folk enn jeg kan telle på sju hender. Jeg nevner noen få; fysioterapeuter, kiropraktorer, for den saks skyld massasjeterapeuter (seriøse), psykologer å prate med, støttegrupper, interesseforeninger til alskens mer stuereine hobbyer, osv osv osv osv osv.... Om du i mylderet av andre muligheter for sosial og fysisk kontakt faktisk VELGER å betale for sex, så har du bare tapt i utgangspunktet... Så jo, den typen horekunder er bare ynkelige. Om man snakker om handikappede, isolerte eller syke mennesker blir det en helt annen debatt, men også de har muligheter for tilgang på sosial og fysisk kontakt uten å bruke prostituerte av den grunn - men det er kanskje den eneste gruppen jeg kunne forstått i denne sammenhengen. Og da fortjener de prostituerte som gjør det frivillig og med respekt for kundene sine. Anonymous poster hash: 88ec2...80f Jeg er helt enig i det siste avsnittet som du skriver, men vet ikke om jeg er helt enig i det du skriver over. For mange som er ensomme og som lider av mangel på kroppskontakt så er det korrekt det du sier at det finnes (heldigvis) en god del tilbud som kan hjelpe de som har de problemene, men slike problem kan også selvfølgelig være av seksuell karakter og da vil jeg selv om jeg mener det ikke er optimalt på noen som helst måte og uten at jeg mener at det er korrekt oppførsel hvertfall være tilbøyelig til å forstå at noen kan oppsøke prostituerte. Denne kvinnen som skrev innlegget sier jo selv hun gjorde det for kjappe penger, for meg høres det litt platt ut, hadde hun ingen andre valg eller mulighet for hjelpetjenester som kunne tilrettelegge for en annen jobb til henne, eller var det ikke like økonomisk lukurativt kanskje? Jeg kan godt respektere kvinner som sliter på en eller annen måte i livet og som velger å prostituere seg, noen fordi de ser det som eneste utvei , noe som jeg nekter å tro er tilfellet for alle som innbiller seg at det er det, man tar valg i livet og dertil følger personlig ansvar, men jeg kan også respektere noen av mennene (ikke alle) som velger å oppsøke prostituerte.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #23 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har drevet litt med prostitusjon i hemmelighet ved siden av studier med jevne mellomrom, og har en annen oppfatning av horekunder enn deg. For det første er det nok langt flere enn du tror som oppsøker prostituerte. Kanskje ikke gateprostituerte nigerianere, men slike som meg: oppegående eskortepiker. Men i hemmelighet, så klart - det er jo både straffbart og uglesett, ikke noe man snakker om høyt! Jeg la ut en liten annonse på nett med et stilfullt bilde som viste litt kropp, altså ingenting uvanlig eller oppsiktsvekkende, og mailboksen min ble mildt sagt overfylt på kort tid. Jeg fikk så mange henvendelser at jeg ikke hadde sjans å lese alle engang. Jeg fikk jo dannet meg et bilde av de mennene jeg traff, og "tapere" er ikke ordet jeg forbinder med dem. Stort sett var de vanlige menn. Flere av dem hadde lederstillinger, var kjekke og slanke, mange av dem var under førti, og en del hadde pene koner (det hendte jeg kikket litt på facebook hvis jeg ble nysgjerrig). Det overrasket meg virkelig hvor lite "horekunde" det lyste av de fleste. Jeg har for øvrig en helt annen erfaring enn Tanja Rahm. Jeg syntes det var en helt ålreit jobb, jeg. Jeg stæsjet meg opp med pent undertøy, leppestift og god parfyme, møtte opp på hotellrommet til fyren, drakk litt vin og hadde (stort sett) normal sex som til og med involverte nytelse for meg noen ganger når jeg ble slikket av en erfaren mann for eksempel. Og for dette fikk jeg gjerne 10 000 i en konvolutt, helt skattefritt. Jeg etterlot meg ingen konkrete spor, avslørte aldri noe mer om meg selv enn emailadressen jeg brukte, og lever helt fint i dag. Jeg sluttet fordi jeg fikk det for travelt med andre ting, men da hadde jeg allerede flere hundre tusen liggende i nattbordskuffen som jeg brukte på å reise dit jeg ville, spise god mat på restaurant og diverse. Selvrespekten