Gå til innhold

Store rumper er det egentlig så pent?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser ikke sånn ut. Hvorfor er den så lang da?

Anonymous poster hash: 6dda2...d66

Annet bilde:

http://web.stagram.com/p/556756925483791174_13958275

Folk har forskjellig fasong, jeg synes en slik rumpe er mye penere enn en 'boblerumpe', da de er for maskuline for meg.

Anonymous poster hash: 5ff4f...af1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ganske stor rompe. Husker jeg sleit veldig med det da jeg var yngre fordi jeg trodde at jeg var feit. Fant aldri bukser som passet over både rumpa og i livet. For passet de over baken, så passet de hvertfall ikke i livet. Etter hvert skjønte jeg at jeg hadde timeglass figur og er det en ting jeg har fått mye komplimenter for, så er det den gode runde rompa mi! Har en mann som bare MÅ tafse på den ustanselig. Synes det er rart med folk som skal uttale seg på vegne av alle andre av sitt skjønn. Sikkert en del menn som foretrekker formløse tynne jenter, mens noen forestrekker jenter med mere former. Er jo smak og behag. Det viktigste er at man ikke dømmer en person utifra kroppsformen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikk str på rumpene som er interessant, mange som har store slappe rumper. Rumpa skal ha skikkelig sprett også skal midjen være smal ala Beonce. Kunne godt hatt en slik rumpe, men jeg er ikke bygget for å få det. Trenet hardt i flere år uten å få særlig sprettrumpe.

Jeg har en sånn rompe. Jeg har veldig smal midje, brede hofter og stor rompe. Har liten overkropp, for bruker 75C i BH.

Får mye oppmerksomhet pga rompa mi. Noe positivt, men mye negativt.

Legger merke til at afrikanere liker rompa mi, men jeg er ikke interessert i afrikanere, isåfall må ha være norsk. Og da tenker jeg på norsk væremåte. Det er det jeg faller for.

Anonymous poster hash: c834c...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg har forstått det er ikke størrelsen så viktig for menn, formen og fastheten er viktigere, så runde rumper med god konsistens vinner.



Anonymous poster hash: 3667c...328
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En timeglassfigur, med smal midje, greit brede hofter, og en liten stram sprettrumpe, er det liksom ikke noe gutter liker? Da har jeg tydeligvis misforstått. Er alltid det jeg har hørt.

Anonymous poster hash: 6dda2...d66

Hvordan kan man ha brede hofter og liten rumpe?

Angående min egen smak så slenger jeg meg på smal midje, brede hofter og så stor rumpe som mulig så lenge den er fast og jenta er slank ellers.

Uavhengig av benbygning så er det en liten tragedie at ikke flere kvinner trener tunge sett med knebøy. Det tar ikke mange ekstra minutter i uka for de som allerede trener på treningsstudio.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...