Gå til innhold

Skjedde det noe morsomt på 17 mai?


Dagensdiva

Anbefalte innlegg

Hei Ho!

GRATULERER MED DAGEN STORE OG SMÅ! :oops:

Er hjemme nå for å ta et lite klesskift, fra kjole til kjole. Det har vært en veldig fin dag. :-) fint vær..

Men nå er de jo kveld snart..regner med at det er nå festen begynner..men har noen opplevd noe MORSOMT/RART/FLAUT til nå på den store dagen?

Personlig har jeg vært ute med en del venner her i Oslo, vi så på russetoget..desverre kjenner jeg en DEL russ..som måtte ha det litt gøy med meg..men det var jo bare artig..

- Det morsomme jeg så idag var en dame som brakk skohælen foran meg..det er vel ike morsomt egentlig..men jeg måtte bare le..

- To unger på rundt 4-6 år smashet en is i trynet på hverandre i krangel. Begge hadde på bunad og moren og faren skrek i munn på hverandre..det var virkelig et syn for resten! :sjarmor: mohahaha...

- En eldre dame som løp bak barnetoget helt alene ( så ut som rundt 80 år) med begge armene i været og bunad og skrek fri himmel. Aner ikke hvorfor hun skrek frihimmel..men det var veldig artig å se på..

Ellers har jeg sett flere små morsomme ting..

Jo..ENE veninnen min hadde på seg bunad og skulle vise meg strømpene sine..(FARGEN).hun løftet/luftet bunaden litt for høyt..(hehehe), gutta lo..

Hva med dere? :-)

GRATTIS MED DAGEN !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Heihei!

Gratulerer til deg også, og alle andre! :)

Hadde en litt pinlig episode tidligere idag. Som den allergikeren jeg er stod jeg og nøs og nøs og nøs....Så gikk noen folk forbi,..jeg snudde meg og nøs...på hunden deres..... :oops: :oops:

Ellers har det vært en fin dag med masse is...har fått fin farge i ansiktet også idag! :)

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...