er inntakt. Helt ålreit, altså Anonymous poster hash: 9bb6a...c93 Hadde du gjort din moralske plikt, hadde du anmeldt alle disse mennene for horekunderi og sørget for at de fikk sin rettmessige straff! Det hadde samtidig gitt deg en søt hevn for at de misbrukte deg. Anonymous poster hash: 61006...9d6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #24 Skrevet 6. januar 2014 Hadde du gjort din moralske plikt, hadde du anmeldt alle disse mennene for horekunderi og sørget for at de fikk sin rettmessige straff! Det hadde samtidig gitt deg en søt hevn for at de misbrukte deg. Anonymous poster hash: 61006...9d6 Nei. Jeg synes ikke prostitusjon burde være straffbart, og jeg ble heller ikke misbrukt. Jeg ønsket å ha sex for penger. Om noe ga det meg faktisk litt samvittighetskvaler å kreve 10 000 for to-tre timers arbeid.. Anonymous poster hash: 9bb6a...c93 3
Mann 42 Skrevet 6. januar 2014 #25 Skrevet 6. januar 2014 Dette brevet bekrefter bare det jeg alltid har ment om prostituerte og dette med å kjøpe sex. Den som vil prostituere seg, skal for all del gjøre det, og det samme gjelder etter min mening kundene. Men frøken Rahm`s tirade og avgrunnsdype forakt for sine kunder, bekrefter til fulle min private holdning om at det er meningsløst å kjøpe sex fra et menneske som ikke ville sett to ganger på deg om det ikke var for at hun ville ha penger for å stille seg til rådighet. 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. januar 2014 #26 Skrevet 6. januar 2014 Fra Aftenposten: "Når du kjøper sex sier det mye om at du ikke har funnet kjernen i din egen seksualitet. Jeg synes synd på deg. Virkelig. At du er så middelmådig at du tror at seksualitet handler om å få utløsning i en fremmed skjede. Og når den ikke er innenfor rekkevidde, er den likevel ikke lenger vekk enn at du bare kan kjøre ned en tilfeldig gate, betale en fremmed kvinne, og tømme deg i et plasthylster i hennes kroppsåpning." Hun beskriver det godt, dette som hovedsaklig menn driver med - ikke alle menn betaler for det, de plukker kanskje opp noen i en bar i stedet, men prinsippet er det samme. Erobring, nedleggelse, en slags usunn måte å bekrefte seg selv på, kall det hva du vil, men denne forskjellen på kvinner og menn (eller menns manglende sjelsevner om du vil) er roten til ganske mye dritt i grunnen. En skjevdeling i makt, ingen kontakt med følelseslivet. Det er igrunnen litt synd på dem, men de blir ikke mindre patetiske av den grunn. Anonymous poster hash: 88ec2...80f Forskjellen er jo at jenta du henter på byen, liker det og er tent på deg.
Fønix Skrevet 6. januar 2014 #27 Skrevet 6. januar 2014 For det første kjenner jeg INGEN som noensinne har gått til prostituert. Vi snakker om en liten gruppe mennesker (menn) som garantert ikke har det lett med seg selv heller. De er tapere, og de føler seg nok som tapere også. Hvilket grunnlag har du for å uttale deg om hvordan disse menneskene er, hvis du ikke kjenner noen som noensinne har gått til en prostituert? Selv kjenner jeg flere som jevnlig benytter seg av prostituerte. Det de har til felles, er at de er hyggelige, attraktive menn med god utdannelse og interessante jobber. Jeg stusser litt over at så mange gjerne vil fremstille alle horekunder som stakkarslige tapere. Hva skyldes det?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. januar 2014 #28 Skrevet 6. januar 2014 Hvilket grunnlag har du for å uttale deg om hvordan disse menneskene er, hvis du ikke kjenner noen som noensinne har gått til en prostituert? Selv kjenner jeg flere som jevnlig benytter seg av prostituerte. Det de har til felles, er at de er hyggelige, attraktive menn med god utdannelse og interessante jobber. Jeg stusser litt over at så mange gjerne vil fremstille alle horekunder som stakkarslige tapere. Hva skyldes det? Hvorfor ikke skaffe seg en pulevenn isteden da? Jeg skjønner ikke hvorfor det er så interessant å ha sex med noen som ikke vil ha sex med dem, men ser på dem som en pengemaskin man vil bli fort ferdig med.
Druid Skrevet 6. januar 2014 #29 Skrevet 6. januar 2014 Jeg stusser litt over at så mange gjerne vil fremstille alle horekunder som stakkarslige tapere. Hva skyldes det? Fordi jeg klarer ikke se på dem som noe annet? Beklager. Hvis du kjøper sex, anser jeg deg som taper uansett hvor ung, pen og ellers vellykket du er. Det er en falitterklæring som mann og betale surt oppsparte penger for noe enhver man bør være i stand til å manipulere seg til gratis. Hvorfor ikke skaffe seg en pulevenn isteden da? Jeg skjønner ikke hvorfor det er så interessant å ha sex med noen som ikke vil ha sex med dem, men ser på dem som en pengemaskin man vil bli fort ferdig med. Fordi i mange tilfeller betaler du ikke for at de skal komme, men for at de skal gå. Pulevenner og ONS har sine forpliktelser og kotymer. Ikke alle er interesert å investere så mye i sex. 1
Sir Winston Skrevet 6. januar 2014 #30 Skrevet 6. januar 2014 Fordi jeg klarer ikke se på dem som noe annet? Beklager. Hvis du kjøper sex, anser jeg deg som taper uansett hvor ung, pen og ellers vellykket du er. Det er en falitterklæring som mann og betale surt oppsparte penger for noe enhver man bør være i stand til å manipulere seg til gratis. Gratis, ja. Som hver eneste helg, på hver eneste bar i verden. Gratis? I think not! 1
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2014 #31 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har drevet litt med prostitusjon i hemmelighet ved siden av studier med jevne mellomrom, og har en annen oppfatning av horekunder enn deg. For det første er det nok langt flere enn du tror som oppsøker prostituerte. Kanskje ikke gateprostituerte nigerianere, men slike som meg: oppegående eskortepiker. Men i hemmelighet, så klart - det er jo både straffbart og uglesett, ikke noe man snakker om høyt! Jeg la ut en liten annonse på nett med et stilfullt bilde som viste litt kropp, altså ingenting uvanlig eller oppsiktsvekkende, og mailboksen min ble mildt sagt overfylt på kort tid. Jeg fikk så mange henvendelser at jeg ikke hadde sjans å lese alle engang. Jeg fikk jo dannet meg et bilde av de mennene jeg traff, og "tapere" er ikke ordet jeg forbinder med dem. Stort sett var de vanlige menn. Flere av dem hadde lederstillinger, var kjekke og slanke, mange av dem var under førti, og en del hadde pene koner (det hendte jeg kikket litt på facebook hvis jeg ble nysgjerrig). Det overrasket meg virkelig hvor lite "horekunde" det lyste av de fleste. Jeg har for øvrig en helt annen erfaring enn Tanja Rahm. Jeg syntes det var en helt ålreit jobb, jeg. Jeg stæsjet meg opp med pent undertøy, leppestift og god parfyme, møtte opp på hotellrommet til fyren, drakk litt vin og hadde (stort sett) normal sex som til og med involverte nytelse for meg noen ganger når jeg ble slikket av en erfaren mann for eksempel. Og for dette fikk jeg gjerne 10 000 i en konvolutt, helt skattefritt. Jeg etterlot meg ingen konkrete spor, avslørte aldri noe mer om meg selv enn emailadressen jeg brukte, og lever helt fint i dag. Jeg sluttet fordi jeg fikk det for travelt med andre ting, men da hadde jeg allerede flere hundre tusen liggende i nattbordskuffen som jeg brukte på å reise dit jeg ville, spise god mat på restaurant og diverse. Selvrespekten er inntakt. Helt ålreit, altså Anonymous poster hash: 9bb6a...c93 Vel, men du hadde ikke det behovet for at arbeidsgiverne dine skulle spørre deg om hvordan du hadde det og om det stod bra til med mora di og sånn. 1
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2014 #32 Skrevet 6. januar 2014 Hvorfor ikke skaffe seg en pulevenn isteden da? Jeg skjønner ikke hvorfor det er så interessant å ha sex med noen som ikke vil ha sex med dem, men ser på dem som en pengemaskin man vil bli fort ferdig med. En kamerat sa at han betalte dem for å dra heim. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #33 Skrevet 6. januar 2014 Jeg er den tidligere prostituerte som skrev lenger oppe i tråden, tillater meg å svare litt her Forskjellen er jo at jenta du henter på byen, liker det og er tent på deg. Tro det eller ei, men grensene mellom ONS/løse seksuelle forbindelser og sexkjøp er mye mer utflytende enn vi ofte tror. Å sjekke opp ei attraktiv dame på byen innebærer ofte mye godsnakking, gjerne spandering av drikke, gjerne indirekte løfter om middag hvis hun er litt fin på det.. Drar man til utlandet hvor datekulturen er enda mer preget av materiell kurtise (USA f.eks.) er grensene mellom det å få ei dame på byen interessert og å kjøpe sex enda mer uklare. Mannen må ofte "kjøpe" seg et ligg, om så ikke gjennom kontanter. For ikke å snakke om at det er langt fra alle jenter som virkelig tenner på fyrene de har ONS med! Mange av oss har vel erfart de såkalte ølbrillene.. Min erfaring er dessuten at man som prostituert i Norge (altså ikke gatehore, men oppegående hore som averterer over nett) får så mange henvendelser at man fint kan velge ut de som man faktisk synes virker attraktive. Jeg syntes ofte det var tennende og valgte bort de jeg ikke kunne rørt i en "vanlig" setting Hvorfor ikke skaffe seg en pulevenn isteden da? Jeg skjønner ikke hvorfor det er så interessant å ha sex med noen som ikke vil ha sex med dem, men ser på dem som en pengemaskin man vil bli fort ferdig med. Noen ganger handler det jo bare om å få utløp for et fysisk behov. Kanskje prøve noe i senga som de er flau over til vanlig, eller bare få utløsning om de er single og ikke så gira på sjekking. Da spiller det ikke så stor rolle hva dama egentlig tenker om dem innerst inne. De fleste vil jo at hun skal gjøre det frivillig, men om motivasjonen er penger er ikke så nøye. Vel, men du hadde ikke det behovet for at arbeidsgiverne dine skulle spørre deg om hvordan du hadde det og om det stod bra til med mora di og sånn. Hehe, jeg har hatt mange vanlige arbeidsgivere, og de færreste har vel hatt noen genuin interesse av min eller min mors velbefinnende. Så lenge jeg yter det de ønsker på jobben og bidrar til at de selv klatrer oppover og tjener mer penger, så er de fornøyd. Anonymous poster hash: 9bb6a...c93
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2014 #34 Skrevet 6. januar 2014 Hehe, jeg har hatt mange vanlige arbeidsgivere, og de færreste har vel hatt noen genuin interesse av min eller min mors velbefinnende. Så lenge jeg yter det de ønsker på jobben og bidrar til at de selv klatrer oppover og tjener mer penger, så er de fornøyd. Anonymous poster hash: 9bb6a...c93 Enig i den, arbeidsgivere skal ikke drive og blande seg opp i noe de ikke har noe med.
Fønix Skrevet 7. januar 2014 #35 Skrevet 7. januar 2014 Hvorfor ikke skaffe seg en pulevenn isteden da? Jeg skjønner ikke hvorfor det er så interessant å ha sex med noen som ikke vil ha sex med dem, men ser på dem som en pengemaskin man vil bli fort ferdig med. Spør ikke meg. De har jo gjerne en pulevenn i tillegg. Jeg vet ikke hva de får ut av å knulle horer, men noe er det tydeligvis. Det gjør dem verken mer eller mindre stakkarslige i mine øyne. Bare forskjellige fra meg.
Fønix Skrevet 7. januar 2014 #36 Skrevet 7. januar 2014 Hvis du kjøper sex, anser jeg deg som taper uansett hvor ung, pen og ellers vellykket du er. Det er en falitterklæring som mann og betale surt oppsparte penger for noe enhver man bør være i stand til å manipulere seg til gratis. Hvorfor det, hvis de synes det er greit å betale? Er det en fallitterklæring å spise på restaurant også?
Gjest Halvor Skrevet 7. januar 2014 #37 Skrevet 7. januar 2014 Jeg skriver som jeg har gjort før. Det er noen menn her i verden som ikke har noen sjanse til å få sex og greier ikke å få seg noen kjæreste. For de er valget enten å være veldig seksuelt frustrert eller å kjøpe sex. Hva velger mange? Jo, å kjøpe sex. Når hun i tillegg velger å tilby det, må det jo neste være en ganske rimelig avtale. Ingen menn er stolte av å gjøre det, det er ingen grunn til å skrive et slikt brev til "norske menn". De vet det godt selv. Du kan godt sparke de fordi de ikke kan ha sex gratis, du kan godt fortelle de at de er noen jævler, men jeg skylder på at mennesker er skapt med drifter og ikke får muligheten til å ha samleie ellers.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #38 Skrevet 7. januar 2014 Jeg skjønner meg ikke på Tanja som frivillig solgte sex, men nå som hun er ferdig med prostitusjon så tømmer hun alt hatet på mennene som kjøpte hennes tjenester. Hun gjorde jo det for raske penger og uten kundene så hadde hun ikke fått pengene?! Uansett hva slags fortid man har, så syns jeg det er altfor billig å skylde på andre de dårlige valgene man tar i livet sitt. Hun var 18år og myndig og ingen tvang henne til å prostituere seg. Anonymous poster hash: fb2a8...915 1
Mann 42 Skrevet 7. januar 2014 #39 Skrevet 7. januar 2014 Jeg skjønner meg ikke på Tanja som frivillig solgte sex, men nå som hun er ferdig med prostitusjon så tømmer hun alt hatet på mennene som kjøpte hennes tjenester. Hun gjorde jo det for raske penger og uten kundene så hadde hun ikke fått pengene?! Uansett hva slags fortid man har, så syns jeg det er altfor billig å skylde på andre de dårlige valgene man tar i livet sitt. Hun var 18år og myndig og ingen tvang henne til å prostituere seg. Anonymous poster hash: fb2a8...915 Det virker av innlegget hennes som hun følte seg tvunget til prostitusjon. Jeg finleste det ikke, så jeg vet ikke om hun skriver noe mer konkret om grunnen, annet enn at hun trengte raske penger. Det er lett nok å forstå at når man føler at man er i en tvangssituasjon, og gjør ting man innerst inne avskyr, så blir det mye frustrasjon og sinne ut av det, og da er det forståelig at det retter seg mot mennene som hun var avhengig av. Men jeg syns Tanja Rahm er fundamentalt intellektuelt uhederlig i sin voldsomme kritikk og forakt for mennene, som burde skjønt at hennes rollespill som hore var en maske som de burde vært i stand til å gjennomskue. Vel, hvis de hadde gjennomskuet det og sett hvor dypt hun foraktet dem, ville det ikke blitt noen handel, så det faller litt på sin egen urimelighet. Hun kritiserer i realiteten mennene for at hun selv var en så god hore og skuespiller at hun klarte å dupere dem og få dem til å føle at deres seksuelle møte var reelt, selv om penger var en viktig del av det. Men jeg sitter med en liten mistanke om at hun nå etter å ha avsluttet denne delen av sitt liv, føler et behov for å distansere seg, og at det er en del av forklaringen på den krasse språkbruken. 1
The Kitten Skrevet 7. januar 2014 #40 Skrevet 7. januar 2014 Misforstår jeg noe her? Ble hun tvunget til å prostituere seg eller gjorde hun det frivillig? Hvis det var frivillig, så bør hun få hodet ut av ræven og ta ansvar for sitt eget liv, og sine egne valg. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå