AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #41 Skrevet 7. januar 2014 Kan vanskelig forestille meg noen som ikke ville takket ja til en slik mulighet. Du ser feks på svarene til enkelte hvor sukkersøtt de forsøker å argumentere frem seg selv i køen. Anonymous poster hash: 4e195...27e
Peter007 Skrevet 7. januar 2014 #42 Skrevet 7. januar 2014 Kunne dere tenke dere å ha et seksuelt forhold med en 18-19-åring? Jeg er snart 19 år og jeg tenner som oftest på litt eldre menn. Jeg er ikke ute etter noe fast forhold enda, så det er kun for sexens skyld... Jeg føler at det er veldig mange i 30-årene som ikke våger å involvere seg med en så ung jente. Eller er det bare at de kanskje ikke tenner på så unge jenter? Jeg traff en mann her om dagen som var i begynnelsen av 40-årene... 40 og oppover er LITT i det drøyeste laget for meg, men han her var veldig kjekk og så ut som han var i midten av tredveårene.. Så jeg får se hvordan dette utspiller seg... Jeg er litt redd for at han synes jeg er umoden.. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: ec2c8...8ca Ja tenke seg til noe så deilig. Ung og fruktbar kvinne SMAKKK
Strider Skrevet 7. januar 2014 #43 Skrevet 7. januar 2014 Kan vanskelig forestille meg noen som ikke ville takket ja til en slik mulighet. Du ser feks på svarene til enkelte hvor sukkersøtt de forsøker å argumentere frem seg selv i køen. Anonymous poster hash: 4e195...27e Det komme jo veldig an på hva man tenner på det. Personlig har jeg aldri vært sammen med noen som er yngre enn meg selv, og selv om jeg ville følt meg smigret om ei ungjente vise meg oppmerksomhet så vet jeg ærlig talt ikke om jeg ville klart å ha sex med ei. De kan være pene å se på, men det er lite eller ingenting ved dem som tenner meg seksuellt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå