Gå til innhold

Store rumper er det egentlig så pent?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Snakket med en jente her om dagen som har ganske stor rumpe. Hun sier at menn overalt ser på henne flere følger etter henne til og med.

Er menn så gale etter store rumper?

Anonymous poster hash: 1d5bd...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Jeg syns stor rumpe er praktisk. Godt å sitte på :) Venninna mi har en bony ass og hun sier det gjør vondt å sitte på harde stoler.



Anonymous poster hash: dc79a...689
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke lå noe sant i det, hadde vi vel ikke hatt flotte serenader til store rumper som Big Bottom av Spinal Tap og Baby Got Back av Sir Mix-A-Lot.



Anonymous poster hash: e854c...f75
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I like big butts and I can not lie

Ja, tror det er ganske vanlig at menn tiltrekkes store bakender. Men tviler på at en stor rumpe alene får menn til å følge etter en på gaten, lol.



Anonymous poster hash: de75c...882
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hennes rumpe er svær og sikkelig sprett i hun er ikke norsk.

Anonymous poster hash: 1d5bd...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke dette et kulturelt fenomen da? Afrikanere, eller menn av afro-amerikansk avstamning liker store rumper. Hvite europeere, not so much.



Anonymous poster hash: 43ad5...91f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette et kulturelt fenomen da? Afrikanere, eller menn av afro-amerikansk avstamning liker store rumper. Hvite europeere, not so much.

Anonymous poster hash: 43ad5...91f

Feil. Flest menn vil ha big ass

Anonymous poster hash: 1d5bd...092

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil. Flest menn vil ha big ass

Anonymous poster hash: 1d5bd...092

Jeg og min vennekrets tilhører tydeligvis ikke de fleste, konstaterer jeg. Vi liker rumpene til skijentene for eksempel, eller fitnessjenter.

Anonymous poster hash: 43ad5...91f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Hvis ikke fitnessjenter har store rumper, så vet ikke jeg?



Anonymous poster hash: 649d8...72a
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store rumper er bare populært i harry- og taper-miljøer. For menn med sans for estetikk og finesse, og med relle valgmuligheter når det gjelder kvinner, er det selvfølgelig fullstendig turn off med ei svær ræv - akkurat som med andre kroppslige uttrykk for fedme eller disproporsjonalitet.

Anonymous poster hash: 47a9b...5a3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store rumper er bare populært i harry- og taper-miljøer. For menn med sans for estetikk og finesse, og med relle valgmuligheter når det gjelder kvinner, er det selvfølgelig fullstendig turn off med ei svær ræv - akkurat som med andre kroppslige uttrykk for fedme eller disproporsjonalitet.

Anonymous poster hash: 47a9b...5a3

Er store rumper harry også nå? Mye som er harry nå om dagen skjønner jeg her inne

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke regnet som spesielt pent å ha en stor rumpe. Små, stramme rumper har alltid blitt sett på som det optimale, og er nok det de fleste gutta liker.



Anonymous poster hash: 6dda2...d66
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gang på gang på gang synser og svarer samtlige her inne på vegne av andre, hvordan kan noen si at menn liker sånn eller sånn? Det er da for faen så individuelt som mulig. Noen liker tynne jenter med små rumpe, andre foretrekker normale jenter, noen foretrekker lubne, noen foretrekker feite, noen har ingen spesielle preferanser and so on. Finnes sikkert drøssevis av menn som liker store rumper men også drøssevis av de som liker små. Ferdig med saken :)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en bifil, gift kvinne fra øvre middelklasse som liker store rumper. Ala Beyoncé , Kim Kardashian og Amber Rose. Men det må være en smal midje på dama også, ellers er det ikke så interessant. :)

Anonymous poster hash: c7204...8e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikk str på rumpene som er interessant, mange som har store slappe rumper. Rumpa skal ha skikkelig sprett også skal midjen være smal ala Beonce. Kunne godt hatt en slik rumpe, men jeg er ikke bygget for å få det. Trenet hardt i flere år uten å få særlig sprettrumpe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

^ Hvis ikke fitnessjenter har store rumper, så vet ikke jeg?

Anonymous poster hash: 649d8...72a

Ja si det høyt til fotballfruen. Hun ble omtalt som fitnessjente etter magebilde etter fødsel som hun la ut. Men fitnessjenter har MYE muskler, men det har ikke FF. Hun er skral, tynn og med 0 rumpe.

Anonymous poster hash: 1e7ad...65b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stor rumpe er fint hvis den er stor for det den er trent (altså stram og stor).
Stor rumpe er IKKE pent dersom den henger, eller hvis skyldes rumpe implanter.

- J20



Anonymous poster hash: 86b9a...d7b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Og hvis rumpa di er stor

kan du bruke'n som spisebord

Kan du dekke på kopper og fat

Og servere den fineste mat

Kan du be med deg mor og far

På hummer og russisk kaviar

Hvis rumpa di er stor

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis rumpa di er stor

kan du bruke'n som spisebord

Kan du dekke på kopper og fat

Og servere den fineste mat

Kan du be med deg mor og far

På hummer og russisk kaviar

Hvis rumpa di er stor

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...