Gå til innhold

Skravletråd september/oktober 2014


Gjest Oubliette

Anbefalte innlegg

Mente selv jeg var 12+6 i dag, i følge menstermin. Men hun mente jeg var 12+3 i følge menstermin, hvilket jeg ikke forstår noe av. :klo: Så beregnet hun målene og kom først fram til 11+6, deretter 12+1, og konkluderte deretter at jeg er 12 uker på vei. ;) Det er ikke så fryktelig nøye da, endelig termin blir jo uansett ikke satt før OUL.

Hvorfor skal dere snike på lørdag? Får man time på lørdager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klaske: Eller jo, jeg skjønner selvfølgelig hvordan hun kom fram til 12+3, hun tok sykluslengde med i beregningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt såg fint ut Alice! :) Gøy at du fikk se i 3D også! Det synes jeg var en spesiell opplevelse.. Trudde det skulle se mer "alienaktig" ut.. men det gjorde jo ikke det!

Hvor langt er du på vei på lørdag da Ninakanin?? :)

Så fint å få kikket på de små og se at alt står bra til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komplisert utregning, hehe! Men de kommer jo når det passer dem uansett :P

Jeg har Leyden-mutasjon og lett for å få blodpropp. Skulle inn på tidlig kontroll men de rotet bort henvisningen, og innen legen sendte en ny var tiden gått så den "tidlige" timen ble satt opp to dager etter avtalt OUL...sukk...

Siden litt av problemet kan være at fosteret ikke klarer å få nok næring/oksygen pga mitt koagulerende blod, , kjenner jeg at 6 mai var litt for lenge å sjekke at alt er ok...

Er privat klinikk og av og til har hun åpent på lørdager :)

Er 14 uker da ca :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, må bare dele det! Var på tidlig ultralyd i dag - helt utrolig å se den lille krabaten flyte rundt og å se hjertet som banket så fint <3 ble satt litt tilbake, så er usikker på om jeg får være med her lenger, eller om jeg må til november, men enn så lenge kan jeg vel bli her? :) er 10+0 i følge ul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, må bare dele det! Var på tidlig ultralyd i dag - helt utrolig å se den lille krabaten flyte rundt og å se hjertet som banket så fint <3 ble satt litt tilbake, så er usikker på om jeg får være med her lenger, eller om jeg må til november, men enn så lenge kan jeg vel bli her? :) er 10+0 i følge ul

Så gøy! Det er en helt fantastisk følelse å faktisk se noe som ligner på en liten baby som beveger seg og hjerte som banker ❤

Jeg var også på tidlig ul, ble satt tilbake 6 dager, men går heller ut fra menstermin som er satt, så får vi heller se hva de sier på ordinær ul 😊

Hvis du er 10 uker så får du kanskje helt i slutten av oktober?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy! Det er en helt fantastisk følelse å faktisk se noe som ligner på en liten baby som beveger seg og hjerte som banker ❤

Jeg var også på tidlig ul, ble satt tilbake 6 dager, men går heller ut fra menstermin som er satt, så får vi heller se hva de sier på ordinær ul

Hvis du er 10 uker så får du kanskje helt i slutten av oktober?

Ja, glemte fort at det var innvendig ultralyd og alt ubehaget som følger med der

Litt usikker, gynekologen sa at jordmor satt feil menstermin og at den skulle vært 29.10 og ikke 26.10, så det blir enten 02.11 eller 30.10. Får vel vite når det er OUL eller kanskje når jeg skal ha en ny UL 24.04 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spent på i morgen.. Hørte ingen fosterlyd på onsdag heller.. :/

De beste lykkeønskninger til dere og den lille! Håper alt står bra til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere tenkt noe på hvordan dere skal få opp permisjonskabalen, siden vi får barn på "feil" tid av året som så mange sier.... :P

Vi ønsker at jeg skal være hjemme 1 år, må ta noe ulønnet, så har begynt å spare, derretter begynner far å ta et par dager permisjon i uka fra oktober neste år, og jeg jobbe deltid frem til august 2016 når barnet får barnehageplass..

Vanskelig det med permisjonskabalen synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere tenkt noe på hvordan dere skal få opp permisjonskabalen, siden vi får barn på "feil" tid av året som så mange sier.... :P

Vi ønsker at jeg skal være hjemme 1 år, må ta noe ulønnet, så har begynt å spare, derretter begynner far å ta et par dager permisjon i uka fra oktober neste år, og jeg jobbe deltid frem til august 2016 når barnet får barnehageplass..

Vanskelig det med permisjonskabalen synes jeg.

Jeg har tenkt å være hjemme til barnet er 3 år, så for meg går det helt fint. Far i huset tjener heldigvis nok til at det går. Er noe vi har snakket om siden vi begynte å prate om barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spent på i morgen.. Hørte ingen fosterlyd på onsdag heller.. :/

Håper alt går fint idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Håper det gikk fint i dag Ninakanin :klem:

Her blir det mest sannsynlig 100% permisjon og så 4 uker ferie. Jeg jobber kun kveld og kun 2 dager i uken så det ordner seg heldigvis uten barnehageplass her :)

I går kjøpte vi vogn :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt vel med den lille GUTTEN min!! :hoppe:

Så godt å høre :) og så fint med en liten babygutt :)

Endret av Ariel*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk!! :D

Veldig spennende...

Andre her som vet kjønnet på babyen?

På ultralyden for et par uker siden sa jordmor at det var for tidlig å si. Så jeg har en mistanke om at det er jente :P

Hvor langt har du kommet Ninakanin?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider


I går kjøpte vi vogn :bond:

Hvilken vogn kjøpte dere?? :D

Alt vel med den lille GUTTEN min!! :hoppe:

Godt å høre! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! :D

Veldig spennende...

Andre her som vet kjønnet på babyen?

Så morro med en gutt!

Vi skal bort på torsdag, gleder oss såå mye. Føler det er ei jente vi skal ha, men vi får nå se :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ultralyden for et par uker siden sa jordmor at det var for tidlig å si. Så jeg har en mistanke om at det er jente :P

Hvor langt har du kommet Ninakanin?

Jeg er ca 14+3! Endrer seg en dag og to fra hver gang jeg sjekker, så jeg lar terminen min stå uendret nå hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...