Gå til innhold

Store rumper er det egentlig så pent?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan faktisk nistirre på en slik svær rompe i trange tights som venninen til TS opplever.

Det er IKKE fordi jeg synes det er fint.



Anonymous poster hash: ceda7...42e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid hatt stor rompe i forhold til resten av kroppen. Men den er ganske spretten da, og menn har vært gale etter den rompa. Og jeg har aldri forstått det. Selvfølgelig gjelder ikke dette alle menn, for vi har jo alle forskjellig smak. Så rompa mi er helt sikkert turn off for flere menn og. Men det er mer enn nok av de som elsker rompa mi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger små sprettene rumper. Nei... Jeg digger store sprettene rumper. Eller nei, jeg digger rumper generelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette et kulturelt fenomen da? Afrikanere, eller menn av afro-amerikansk avstamning liker store rumper. Hvite europeere, not so much.

Anonymous poster hash: 43ad5...91f

:fnise: :fnise: :fnise:

Så utrolig feil. Min kjære er helnorsk og ELSKER at jeg har stor rumpe! Skal hele tiden ta på, kjenne på, kose på osv. Skal sies at her er midjen liten og puppene store i tillegg.

Uansett hvordan rumpe man har, stor eller liten, spiller det egentlig en rolle? Genetikk får man ikke gjort noe med, med mindre man ikke tyr til plastisk kirurgi. Lenge var jeg misfornøyd med rumpa mi, fordi den var større enn "alle andres". Heldigvis ble jeg eldre og innså at rumpa mi ikke bare er knallfin og sexy, den er en av mine attributter når det kommer til menn. Har til dags dato ikke møtt én mann som ikke har likt den (og jeg viser kun interesse til nordiske menn forøvrig).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

:fnise: :fnise: :fnise:

Så utrolig feil. Min kjære er helnorsk og ELSKER at jeg har stor rumpe! Skal hele tiden ta på, kjenne på, kose på osv. Skal sies at her er midjen liten og puppene store i tillegg.

Uansett hvordan rumpe man har, stor eller liten, spiller det egentlig en rolle? Genetikk får man ikke gjort noe med, med mindre man ikke tyr til plastisk kirurgi. Lenge var jeg misfornøyd med rumpa mi, fordi den var større enn "alle andres". Heldigvis ble jeg eldre og innså at rumpa mi ikke bare er knallfin og sexy, den er en av mine attributter når det kommer til menn. Har til dags dato ikke møtt én mann som ikke har likt den (og jeg viser kun interesse til nordiske menn forøvrig).

Jeg har heller ikke møtt på en nordmann som ikke har likt den store rumpa mi. Jeg har typiske pæreformen hvor midjen og brystene er smale mens rompa og hofta kompenserer for hva som mangler på resten av kroppen. Folk er jo forskjellige og liker forskjellige ting. Hvorfor skal vi ha stempel på alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som Beyoncé synger; The man ain't never seen a booty like this. ;-)

Ja hun føler seg vel bedre ved å synge slike ting. En rumpe som hennes er ikke akkurat en de fleste menn liker.

Anonymous poster hash: 6dda2...d66

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Nei, det er ikke regnet som spesielt pent å ha en stor rumpe. Små, stramme rumper har alltid blitt sett på som det optimale, og er nok det de fleste gutta liker.

Anonymous poster hash: 6dda2...d66

Ja, på oss selv ja.

Ingen menn liker små gutteromper på ei kvinne.

Vi liker store, trente romper :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, på oss selv ja.

Ingen menn liker små gutteromper på ei kvinne.

Vi liker store, trente romper :)

Hvorfor sier du alltid "vi" når du snakker om DEG? :P

Anonymous poster hash: 6dda2...d66

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Hvorfor sier du alltid "vi" når du snakker om DEG? :P

Anonymous poster hash: 6dda2...d66

Ja, altså jeg vet ikke hva skaphomofile liker, men heterofile menn liker jo kvinnelige former :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, altså jeg vet ikke hva skaphomofile liker, men heterofile menn liker jo kvinnelige former :)

En timeglassfigur, med smal midje, greit brede hofter, og en liten stram sprettrumpe, er det liksom ikke noe gutter liker? Da har jeg tydeligvis misforstått. Er alltid det jeg har hørt.

Anonymous poster hash: 6dda2...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva man legger i store rumper da. Hvis resten av kroppen er tynn og rumpa diger er det IKKE pent.

Synes absolutt små sprettrumper som er faste er finest, ikke deigete digre.



Anonymous poster hash: a64c5...8a6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs hva man legger i store rumper da. Hvis resten av kroppen er tynn og rumpa diger er det IKKE pent.

Synes absolutt små sprettrumper som er faste er finest, ikke deigete digre.

Anonymous poster hash: a64c5...8a6

Helt enig :)

Anonymous poster hash: 6dda2...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil. Flest menn vil ha big ass

Anonymous poster hash: 1d5bd...092

Menn vil ikke ha stor rumpe hvis det er disserumper. Rumpene må være faste. Da er det ikke så nøye hvor stor de er for min del.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommer an på hva som menes med "stor rumpe".

Jeg har en rumpe som er rund ift. min kropp ellers (liten midje og spede armer/overkropp) og den har alltid vært en favoritt blant gutter jeg har datet, vært fokus for mye oppmerksomhet, under sex og ellers. Har fått endel kommentarer.

Jeg ville likevel ikke kalt den 'stor rumpe' på samme måte som Kim Kardashian har stor rumpe, men den er ganske spretten og er det selv om jeg er slank.

Å si at det bare er 'harry' menn som liker store rumper er patetisk og et dårlig forsøk på å sette folk i kategori. Selv om enkelte tacky kvinner har store rumper og overvektige kvinner alltid har store rumper betyr det ikke at det ikke er mange slanke jenter med timeglassfigur som er populære blant menn som ikke er et fnugg av harry.

De fleste menn jeg kjenner liker en rund, spretten rumpe med litt å ta i på en ellers slank jente.

http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/22/a2/9f/22a29fc46bbf5bc6e08749081a598e2e.jpg

Og Triana Iglesias tilbake i tid var også rimelig fi.



Anonymous poster hash: 5ff4f...af1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva som menes med "stor rumpe".

Jeg har en rumpe som er rund ift. min kropp ellers (liten midje og spede armer/overkropp) og den har alltid vært en favoritt blant gutter jeg har datet, vært fokus for mye oppmerksomhet, under sex og ellers. Har fått endel kommentarer.

Jeg ville likevel ikke kalt den 'stor rumpe' på samme måte som Kim Kardashian har stor rumpe, men den er ganske spretten og er det selv om jeg er slank.

Å si at det bare er 'harry' menn som liker store rumper er patetisk og et dårlig forsøk på å sette folk i kategori. Selv om enkelte tacky kvinner har store rumper og overvektige kvinner alltid har store rumper betyr det ikke at det ikke er mange slanke jenter med timeglassfigur som er populære blant menn som ikke er et fnugg av harry.

De fleste menn jeg kjenner liker en rund, spretten rumpe med litt å ta i på en ellers slank jente.

http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/22/a2/9f/22a29fc46bbf5bc6e08749081a598e2e.jpg

Og Triana Iglesias tilbake i tid var også rimelig fi.

Anonymous poster hash: 5ff4f...af1

Den rumpen på bildet så veldig slapp ut da. Er ellers enig.

Anonymous poster hash: 6dda2...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den rumpen på bildet så veldig slapp ut da. Er ellers enig.

Anonymous poster hash: 6dda2...d66

Nope, hun er supertrent.

Anonymous poster hash: 5ff4f...af1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, hun er supertrent.

Anonymous poster hash: 5ff4f...af1

Ser ikke sånn ut. Hvorfor er den så lang da?

Anonymous poster hash: 6dda2...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...